Hannah, wat een mooie foto zeg. kei leuk dat jurkje! Mmm ik twijfel nog wat ik liever zou willen, bbq heb ik dit weekend al op en een bevalling heb ik nog niet gehad. Onsukkie, dat beurse gevoel had ik van de week ook. Kan heel pijnlijk zijn he? Fiona, ongiekrampjes betekent in ieder geval iets. Linda, wat een mooie kamer zeg! Echt mega schattig. En een super mooie kleur roze vind ik dat. Zo mama is weer fris gedoucht. Nu even bijkomen op de bank met een boterhammetje. Ik heb honger......... X Neia
Pfff echt, kan gewoon niet op of neer, laat ook alles uit m'n handen vallen, ontzettend irritant. De honden en katten zijn trouwens ook vervelend, niet luisteren, door de kamer ijsberen (hoe irritant) en dingen doen die niet mogen.
goede morgen allemaal, hmm gister had de kraamzorg haar laatste dag.. nou ik heb tranen met tuiten gehuild.. nu sta ik er echt alleen voor vriendlief is vanmorgen om 05.00 gaan werken .. die vond het ook erg moeilijk dat ie weer moest gaan werken.. pfff kan zo weer gaan huilen. maar meneer heeft lekker gegeten en ligt alweer te slapen vind het zo lief van mijn vriend he.. ik merk ontzettend goed dat hij ook weer meer verliefd op mij is geworden (heeft ie ook gezegd ) steeds meer knuffelen en zeggen hoe blij hij met me is.. *zwijmel* @fiona,anastacia hoe is het nu tussen jou en je (schoon)moeder. @Anna, nou hopen dat het wel door zet.. @linda, wat een leuke kamer. en wat een leuk truitje wij hebben het in het groen @neia dat zou wat zijn, als jullie kleine tot de 42 weken blijft zitten.. hihi @hannah, wat een lieve foto.. en hebben jullie echt roze pampers? of lijkt dat maar zo meiden met een weekje erbij : gefeliciteerd meiden waarbij hun kindje geboren is gefeliciteerd @dolphin.. hopelijk heb je nu goed nieuws te horen gekregen en mag jullie kleintje mee naar huis. Liefs witte reus.
heb nog steeds krampen pff nou kijken wat de vk vanmiddag zegt? o zit ff in de tuin heerlijk een tijdschrift te lezen
Witte reus: weet precies hoe je je voelt. Ik heb ook echt gebruld toen Hannah-man weer moest gaan werken... En dat is geen roze pamper hi hi....Das een soort broekje die bij het jurkje hoort....
oh ik wil ook lekker in de tuin zitten, maar hier waait het nogal en dat zoet zeer aan mijn tietjes ...
linda wat een mooi kamertje zeg echt voor een meid! leuk dat roze witte reus hier gaat het met me moeder mjah... weet niet maar ze zit in 1x nadat ik haar de wind van voren heb geven ontzettend overdreven te reageren hoe blij ze was met het bloemtje voor moederdag en hoe het is met me echt 10x ofzo in 2 dagen zodra ik online kom is ze er maar ik denk dat ik weet waarom ze kan op msn zo precies merken als ik niet reageer dat ik mischien dan wel aant bevallen ben en dan komt ze gewoon alsnog ondanks ik dat heb gezegd dat ik dat niet wil ! dus ik negeer haar nu ff op msn en dan valt het niet zo op hoop ik als ik dat vaker doe als ik nu reageer elke keer en dan niet dan weet ze wel hoe laat het is pfffff zo vermoeiend om altijd mensen een stap voor te moeten blijven me schoonmoeder is uit haar dipje! gelukkig ook veel gezeik met haar familie ect ect ze heeft precies hetzelfde als ik met me moeder dus ze gegrijpt me heel goed helaas.. nou meiden nu is het weer weg hmmm kom maar weer terug ongipijn hahaha en dan in vollle kracht! denk niet dat het helpt om dat te zeggen
hahahaha witte reus o je dat omschrijft! me tietjes zijn zich sinds gisteren in eens aant klaarmaken voor melk denk ik heb zo nu een dan een druppel erop liggen en dan denk ik HUH! ja kon het verwachten maar toch
bleeh moet nog zoveel doen maar heb er geen zin kracht en puf voor ! gezocht hulp in de huishouding: moet aan de volgende eisen voldoen : tegen hormonsters kunnen tegen opvliegers kunnen aan alle wensen hoe raar ze ook zijn voldoen me mannetje eruit kicken als ik dat zeg me voetjes heeel zachtjes masseren ondertussen alles strijken en wassen en stofzuigen en afstoffen me teennagels lakken en eten koken en afruimen vruchtwater opdweilen indien nodig is ... dat is toch niet teveel gevraagd?
