Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Gewoon ook ff van de week duidelijkheid vragen aan je gyn. Die steken kunnen wel indalingspijn zijn en wie weet is je uk druk bezig om in te dalen! En dan weet je het zeker!

2. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Vraag me ook af ofmoedergans al is bevallen, Daar rommelde het toch ook flink?

3. nazli kan jou gyn dat niet voelen dan of je baby met t hoofdje in de bekken past?
    ik was daar namelijk ook bang voor maar de vk kon aan het hoofdje voelen dat ie er gewoon in past..

t voelt toch een stuk prettiger als ie ingedaalt is.. nu af en toe zit ie zo hoog.. dan heb ik er echt last van! en die vieze maagzuur bah! :(

Daphne nog wel rustig aan doen he! heb je nu helemaal alleen weer de zorg voor de 2 kids? is dat niet erg zwaar?

hannah wat klote zeg dat je zo met je bloeddruk bezig blijft :( ik hoop voor je dat de nieuwe medicijnen wel goed zijn werk doen.. en je dan is van t gezeur af bent!

Anastasia hoe is het bij jou? hoe is de eerste keer naar buiten met Laura gegaan?

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo weer door de keuring van de vk alleen as vrijdag terug komen extra check voor me bd snapte er zelf ook niks van maar dat wijf is zo kort door de bocht echt binnen 5 min. sta je buiten ik mag haar niet zo en heb al 4x achter elkaar haar gehad vanaf vrijdag een ander gelukkig en dan gewoon weer mijn favo vk hoop ik
    je zal zien dat ik dit mens bij me bevalling heb dat wordt nog wat
    vanaf 7 cm mag ik pas na het ziekenhuis nou zegt me man vanaf 4 cm gaan wij al ook al mag het niet
    hmmm ben benieuwd... maar 7 cm men dan kan het toch hard gaan en dan lig ik alsnog thuis
    o en pilletjes voor de borstvoeding dat die zeg maar verdwijnt geeft zij ook niet want je hebt er even veel last van als zonder nou ik wil ze toch! dus ga het vrijdag gewoon weer vragen en anders naar me alleraardigste huisarts die schrijft ze wel voor denk ik
    ze zegt elke keer geniet er nog van he ik zeg nou ik ben het eigelijk zat een beetje ik moest bijna janken kijkt ze me aan met van die ongeloof ogen zat? zegt ze en ik gefrustreed jah ik ben het zat! heb koeiepooten en het is te warm ben inmobiel en brak zowat me nek en me man ook toen ik binnen kwam bij je grrrrr ro me hormonen zijn weer lekker aan de gang zeg...
    zegt ze nou over 5 weken heb je je baby wel ik sla echt achterover van dat mens
    die baren een leuk iets vindt en het graag doet
    echt waar haar letterlijke woorden zijn dit!

5. Katje na de borstvoeding ga ik aan de sonja bakker ;) hoop dat t bij mij net zo goed helpt!

jaah nog maar 3 dagen maar dan is de baby er nog niet denk ik :( ik ga voor de 20e.. denk dat ie dan komt :)

ja waar is moedergans? al een tijdje niks meer van gehoord... hoop voor haar dat ze bevallen is! want ze zal anders nu al over de 41 weken zijn.. dat is niet leuk!

6. fiona dat is indd. niet leuk zo'n verloskundige! hopelijk was dat de laatste keer dat je haar gezien hebt!

met 7cm pas naar het ziekenhuis.. dacht ook dat t wel eerder was.. dacht met 5 ofzo... met 7 cm heb je al zulke pijnlijke weeen dan is t toch geen pretje om naar t ziekenhuis te gaan :( stom hoor...

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik had gewoon net konijnenhulp, en dat geweldige vrouwtje heeft gewoon in 2 uur tijd ALLE konijnenhokken gedaan. Ik ben nu echt de gelukkigste mens ter wereld!

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Mijn moeder had een klein uitsteeksel in haar bekken, wij konden er wel langs, maar door dat uisteeksel bleven we er niet goed inliggen. Of het voor ons niet lekker lag of dat het echt in de weg zat weet ik niet, maar dat was de reden. We konden er bij de geboorte gewoon prima door in elk geval. Dus niet te snel wanhopen hoor!

9. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
  10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Deentje, hij had me getoucheerd (heet het zo?) en hij zei dat het dicht was en dat de ukkie niet ingedaald was, ik moet 22ste weer en dan zal ik het effe vragen, maar als ik eenmaal daar ben, vergeet ik alles om te vragen en dan kom ik thuis, oops ben dit vergeten te vragen. Ik ga alles op papier schrijven en vragen.

