Goedemorgen meiden,hier weer een nacht van regelmatig wakker zijn en veel pijn etc. maar geen gerommel meer! Ik zag dat het vanaf vrijdag echt koeler gaat worden, 19 graden dus dat is dan wel weer even fijn, ik ga zo de vk bellen om tekijken wanneer ze me willen zien! Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. Dolphin, ik hoop dat je angelo lekker mee naar huis mag nemen, was wel schrikken zeg een bloedvergiftiging en een longontsteking, kan levend -bedreigend zijn voor zulke kleintjes. Een flinke knaap heb je trouwens, misschien was je dan toch verder in je zwangerschap dan gedacht en heeft angelo te lang gezeten of hebben ze het daar niet meer over gehad? Gelukkig gaat het nu goed en nu maar lekker genieten, heb jezelf nog last van de zwangerschapsvergiftiging? Lindatje, een typisch geval van zwangerschapsdementie Nou alle mama's die het zat zijn heel veel sterkte. De kleine mag hier ook wel komen maar heb er nog geen huilbuien om gehad, zal gerust nog wel komen! Kim is naar school, blijft over en gaat direct uit school mee naar dansles, met een vriendinnetje, is om 17.30 uur weer thuis, en erwin ook, vandaaag, ik red me wel met tessa. Kim protesteerde niet dat ze over moest blijven, viel me mee, meestal gaat dat onder protest, maar ze begrijpt wel dat het nu eventjes zo moet allemaal, flink voor een meisje van 6!
Ik mag donderdagochtend om 9.20 weer naar de vk, vrijdag kon helaas niet! Anna, had jou toch wel aan het puffen verwacht nu, dat beebje is eigenwijsje en luisterd gewoon niet. Misschien moet je hem/haar even negeren net of hij/ zij er niet is, misschien werkt dat.
@ evelien, gelukkig heb ik nergens geen last meer van. Alleen een grote gat in mijn kies, kan er ook nog wel bij ! Angelo heeft het ook overleefd omdat hij zijn gewicht mee had en een echte vechter blijkt te wezen. Het was ook kantje boord geweest voor ons tweetjes. Maar gelukkig zijn we straks weer met zijn 3tjes.
Neia, ik had het nooit verwacht maar het lijkt erop dat we de 39 weken gaan halen! Of hebben de mac en de gordijnen zijn werk gedaan!
Goeiemorgen meiden, Dolphin, fijn om iets van je te horen meid. Jeetje dat zal schrikken zijn geweest, ik hoop echt voor jullie dat hij vandaag mee naar huis mag. Gina, leuk dat je er weer bent. Ja, kan me voorstellen dat je denkt dat hij niet meer komt, maar hij komt echt hoor, ik weet het zeker. Ik zou dat strippen wel doen hoor, de bevalling straks zal ook wel pijn doen. Maar beter zelf opwekken als inleiden, toch? Anna, ja dat lijkt me balen als je denkt dat het vannacht komt en dat je mannetje vandaag dan weer gewoon naar het werk vertrekt. Kan natuurlijk niet anders, maarja dat valt wel weer even tegen. Denk je dat de vk je vandaag gaat strippen? Deentje, bij jou dus ook nog niks. Sterkte met poetsen en bij de vk, we horen het graag vanmiddag. Evelien, je kunt trots zijn op je meisje hoor. En heerlijk voor jou, dan kom je de dag vast wel door, en vanmiddag even lekker met Tessa een dutje doen. Ik ben ook benieuwd wat de vk zegt. Crafty, moest er vroeg zijn, maar wist nog niet hoelaat ze geholpen zou worden, het zou ergens tussendoor zijn, dus het kan ook nog even duren.... Askim, lekker zo vroeg op, maar niet teveel doen he?! Katje, ja meid jij moet er dus ook aan geloven. Dat is even schrikken als