Haha ja, dat gevoel heb ik ook soms. Gek he?! Had ik een paar jaar terug ook, waren we bezig met een huis en dat lukte maar niet, toen had ik op een gegeven moment zoiets van: "laat maar, het gebeurd toch niet" Net alsof je voor altijd bij je ouders kunt/wilt blijven wonen. Haha. Gewoon berusting op niets af. Wel grappig!
En dan loop ik nog niet eens overtijd... Maar voordeeltje voor jou, langer dan 8 dagen duurt het niet meer. Ik moet er nog maximaal 27, best een verschil.
Dat is wel zo... maar hoe langer het duurt hoe meer kans er is dat ik ingeleid moet worden ofzo en daar zit ik (net als iedereen natuurlijk) niet op te wachten.. wil gewoon graag thuis bevallen.. maar ja.. we wachten het gewoon weer rustig af.. hihi
Ja dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen, daar zit ik ook niet op te wachten, wil gewoon lekker thuis...
Dank je, ik kende de tip al. Probeer er ook op te letten, maar gister was ik dus niet de hele dag thuis en daardoor minder gedronken. Vannacht met de voetjes omhoog geslapen en dat scheelt nu wel wat. Nog even een ego-dipje-berichtje; Ik nader de club van 100! Schrok me helemaal rot. Had de hele zwangerschap niet op de weegschaal gestaan en ook nooit gedacht dat ik inmiddels meer dan 20 kg was aangekomen! Nou kan je vertellen dat ik richting de 25 kg ga Had ik nu maar niet er op gestaan denk ik ergens. Nu weet ik wel dat het normaal kan zijn dat je zoveel aankomt en dat ik de laatste weken vocht vast hou, maar ik was er niet blij mee. Ging echt op de weegschaal staan met het idee van dat ik nog geen 20 kg was aangekomen. Was toch benieuwd wat ik nu extra meesjouw... Nu maar hopen dat het na de bevalling er ook weer afgaat, zo niet dan ga ik echt weer Sonja Bakkeren en goed bewegen, want ik zat juist op een goed gewicht (na eerst kg's kwijtgeraakt te zijn). Maar heb genoeg hoopgevende berichten gelezen hier op het forum (kg's die er af vliegen) Maar het is wel iets om rekening mee te houden en niet zomaar al het snaaiwerk in m'n mond te proppen...
@Katje, nu met dat vele vocht vasthouden tikken de kilo's automatisch snel door. Is er straks wel snel vanaf. En straks als de kleine er is lekker veel gaan wandelen en dan komt het helemaal goed!
thnx voor je reactie Ergens denk ik ook; wat zeur ik nou? Inderdaad; als de kleine maar gezond ter wereld komt...dat is belangrijk. Maar goed, had even last van dat kleine gemene stemmetje die het nodig vond te zeuren. Het hier even kunnen posten en een reactie er op te krijgen... dat is gewoon fijn
eindelijk eventjes wat tijd. Onze Angelo is geboren op bevrijdingsdag ! Ik had zwangerschapsvergiftiging en de kleine moest per direct gehaald worden. Veel pijn gehad en veel moeten puffen, maar hij is om 16.25 uur geboren en weegt 4380 gr. Hij heeft een longontsteking opgelopen en ook bloedvergiftiging. Maar het goede nieuws is dat hij waarschijnlijk vandaag naar huis mag ! Dus tegen 10.00 uur vliegen we die kant op en horen we van de kinderarts hoe het ervoor staat..
meiden die overtijd zijn, ik hoop dat jullie beebies gauw komen! Niks zo vervelend als je uitgerekende datum voorbij gaan ! Frostieke ik snap het niet helemaal krijgt jou kleintje pap? Ben wel benieuwd. Crafty ws heb je nu je beebie in je armen! xx
Weer niets hier Vannacht tussen 3-5u weer erge voorweeën gehad, maar niets dat doorzette dus. Vandaag nog eens goed naar de winkel gaan, om alles te bevoorraden. En om 17u30 word ik in het ziekenhuis verwacht. Om te beginnen wéér aan de CTG, kijken hoe baby het doet (maar ik gok goed, want hij heeft mijn ribben vannacht/vanmorgen bont en blauw gestampt) En daarna onderzoek om te kijken of de baarmoederhals nu eindelijk al verweekt is + of er ontsluiting is, om eventueel een datum af te spreken om in te leiden. Goh, zo'n spannende dag vandaag... Maar op dit moment kan het me allemaal nog niet echt schelen... Ik heb de afgelopen week 3u per nacht geslapen. Als de baby NU komt, heb ik volgens mij zelfs de puf niet meer om hem er uit te duwen Zo moe ben ik
goedemorgen meiden! ook hier weer heel rustig in het buikkie mannetje heeft er nog geen zin in! zometeen naar de vk.. dus maar is even kijken of die is ingedaalt. gina ook nog niks hoop dat jou beeb nu toch snel gaat komen hoor! crafty zal nu haar kleintje wel in armen hebben! wou haar nog succes wensen... lafo maakt niet uit hoor dat ik ineens maar 2 ben.. haha vond t wel grappig! ik ga even een ontbijtje maken voor arjen en mijzelf.. en dan zo maar naar de vk toe! ben benieuwd! kom daarna niet direct online want oet nog een werkhuisje doen.. dus meld me vanmiddag wel even hoe het was! Hoop dan ook op babynieuwd! maar dat komt wel goed denk ik! wishfulldreaming veel succes vandaag bij de gyn.. spannende dag voor jou!
