@Will, wow wat is lobke ligt ze... wel goed dat ze aangekomen is. ik durf nog niet zo goed alleen weg te gaan met de auto.
jahoor geen probleem. Volgens mij heb ik toch teveel eten in huis gehaald. Is altijd zo. Net nog even kippenpootjes bij de AH gehaald. Had ik opeens ook wel zin in. Wat zielig dat je mannetje in de file staat, dat was wel een leuk idee van hem. deentje, ja hier ook zo warm, pfffffffffff. Bbquen is deze week ook voor het laatst hier hoor. Straks weer als we de kleine hebben.
warm? zal maar niet vertellen dat ik een 3 kwart broek aan heb, een truitje met lange mouwen en daarover heen een truitje met korte mouwen... en ik heb het lekker .. :S
fiona: wat voor pilletjes zijn dat dan? heb er nog nooit van gehoord. Deentje: eerste keer naar buiten was afgelopen zaterdag, naar de supermarkt! De dag erna hebben we nog langer gelopen, maar dat was ws toch iets te veel van het goede want gisteren had ik op onverklaarbare wijze 39,5 graden koorts .. gelukkig nu weer weg, net zo onverklaarbaar als dat het gkomen was.. Verder gaat alles redelijk zijn gangetje, al blijft het voeden/huilen etc een probleem. En wat ik ook doe niets lijkt te helpen... ook kunstvoeding, en voeding voor hongerige babys niet.. ze blijft hoe dan ook om de 2,5 a 3 uur komen voor een voeding .. Ga denk ik morgen eens langs het consternatiebureau om haar te laten wegen enzo.. kijken of ze goed groeit zoals het nu gaat en wie weet kan ik wat informatie krijgen over voeding..
heej anastasia.. wat raar ineens zo hoge koorts.. als dat nog een keer gebeurd zou ik wel even contact opnemen met de ha. ik kan me ook nog goed de eerste keer herinneren dat ik met arjen naar buiten ging. ik was helemala blij dat ik mocht gaan wandelen maar was de straat nog niet uit of had t al helemaal gehad.. dan merk je pas dat zo'n bevalling je lichaam toch wel even flink aantast. wat vervelend dat t met de voeding nog niet goed gaat maar hopen dat ze wel goed aankomt dan krijgt ze in ieder geval wel genoeg binnen.
Anastacia: Wat vervelend dat die voedingen niet helemaal lekker gaan. Will: klinkt toch alsof Lobkegoed groeit hoor. Witte reus: ik heb het hier nog steeds heet hoor Die kramp van een uur geleden was maar eenmalig. Heb verder nu ook geen gevoel dat het snel gaat beginnen. Gisteren had ik dat wel een beetje.
ik ben er ook, klinkt raar maar ik verveel me... bram slaapt maar die moet rond 19.00 eten. ik wil iets gaan doen. heb lang genoeg thuis gezeten. maar ja dat kan niet want meneer moet zo eten. gelukkig gaan we zaterdag een kolf kopen.. is iets makkelijker.
Mijn ukkie jojoot ook een beetje (hoe schrijf je dat). De ene keer zit ie wel met het koppie in m'n bekken en de andere keer niet, tenminste, dat gevoel heb ik.
Ik ben in 1klap zo moe als een hond, hebben lekker gegeten bij m'n ouders, en toen de tuin besproeid en gedaan en nu kan ik eens geen pap meer zeggen. Pfff... en om de haverklap een harde buik. Ik ga denk ik maar ff lekker tv kijken met de voetjes omhoog op de bank.