11. Fiona: klinkt als een niet leuke vk hoor. wat stom dat ze die tabletjes niet wil voorschrijven.

Ukkie: wat lekker dat je nijntjes allemaal verzorgd zijn, fijn zo'n extra hulp!

Hannah: hopelijk gaat je bloeddruk snel zakken. Ken dat rare gevoel om de eerste keer zonder je kleintje weg te gaan. Maar moet zeggen dat het ook af en toe eens lekker is om je handen vrij te hebben.

Indalen: Quinn was al heel vroeg ingedaald en deze kleine is ook al sinds een week of 6 ingedaald. Had ik bij de 2e niet verwacht overigens.

Ik ben vandaag de hele dag moe. Gisteren nog hevige nesteldrang gehad, maar vandaag nog geen puf om de vaatwasser leeg te ruimen.
    Als het straks wat is afgekoeld dan maak in weer de kleine dagelijkse ronde hier in de kamer en keuken en dan is weer alles bevallingsklaar en netjes haha.

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    onsukkie, ik zie het de 22ste wel, hij moet er toch uit en hoe die er uitkomt, dat zie ik tijdens de bevalling ben

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik moet naar het zh, wanneer ik regelmatige weeen, veel vocht verlies, bloedverlies, hevige buikpijn en als ik het kindje minder voelt.

14. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Had jij na het toucheren (of hoe het ook heet) ook zo'n krampen achteraf?
    En last van voorweeën?
    Nadat ik van het ziekenhuis kwam, wist ik niet meer waar te kruipen van de pijn. Is gelukkig (of spijtig genoeg :p ) wel over gegaan :)

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Het is ook raar dat je als je zonder medische indicatie in het ziekenhuis wilt bevallen dat je dan pas heel erg laat naar het ziekenhuis gaat. Je gaat dan echt alleen maar voor het persen zo ongeveer, dan ga je ff douchen en plassen en huppekee weer naar huis.
    Dat was voor mij een reden om thuis te willen bevallen bij Sam. Oke, het ging anders maar was wel mijn insteek.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jaaaaaaaa ben er echt blij mee, heb natuurlijk wel geholpen met m'n domme hoofd, dus nu buikpijn. Maar misschien als het nou ff wat erger wordt dat ik vandaag nog beval, dat was uiteindeiljk m'n bedoeling, hahaha.

Fiona, wat een rotmens zeg!

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    wishfull, ik had geen krampen, maar het voelde achteraf zo raar van binnen

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wat eten jullie vandaag? ik weet niet wat ik moet koken.

19. Ukkie: dan ga je toch nog wat karweitjes doen in huis, misschien krijg je dan wel echte weeen. Nee meid doe lekker rustig aan hoor!

Nazli: koken, geen zin in! Dus eten we frietjes van de friture!

Net ff zitten internetbankieren en het huishoudboekje bijgewerkt. Wordt er niet vrolijk van als ik kijk hoeveel geld er hier binnen komt EN ook weer de deur uitgaat. Ik weet dat iedereen dat heeft, maar ik baal er altijd van dat alles zo duur is.

20. nazli indd. erg handig om al je vragen op te schrijve voor je erheen gaat.. je bent niet de enige die alles dan vergeet als je er bent hoor ;)

maar omdat mijn 20 weken echo zo vreemd was.. omdat ze bang waren voor een waterhoofdje.. was ik bang dat t dat misschienw as en de baby niet door de bekken paste! maar gelukkig past dat wel!

Daphne ja indd. als ik die ontsluitingsweeen allemaal thuis kan doen.. kan dat persen er ook nog wel bij ;) scheelt een hoop gedoe om dat nog naar t zikeenhuis te gana en weer terug...

ik eet witte bonnen en tomatensaus.. met aardappels en een cordonblue... wel lekker heb alleen geen zin om aardappels te schillen :p

hier vandaag ook geen zin in de huishouding! maar moet er zo toch aan geloven.. ff de keuken overal een doekje overheen en de woonkamer.. dan vind ik t wel weer best! mag vriend straks gaan stofzuigen :p

onsukkie wat fijn dat je geholpen bent met alle konijnenhokken! dat scheelt toch weer mooi! aardige buren heb jij!

wishfulldraming wat een schattige wiegjes.. en wat leuk dat je daar zelf nog in gelegen hebt!
    wat een ruime babykamer heb jij! leuk hoor!

Deel Deze Pagina