@Deentje, vind het erg knap van je dat je nog schoonmaakwerk doet bij andere, petje af! Ik zou het niet meer kunnen nu
Zo ik ben begonnen aan een fotoboek voor ukkie bij de hema. Kun je zo invullen en aanpassen zo je wilt. Voor zover er nu wat te melden valt is ie klaar. Nu maar wachten tot van ukkestijn er dan ook daadwerkelijk is!
Goede morgen. Vanaf gisteravond geen voorweeen meer gehad. Heb de hele nacht ook supergoed geslapen, alleen een keertje gaan plassen. Mijn stiefmamma zei gisteravond dat het geen week meer ging duren, zij zit gevoelsmatig wel altijd erg goed. Dus ben benieuwd. De box is trouwens een verhaal apart. Wij gisteren naar Marc's tante, maar daar was de bodemplaat niet. Daarna nog in de garage gezocht zonder reslultaat. Nou toen zaten we dus te balen, vroeg Marc opeens wat er dan voor een plaat in de box lag? Duhhh dat was dus de bodemplaat. Ik dacht dat dat de afsluitplaat van de lade was, maar hij lag er dus gewoon in. Hoe dom kun je zijn hahahaha.
Goedemorgen meiden! Echt superlief zoals jullie mee leven! Doet me heel goed! Hier dus weer naar de vk straks. Jamme rgenoeg hoeft ze hier nog niet heen. Wel de hele nacht onrustig geweest, vanaf kwart voor 5 ook niet meer geslapen. Veel pijnlijke buiken maar geen weeeen... En die hebben we nou net nodig.... Manlief is maar weer aan het werk gegaan.. gek, was er van overthuigd dat het vanacht ging gebeuren :-s @Gina: Ow meid, he bah, heb aldoor de hoop dat je al stiekem aan het puffenbent en dat hier dan staat Gina is beallen van een zoon, hij heet...... Je beebje komt hoor! En das gen grap, hij zit er echt Kan me voorstellen dat je het strippen spannend vind! Zal wel vervelend voelen maar ben bang dat een bevalling ook nie echt pijnloos aan je voor bij gaat hihi Hier ben ik jaloers dat ze je al willen strippen. Ben benieuwd of ze dat hier ook willen doen. Kga ze smeken! Help mijn beebie eruit, het is te warm om nog zwanger te zijn! @Neia: Je kamertje is helemaal klaar! Wat een heerlijk gevoel of niet? Nu maar hopen dat de mac en de gordijnen pas vanacht hun werk gaan doen zodat je niet stiekem al de 13 e bevalt maar toch de 14e! haha...... Trouwens idd ,miss zijn onze verassinkjes wel meisjes! Jvtje heeft ook een meid gekregen over datum Dus het kan nog Heel eerlijk maakt het me echt nie uit! Beide heeft zn charmes! Ben alleeen wel erg nieuwsgierig nu! @Evelien: Jij het geboorte bord al in huis, leuk van Kanga en Roe! Wel lachen dat de hele buurt dan zo mee leeft.... Maar het wordt dus geen Josien Huilbui heeft idd wel enorm opgelucht hoor. Even weer de druk van de ketel en het gevoel dat je het allemaal weer iets beter aan kunt. Kan je niet stiekem een afspraak maken voor vrijdag? Heb je nog een dag langer uitstel van excecutie! Ik duim echt voor je dat je thuisbevalt! Dat gun ik je echt met je laatste zwangerschap! *duimduimduimduim* @Onsukkie: Hopen dat je kleine luistert vandaag! @Crafty: Heel veel succes vandaag! In ieder geval heb jij je kleine vandaagin je armen! Heerlijk genieten meid! @Askim: Wel lekker dat je dan zo vroeg op de dag al zoveel hebt kunnen doen. Vanmiddag is het weer veel te warm en kan je beter even een tukkie doen @Katje: Kan mme voorstellen dat je dan schrikt als je op de weegschaal staan gaat! Maar miss een geruststelling dat je met dit weer ws ook erg veel vocht vasthoudt en ook dat weeegt er in hoor! Hee Dolphin! Wat leuk om van je te horen! Er wordt heir duimen gedraaid dat Angelo lekker mee naar huis mag vandaag!Wat schrikken zeg! Duim echt, dan kan het genieten voor jullie ook beginnen! @Wishfull: Spannende dag meid! zo te horen zal het voor jou niet meer heel lang duren voor je je kleine in je armen hebt! Kan me voorstellen dat je de puf nu niet denkt te hebben al denk ik dat als het zover zou zijn je meedrijft op adrenaline! @Deentje: Succes weer bij de vk. Hoop dat je beebje is ingedaald! JRespect dat je nu nog steeds een werkhuisjekan bijhouden! Ik heb aan mn eigen al genoeg pffff.... Zo,hier om 11.20 bij de vk zijn. Nu dus eerst ff stofzuigen en dweilen en de was ophangen. Dan vind ik het wel weer gespikkeld voor vandaag. En miss is die beweging wel ergens goed voor