*** UPDATE *** Morgenavond 20u00 word ik in het ziekenhuis verwacht voor een pré-inductie. De baarmoederhals is nog steeds niet verweekt, en ik heb nog steeds geen ontsluiting. Omdat ze denken dat er in dit geval geen "ideale oplossing is" gaan ze toch beginnen inleiden. Het risico gaat nu wel groter zijn op een keizersnede, maar uitstellen is ook geen oplossing in dit geval... Wel zonde dat ik geen echte "buddy" heb, dus ik vrees dat ik niet echt snel iets kan laten weten (in belgië is het ziekenhuisverblijf 5 dagen...) Tenzij nog iemand zijn gsmnummer in PM zet... Oja, conclusie: Met een beetje geluk wordt de baby donderdag geboren, met wat pech (als de inleiding niet wil voortzetten) vrijdag pas... Duimen plz!
wishfull, en je hebt nog een pb'tje whahaha Anastasia, er zijn pilletjes om de borstvoeding te laten stoppen meteen na de bevalling. Dus voor jouw niet interessant hihihi. Heb je trouwens al contact opgenomen met een lactatiedeskundige? Hier hebben we vanavond gebakken aardappeltjes met boontjes en kipsate op (zelfgemaakt). Sam was er weer eens een bende van aan het maken whahaha, maar uiteindelijk heeft ze best wel genoeg gegeten. Het wandelen ging vandaag best wel redelijk. Maar ik voel me ook best fit eigenlijk. Heb alleen maar last van de knip.
Witte reus, ohhhhhhhhh waar woon jij? Hier is het nog steeds warm. Of komt dat door de kilootjes die ik meesleep? Anastasia, jeetje wat raar zeg die koorts. Gelukkig is het gezakt. Wel raar dat Laura nog zoveel moeite heeft met het eten. Misschien dan toch nog krampjes? Inderdaad morgen even bij het CB informeren hoor. Lijkt me enorm vervelend. Linda, balen dat de kramp niet heeft doorgezet. Onsukkie, ja hier hoop ik nu ook na iedere harde buik enzo dat het door gaat zetten. Bah, ik heb genoeg van al dat oefenen! Wishfull, oh dat komt helemaal goed met de buddy's. Dat is hier zo geregeld. Oh, ik zie dat Anastasia je ook al heeft gepb't. Spannend zeg. Ik hoop dat het inleiden snel aanslaat. Hoe gaan ze dat dan doen nudat het nog dicht zit? Of weet je dat nog niet? Ik heb Crafty net gesmst, maar nog niks gehoord. Ik ben benieuwd. He en Lafo waar ben je? Hier heerlijk gebbqt, was weer lekker, we zijn net pas klaar. Hier opeens ook weer veel harde buiken en pijn aan mijn rug. Straks maar weer een badje proberen, kijken of het alleen maar voorwerk is, maar dat zal wel.......... X Neia
wishfulldreaming wat spannend zeg! dus voor jou ook niet lang meer voor je je kleintje in armen hebt! zie dat anastasia jouw buddy is.. ben erg benieuwd hoe het gaat en wanneer jij je kleintje vast hebt! als ik je niet meer spreek alvast heel erg veel succes!
nee daphne heb ik nog niet gedaan, , ga morgen naar het inloopspreekuur van het consternatiebureau en gelijk eens vragen hoe en wat.. Het lijkt namelijk niet uit te maken wat voor voeding ik geef, ook flesvoeding voor hongerige baby's en een 1-2-3 speen het maakt niets uit die fles is in 5 minuten leeg! Nu heeft ze vandaag 3x aan de borst gelegen ( 30 minuten!)waarvan 1x gevolgd door een flesvan 90cc borstvoeding! en 4 flessen van 90cc flesvoeding gehad.. Eigenlijk is dat te veel( die flesvoeding. Heb haar net om 1915 gevoed, maar ze is nog altijd wakker, en ligt wat te jengelen in bed.. ben benieuwd of ze nog in slaap valt .. En ben ook erg benieuwd wat het consternatiebureau zegt morgen!
neia: Laura heeft geen moeite met eten op zich, ze drinkt vanaf dag 1 goed aan de borst eigenlijk.. weet neit wat het wel is,.. en heb er weinig hoop op dat het consternatiebureau het wel weet... maar ga morgen toch eens informeren!