ja erg he linda.. alles word steeds maar duurder.... word er ook altijd helemaal chagerijnig van als ik alle rekeingen de deur uit doe en zie wat er maar overblijft
Hoi meiden, hier net weer een beetje wakker, wij eten nasi. Leuke kamer, wishfulldreamer, en inderdaad leuk die wiegjes, onze wieg is al 49 jaar oud, zo oud is mijn broer, ik heb er zelf ook ingelegen, mijn ouders hebben hem opnieuw bekleed! Zelf laat ik ons meisje zoveel mogelijk op haar kamer slapen, heb met Kim enorme problemen gehad met slapen, die kon absoluut niet tegen prikkels, en als het slaapritme eenmaal verstoord is en je in een viscieuze cirkel van alleen maar huilen terecht komt heb je het nog niet zo maar weer goed, heb met tessa ook regelmaat en structuur toegepast en dat is mij heel goed bevallen. Dus doe dat ook deze keer weer! Een baby die ruim 4 maand alleen maar huilt, daar heb ik geen behoefte meer aan. Ik lees het nou ook bij een aantal aprilmama's, hun kindje wil ook niet in slaapvallen alleen in een bedje. Nazli, niet in de stress schieten dat je kindje niet is ingedaald, bij een 2e en 3e is dat heel normaal, dus bij een 1e kan het ook niet zo heel veel kwaad, je moet alleen wel gaan liggen tot de vk of gyn gecontroleerd is of kleintje is ingedaald. Fiona, hoop dat je deze vk dan niet bij de bevalling krijgt! Hier heb ik 3 hele leuke vk's alleen soms wel heel voorzichtig vind ik maar ja dat is natuurlijk hun goed recht! Anna, inderdaad balen dat je voorwerk nog geen resultaat heeft opgeleverd, maar inderdaad het zegt allemaal niks! Lindatjuhh, ik baal daar ook altijd zo van, stel dat altijd uit, maar ja soms moet je he! Ik hou van struisvogelpolitiek, steek liever mijn kop in het zand! Hannah, wist niet dat je nog zolang last kon hebben van die bloeddruk, bij mij zakt hij altijd meteen na de bevalling. Wat was nou bij jou de diagnose, had je zwangerschapsvergifitiging of hellp?
zo ik heb lekker gewandelt, hmmm vorige week rond deze tijd lag/stond ik hard te persen... wat gaat de tijd toch snel. @balen Anna dat het voorwerk geen effect heeft gehad.. @Fiona, wat een gekke vk. hopelijk krijg je die niet bij de bevalling... hopelijk is die van vrijdag een stuk leuker, @linda.. hmmm Frietjes. mjummie maar ja is niet goed voor me he als het gehakt op tijd ontdooit eten wij gehakt ballen en aardappelen en ?
Sow, helemaal bijgelezen! @lafo: gisteren uiteindelijk niet zo veel meer gedaan, want we zijn blijven hangen bij een vriendin. Daar gingen we BBQ-en (dat wat jij ong. elke dag doet) en toen zijn we lekker in de tuin blijven zitten tot 23.15 uur. In de planning zat nog een strandwandeling en een bevalling, weet je nog? . Maar ik was zo moe dat we dat maar hebben uitgesteld. Gisteren lag ik op de bank en ik kreeg een flinke harde buik en een raar gevoel erbij en van onderen voelde ik het behoorlijk drukken. Het duurde ook echt wel een tijdje en ik dacht: "als het nu is begonnen, heb ik binnen een kwartier weer hetzelfde gevoel". Het bleef echter bij één keer en toen ik het vertelde aan mijn vriend zo'n 3 kwartier later, zei hij: "waarom heb je niks gezegd! Nou, gewoon omdat het niet voor het echie was! Van hem mag ik bij elk krampje waarschuwen, de schat!
Ja Daam zoals ik net ook schreef. Als die krampen herhaald worden dan is dat natuurlijk helemaal niet erg. Maar gewoon zo'n losse kramp out of the blue daar heb je geen bal aan. Ik kan me trouwens ook niks voorstellen bij het feit dat zo midden op de dag de weeen in eens beginnen.
zeg nooit nooit linda wie weet is wel leuk, bij iedere harde buik of voorwerk denk je .. zal het begonnen zijn.?
Heb me de hele tijd afgevraagd waarom er zoveel mensen in nette kleren door de straat liepen en de fanfare aan het spelen was. Maar onze oud burgemeester hebben ze hier vandaag schuin tegenover begraven.