hahaha... nou afkloppen, mijn borsten hebben niet gelekt tijdens de zwangerschap. en ik vroeg me ook af van hmm komt er straks wel melk uit. nu spuit het er zowat uit hmmm wel nog steeds balen van je moeder. maar je zou haar ook kunen blokkeren tijdelijk dan he. ik zit nog steeds in over mijn schoonmoeder. alles wat ze doet erger ik me aan. maar mijn vriend en ik hebben besloten dat als we een keer met zijn 4 e zijn om het er goed over te hebben. ze weet nu dat ik alleen thuis ben, en ik ben zo bang dat ze gewoon onverwachts langs komt. gister vertelde mijn schoonouders tussen neus en lippen door, dat mijn schoonvader snachts een keer wakker was geworden en helemaal geen lucht meer kreeg, echt naar adem snakken. mijn schoonmoeder had bijna 112 gebeld. en dat is ongeveer 3 weken geleden gebeurt. ik was best pissig dat hun dat niet gezegd hebben, ja zegt ze wilde jullie niet on gerust maken ivm de kleine.. mijn vriend was er erg van geschrokken. zoiets laat je toch wel weten. stel dat er wel iets gebrut was.....
@Anna, balen zeg dat er nog niets aan de gang is! Wel benieuwd of de VK nog nieuws heeft voor je en of ze evt wilt strippen .Succes straks! @Dolphin, hopelijk mag je de kleine morgen mee naar huis nemen en dan kun je echt gaan genieten. @Evelien, ook dus nog steeds niets? Iedere dag weer nieuwe kansen Ik bekijk het ook maar van dag tot dag @Hanna, wat onwijs schattig dat jurkje, heel erg leuk! @Linda, leuke baby-kamer, mooie meubeltjes! @witte reus, wat gaat dat snel he zon echte kraamperiode. Nu alweer alleen thuis met de kleine. Wellicht even wennen maar het zal allemaal steeds makkelijker gaan. En wat heerlijk zon verliefde man. Mijn vriend is sinds dat ik vorige week in het ziekenhuis heb gelegen ook nog liever, behulpzamer etc. Hij doet alles in huis, wilt het liefst dat ik alleen maar rustig op de bank zit en krijg ook veel meer knuffels, heerlijk! Net afspraak voor controle gemaakt, morgenochtend om 10.00 uur. Hopelijk mag ik deze keer wel gewoon weer naar huis....Of nog beter, hopelijk is die afspraak morgenochtend overbodig! Straks nog even wat boodschapjes doen en verder tussendoor wat kleine dingetjes in huis en boekje lezen op het balkon. Vandaag wel beter uit te houden met die wind.
Fiona, hahaha, als je zo'n vrijwilliger hebt gevonden. Laat het me dan even weten, ik wil er ook 1! Witte reus, ja meid kan me goed voorstellen dat je gejankt hebt vanmorgen. Zal voor je mannetje ook niet makkelijk zijn. Komt er vandaag niemand op bezoek? Dan maar samen met je andere mannetje genieten. Askim, ja wel morgen naar huis komen hoor, en anders met de kleine in je armen. Ik hoop niet dat je daar hoeft te blijven. Onsukkie, ik wil ook mee bevallen. Mmm net lekker een hele mango op, was jammie. Nu maar mijn dekbedovertrek enzo afhalen en wassen. Ik heb vandaag echt geen puf, ik heb van die zware benen. X Neia
ik ga voor mezelf ook maar een broodje maken. heb sinds vanmorgen nog niets gegeten, en mijn maag knort nogal.. misschien tot straks allemaal.
Ik heb ook geen puf, alles is me te zwaar... en nu heeft m'n man over een baan die hij aangeboden heeft gekregen ook niet zo heel goed nieuws gehad, en dat terwijl hij er wel op vooruit zou gaan (en dat kunnen we goed gebruiken), dus heb er een beetje de balen van in.
Leuk is dat he? Vind dat de hema ook goede kwaliteit levert. Heb al diverse albums daar laten drukken en nu ook twee collage's. Leuk om te doen!
hmm zouden jullie denken dat er niet veel van dat soort hulpen rondlopen balen! ik wou er zo graag 1 witte reus wat irritant zeg dat gedoe met je schoonmoeders en over je schoonpa ja me ouders belde mij van de week ook niet op dat me opa een hartaanval had gehad maar wel de volgende dag van hij heeft dat en dat gehad maar nu gaat het goed vindt het ook eng om dan achteraf niks te horen zou het ook niet leuk vinden maar goed als je terug denk aan je kraambed dan is het wel jammer dat je schoonmoeder zo op de voorgrond zat ik hoop zo dat ik geen irritaties krijg van ouders/schoonouders onsukkie en neia onze beentjes willen vandaag niet denk ik ging net ff een ommetje maken met manlief ff naar de bank pfff had alweer gelijk spijt
askim hoop dat het overbodig is die afspraak! dat hoop ik alsnog haha heb er 1 staan om 14.15 dus krampen kom maar!