Wish full kan nog kiezen met buddys zo te lezen Hoe gaat het bij jou? Hoe is het met de paniekaanvallen etc? Alles nog onder controle? xx
Hier, m'n hond die op de bank ligt te slapen. Daar krijg je toch accuut weeën van, hahaha. Ik piste zowat in m'n broek (vergeet niet het geluid aan te zetten, dan kun je pas écht lachen). http://nl.youtube.com/watch?v=SuLxCBuZnk8
Rot is dat he, dat je niet weet wat het zou kunnen zijn. Dan voel je je zo machteloos. Nou hopen dat ze op het consultatiebureau een helder kijk erop hebben (zou zomaar kunnen, ik heb nooit klachten gehad bij het consultatiebureau waar ik kwam)
anastasia & daphne78 & Deentje Thnx voor de PM'tjes Ik ga zeker iets laten weten, aan iedereen die net een PM gestuurd heeft trouwens. Dan heb ik ineens veel buddies... LOL Morgenavond moet ik om 20u00 mij aanmelden aan het bevallingskwartier in Leuven. Dan gaan ze eerst nog komen uitleggen wat er te wachten staat, en dan gaan ze normaal over de avond 2 van die tabletten komen inbrengen om de baarmoederhals te verweken. Als die tegen 8u 's morgens hun werk goed gedaan hebben, komen ze een infuus hangen, en kan het beginnen. Als het tegen 8u 's morgens nog niet verweekt is, krijg ik nogmaals 2 tabletten ingebracht... Want de baarmoederhals moet écht wel verweekt zijn. (daarom ook dat de bevallingsdatum ofwel donderdag ofwel vrijdag zal zijn, hangt er vanaf hoe snel alles verweekt en wil doorzetten...) Met mij is het vrij erg gesteld eigenlijk. Al bijna twee weken roep ik dat het bijna gedaan mag zijn, en dat ik mijn kindje in mijn armen wil. En nu ik plots een datum gekregen heb, en morgen daar al verwacht wordt, breekt het zweet mij uit. Ik ben een beetje panisch, zie overal rondom mij nog dingen die moeten gebeuren, en heb enorm veel bang voor de pijn. Ik zie echt op tegen de bevalling...
Hallo meiden, Hier even snel een berichtje van mij. Helaas door de KPN geen internet vandaag voor mij Ik vond het zo erg dat ik nu op de zaak zit samen met mijn man die moest toch nog even wat doen Hoe bedoel je verslaafd maar moet toch weten hoe het met jullie gaat? Volgens de KPN zou de storing morgen over moeten zijn, het is te hopen want het was vandaag erg saai zonder jullie Ik ga snel even bijlezen!
Anastasia.. t gaat nog redelijk hoewel ik afgelopen 2 dagen wel weer een beetje paniekerig word misschien omdat de bevalling toch wel erg dichtbij komt.. en mijzelf allemaal vragen stel.. ben bang dat ik totaal in paniek raak bij de bevalling.. en dat na de bevalling ik weer helemaal terug bij af ben! vandaag heeft mijn psychiater mij nog gebelt.. die vertelde ook zodra t ect niet meer ging moest ik aar bellen dan kon ik weer aan de midicijnen! maar wil t echt zonder blijven proberen! heeft laura wel echt honger als ze huilt? heb je al een fopspeen geprobeerd.. vaak worden baby's ook wel rustig als ze allene maar wat te zuigen hebben.. of je pink? Lafo wat iritant is dat he zonder internet! en als we je een dag niet zien denken we allemaal dat je aan t bevallen bent haha! hopelijk doet ie t morgen weer! onsukkie wat een schatje die hond van jou haha!