je al die tijd niet gewogen hebt. Ik moet altijd verplicht bij de gyn. Die kilootjes gaan er straks wel af hoor, we gaan straks gewoon met z'n allen afvallen. Wishfull, oe dat is inderdaad een spannende dag. Jammer dat je pas zo laat moet naar het zh. Maar straks weet je altijd meer. Ik zou wel even tegen de arts zeggen dat je heel erg moe bent, misschien krijg je dan een slaappilletje voor de nacht voor het inleiden, zodat je er dan helemaal klaar voor bent. Linda, hahahaha oh wat erg zeg. Wel enorm lachen! Hier vannacht een redelijke nacht gehad. Deze keer geen voorweeen of echte weeen.... Elke keer als ik wakker werd, dacht ik wel: he ik voel niks. Raar hoor. Maar deze dag komen we ook wel weer door neem ik aan. X Neia
Zo, ik ga even alle kasten op slot doen en ga me dan even douchen, anders plundert tessa de hele voorraad
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ongelofelijk he........... Had ik ook echt nooit verwacht. Straks gaan we nog overtijd lopen joh. De 21e komt nu wel erg dichtbij hoor. Fijn dat je donderdag naar de vk mag, dat scheelt weer, kunnen we toch echt morgen gaan bevallen.
Neia, misschien stilte voor de (weeen)storm, hihi, het is tenslotte morgen al woensdag! Hier is het ook stil.......
Ik hoop echt voor je dat de kleine dan vandaag wil komen, want de 26e duurt ook nog even. Lief he dat je mannetje niet kan wachten? Hier ook zo 1. Zeg ik gister: we kunnen morgen wel gaan bbquen. Zegt hij: of je kan ook gewoon gaan bevallen. hahahahaha
Goedemorgen meiden! Frostieke gefeliciteerd met je zoon! Hellepelle gefeliciteerd met je zoon! Masoled gefeliciteerd met je dochter! Ik hoop echt voor iedereen dat de ukkies nu snel komen! Eind van de week wordt het gelukkig voor jullie wat minder warm. Hier alles goed! Dametje heeft wel wat last van de warmte, wil vaker drinken maar dat is niet erg. Ze heeft het warm genoeg dus mocht ze in dr eerste jurkje, lekker slapen...hihi Jvtje: hier zei de kraamzorg dat ze in de nacht max 6 uur mogen doorslapen. Als ze maar genoeg voedingen overdag hebben gehad. Nou komt Nieve daar nog niet aan. Die komt tussen de 3 en 4,5 uur nog maar dat is niet erg. Neia: ik BBQ liever
wat een actieviteit hier op de morgen nou hier vanacht niet zo heel goed geslapen 1 het was zo warm pfff en 2 heb de hele tijd ongi krampjes gehad dus werd ik wakker van hopelijk waren dat dan voorween nou ga ff een broodje maken en smeken aan man of die die stinkkooi van de konijnen gaat verschonen per direct nou spreek jullie zo weer dolpin wat een verhaal meid jeetje maar goed dat je zoon zijn gewicht mee had en dat het een vechtertje is je man zal wel geschrokken zijn jullie allebei zo ziek evelien ben je nou nog niet aant bevallen! hmmm buddy als vandaag niet lukt en idd we hebben nog tot 23.59.59 dan gan ik voor de 25ste
Ja, ik voor de 26e, wat duurt dat dan nog lang he, haha. Maar goed, nog maximaal 3 weken en 6 dagen voor mij, hihi. Ukkie heeft alleen nogal liggen draaien vanacht, heb een hele beurse, zere plek boven in m'n buik. Aaaauww...
@ Anna & Evelien: Ik gun jullie het wel hoor, het gaat allemaal niet makkelijk en dan duurt het ook nog zo lang. Kom op, eruit met dat kindje!
Wat een schattig kamertje joh, geweldig! Ik moet de box nog schoonmaken, onderin ligt het alweer vol hondenhaar. *zucht*