Helaas heb ik nog niks van Crafty gehoord........ Ik hoop maar dat alles goed is met haar en de kleine. En vandaag ook nog niks van lafo gehoord? : Je bent toch niet stiekum aan het bevallen he? Hannah, fijn dat je eindelijk naar ons hebt geluisterd. Wat enorm balen zeg, maar die onderdruk is echt nog heel hoog. Gelukkig heb je nu medicijnen gekregen, hopelijk helpt het. Wishfull, wat een leuk vrolijk kamertje zeg, echt schattig. Hier is het wiegje 52 jaar oud en de bekleding ook. Echt leuk. Succes bij de vk/gyn zometeen. Ik ben benieuwd! Nazli, als je onzeker ofzo bent over het indalen, inderdaad de volgende keer even goed navragen. Evelien, hoe is de dag vandaag gegaan met Tessa? Katje, ik heb nog nooit aan sonja bakker ofzo gedaan, maar ik doe straks wel mee met afvallen hoor. Zal ook wel moeten. Linda, hopelijk betekenen die krampen iets, en zet het echt door. Fiona, wat een rare vk zeg, echt belachelijk. En raar ook dat je vrijdag weer moet terugkomen terwijl ze ook zegt dat het nog 5 weken kan duren. Gelukkig heb je dan iemand anders. daam, ja hier moet ik ook bij alles wat ik voel het zeggen tegen mijn mannetje. Echt schattig. Tot wanneer heb je de bevalling uitgesteld? Witte reus, ja een raar idee dat je vorige week bezig was en nu al aan het wandelen bent. Zometeen komt je mannetje weer lekker thuis. Ik ben benieuwd hoe zijn 1e werkdag weer was. Deentje, heb je bij jezelf ook nog gepoetst? Bah, dat je dat nog lukt. Maarja soms moet het wel. Onsukkie, oja ook een goeie, gewoon veel doen en dan hopen dat de pijn doorzet, hihi. daphne, klinkt alsof je het heel goed doet hoor, zo alleen thuis met je 2 meiden. Is Mark alweer aan het werk? Ik heb maar een kort dutje gedaan. De telefoon is 2 keer gegaan. En net nog even naar het dorp geweest met mijn moeder, want ik moest nog wat dingen hebben bij de kruidvat. Tussen de kruidvat en de parkeerplaats even een terrasje gepakt. Ohhh ik kan echt niet meer lopen, mijn rechtervoet voelt echt alsof hij gekneusd is. Wij gaan lekker bbquen. Zometeen even een lekkere salade maken en dan kan mijn mannetje straks het vlees erop flikkeren. X Neia
nee dat kan ik me ook niet voorstellen dat de bevalling zo ineens gaat beginnen midden op de dag! ik ga er helemaal vanuit dat mijn bevalling snachts gaat beginnen.. klinkt gezellig bij jou in de straat linda
Ja hier had de mevrouw van de pufles het ook over. Komt best veel voor. Maar door het persen kan de kleine er gewoon door.
Zo midden op de dag had ik bij de eerste wel. Alleen toen zat er ook meteen wat regelmaat in. Nu was het loze eenmalige aktie van mijn baarmoeder, tja, daar beval je niet op!
ik kom nog wel een beetje aan poetsen toe.. maar dan ook echt in een heeeel sloom tempo! heb ff een beetje afwas weggewerkt en de was opgevouwen.. en nu ben ik moe.. haha heb t ook zo warm bbqen heb ik nog geen 1x gedaan dit jaar.. heb ik best zin in aah de zomer is nog niet eens begonnen... dat komt nog wel! dadelijk als de kleine er is
Lekker dat het dutje je goed heeft gedaan. Ik heb het idee dat ik in het weekend er nooit tijd voor heb. Maar gister toch even tijd voor gemaakt, en was heerlijk! Ik ben blij voor je dat je uitgeruster bent, nu kan jouw bevalling ook beginnen! X Neia
oh jah, ik ben ook benieuwd hoe zijn werkdag was. hij wilde voor 17.51 ( geboorte bram) thuis zijn. maar hij staat in een lange file daar baalde hij ontzettend van...
geloof dat iedereen nog met een dikke buik rond loopt. jammer geen baby nieuws. hier vandaag naar het CB geweest om lobke te wegen. ze weegt nu 2565 gr. ze was dus weer 125 gr. aangekomen in 6 dagen tijd. ze doet het goed. nu ligt ze weer lekker te slapen, ze was helemaal gaar van de autorit, ik trouwens ook haha nu eerst wat eten en dan is het alweer 6 uur etenstijd voor Lobke. tot later