deentje ik zat daar eigenlijk ook over na te denken, heeft laura wel honger. anastasia, ik heb even terug zitten lezen maar volgens mij krijgt ze echt genoeg. fijn dat je morgen even naar het CB gaat daar weten ze wel een oplossing. succes morgen
Meiden, moet je dir filmpje eens zien, vind het zo ontroerend! http://www.youtube.com/watch?v=zVNTdWbVBgc Groetjes Evelien
Evelien, ahhhhhhhhhhh wat schattig! Echt leuk. Onsukkie, hihi wat een snurkert zeg. Wishfull, oeh dat is inderdaad spannend. Ik hoop echt voor je dat die 2 tabletten al genoeg zijn. Kan me voorstellen dat je het opeens heel eng nu vindt. Maarja, het moet toch een keer gebeuren. Moet je mannetje morgenavond weer naar huis? Anastasia, wel zielig dat ze zo jengelt. Ik hoop maar voor je dat het snel over is, of dat het cb er morgen raad voor heeft. Lafo, ik dacht al zoiets. Ik heb je echt gemist. Die stomme kpn moet maar zorgen dat het morgen opgelost is. Want dan ga ik bevallen hoor. deentje, knap van je dat je het probeert vol te houden. Je bent al zover gekomen, die bevalling red je ook nog wel hoor. Het gaat goed! Daphne, oh haha ik dacht al. Gelukkig koelt het nu binnen ook iets af. Ik ga even mijn badje in! X Neia
Hey meiden! @Anna, oke, dus alles is nog dicht daar ben ik ook zo bang voor dat ze morgen (mijn afspraak was helaas niet vandaag dus 41 weken ga ik halen) zegt nee hoor er is nog niks gebeurd! Was het vervelend dat voelen? @Neia, ja natuurlijk doet de bevalling pijn maar dan is het klaar, dat gefrunnik is pas het begin hahaha dus vandaar dat ik ertegen op zie! @Anastacia, vervelend zeg dat het voeden zo lastig blijft! Heb je al koemelkallergie melk geprobeerd? @Crafty, denk dat ik je inmiddels wel al mag feliciteren! Nou ben ik weer de rest vergeten hahahaha.... mn geheugen word met de dag slechter! Hier vandaag heel de ochtend gefietst in de hoop dat dat eea zou opwekken hihi,... fingers crossed! I hoop nog steeds op een wonder dat het vanacht spontaan op gang komt.. Meiden, succes allemaal vanacht! Kuss
Lief zeg! maar toch eerst ff schrikken als er zo'n "beer" op je afkomt! Wat een vertrouwen hebben die mensen!
@Wishfull, jaaaaa jou wou ik heeel veel succes wensen.. wist wel dat ik iets belangrijks vergat! Sterkte meid, hoop dat het vlot verloopt! xx
@neia: badder ze lekker! Mijn vriend belde net of ik zin had in een ijsje. Overbodige vraag natuurlijk! Heb dus net mijn tanden gezet in een KING CONE CORNETTO!
Wishfull, heel veel succes morgen! Je kan het , hoop dat je beebje gauw in je armen houd, en wachten op het goede nieuws! Ik ga even wat drinken met Erwin, welterusten allemaal!
Lekker zeg Daam...! Uhm valt wel mee, een druk op de onderkant, maar ja die had ik al.. verder eigenlijk niet veel! Ging ook nog helemaal soepel haha.. je had mensen eens moeten zien kijken!
Hahaha, ik heb van de week ook gefietst met mijn dochter achterop. Zegt ze: "mam je hebt wel dikke billen, want ik pas nog maar net achterop!" Ehm. . . . . . . . bedankt Senna! Erg soepel ging het bij mij niet meer en ik had daarna ook wat last van spierpijn. (inmiddels heb ik 2000 berichtjes geplaatst!)
Onsukkie: leuk filmpje van je hond Lafo: hoezo verslaafd?! Wishfull: veel succes in het ziekenhuis met de bevalling. Deentje: hou vol meid, niet in paniek raken (al is dat natuurlijk makkelijk gezegd van mijn kant uit). Daam: lekker zo'n ijsje hoor! Ik heb net een stuk meloen op, ook lekker. Weer de hele avond gezeur in m'n buik, maar nog niks interessants.