Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Evelien ik zou er ook alles voor over hebben om te weten wanneer we nou gaan bevallen, ik voel nog helemaal niets en dat vind ik ook zo frustrerend :(

@ Neia mijn man zegt ook de 14e maar dat komt omdat we morgen 4 jaar getrouwd zijn, zou een mooi cadeau zijn toch net als Hannah!
    Ik doe met jullie mee hoor!
    Jeetje wat ben je weer aktief geweest, je hoopt zeker dat het de boel een beetje in werking zet ;)

@ Gina ik zou er wel voor kiezen hoor het strippen, ik zou alles met beide handen aanpakken, niet bang zijn hoor!
    En de geboortekaartjes vliegen me ook om de oren, allemaal van zwangerschapsgym, zo frustrerend ook alhoewel ze wel eerder waren uitgerekend, dus mag eigenlijk niet klagen, jij mag als eerst hoor meid :D

@ Katje ik snaai verschrikkelijk de laatste paar weken, zit vol met zelf medelijden en wil me iedere keer "belonen" en dat ga je merken, maar ik hou mezelf voor dat het allemaal vocht is ;) ahum
    Heel herkenbaar meid je ik-ben-het-zat-buien, afleiding is dan heel welkom! Veel plezier vanavond!

@ Dolphin oh jee meid wat heeft die kleine van jou een hoop te verduren gehad maar gelukkig is het een taaie jongen en is hij er heelmaal bovenop gekomen, nu lekker thuis genieten meid!
    En wat een flinkerd!

@ Wishfull ik ben erg benieuwd hoe het is afgelopen in het ziekenhuis, succes in ieder geval!

@ Deentje meid ach bij jou ook nog niks he hmmmm vervelend kan dat ook komen omdat hij nog niet is ingedaald?
    Jammer dus nog steeds niet ingedaald, het is echt een luilakje ;) :)

@ Lindatjuhhh je bent toch niet blond he net als ik :)
    Leuk kamertje meid, wordt het een meisje ofzo ;) :)

@ Anna ben benieuwd hoe het bij de vk was....ah jammer meid niet kunnen strippen, zal wel ff balen zijn, hopelijk komt het allemaal goed voor maandag, dikke knuf voor jou!

@ Hannah wat een lief jurkje heeft Nieve aan sooooo cute, ik wil ook, ik wil ook!

@ Witte reus ook al last van kraamtranen meid.... :(

@ Fiona jammer meid dat het niet doorzet die ongi pijn, ik heb nog nooit zo gehunkerd naar ongi pijn!

@ Askim voor jou ook weer spannend morgen, hopelijk is het allemaal weer goed!

@ Daam :) dat vind ik nou ook, we horen de baby's gewoon al te hebben ;)

@ Nazli klinkt als een gezellig weekendje meid, jij kan er weer even tegenaan!

Ik plaats dit bericht even snel mijn man moet achter deze computer zitten!

2. evelien wat een lief filmpje zeg! erg mooi!

bedankt meiden voor t oppeppertje! :)

ik ga lekker vroeg mijn bedje in! hopelijk voel ik me dan morgen wat beter! t gaat gelukkig wel wat afkoelen! dus meiden er komt ideaal bevallingsweer aan :):)

weltrusten allemaal alvast!

3. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Gezellig middag en avondje gehad hier. Goede afleiding na de 'negatieve start' van vanochtend :) Ben ook niet depri meer ofzo. Hopelijk blijft dat hihi :) Het was in elk geval erg gezellig met BBQ bij onze vrienden !

@deentje: SB (sonja bakker) werkt voor veel mensen wel, maar je moet het gewoon zo doen dat je je eetpatroon echt aanpast en bewegen ernaast is altijd goed. Ik ga ook eerst proberen BV te geven (weet nog niet of het lukken gaat) en daarna kijken hoeveel ik nog kwijt 'moet/wil' :D

@onsukkie; fijn dat je zo'n hulp hebt gehad met de konijnenhokken. Ons hok moet uiterlijk donderdag weer...maar da's er maar eentje gelukkig!

@wishfull; leuk al die foto's! Wel bijzonder dat jij zelf in de wiegjes gelegen hebt!
    Veel succes morgen in het ziekenhuis! Fijn dat je snel buddies hebt :D

Snap wat je bedoeld hoor! Vooral als het einde van ons geld eerder in zicht is dan het einde van de maand :(

@daam ; lief hoor dat je je mannetje bij alles mag waarschuwen; hij wil zekerteweten op de hoogte zijn dus ;)

@neia: ik ging ook meer Sonja Bakker toen doen, omdat ik wilde weten of ik het kon. Ik was niet onwijs te zwaar, bmi was nog wel goed (geen overgewicht ofzo) maar voelde me toch niet helemaal goed in m'n vel. Daarna wel... stom eigenlijk maar het ging me niet om de kg's maar hoe ik me eruit vond zien

@lafo; er waren veel mensen die last hadden van die storing bij kpn
    Het was zelfs op het radionieuws! Bedankt voor je andere reactie:)

@daam; gefeliicteerd met 2000+ berichtjes

Zo alles bijgelezen nu :D Ga ik nu afsluiten hier en morgenochtend weer verder lezen ;) Slaap lekker !

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Waar was ik gebleven.......

@ Daphne ook al last van kraamtranen gehad of niet?

@ Hannah jee wat balen weer zo'n hoge bloeddruk, weten ze ook hoe het nou komt dat je iedere keer een veels te hoge bloeddruk hebt?
    Eerste keer zonder kleintje op stap lijkt me ook raar hoor.
    Dat is net zoiets als dat ik me buik nu ergens parkeer ;)

@ Katje heb ook veel aan Sonja gehad hoor en als de kleine eruit is en ik klaar ben met borstvoeden dan is Sonja weer m'n grootste vriendin / vijand ;)

@ Fiona rustig meid ;) hier heb ik ook een vk erbij zitten waarbij je ook binnen 5 minuten weer buiten staat.
    Die heb ik donderdag weer helaas, ik hoop ook niet dat ik haar heb maar het is niet anders, als het zo ver is dan maakt het volgens mij allemaal niet meer uit ;)

@ Daam ik heb al 5 dagen niet meer gebbqt, knap he maar morgen de laatste mooie dag (gelukkig) en dan gaan we maar weer eens vlees op de BBQ flikkeren ;)

@ Wishfull succes meid en gelukkig kan je ons op de hoogte houden dmv buddy's ;)

@ Deentje ja dat adcht ik al daarom ben ik maar met mijn man meegegaan zogenaamd om hem te steunen ;)
    Maar anders denken jullie idd dat ik aan het bevallen ben, maar helaas nog steeds helemaal niets :(

@ Neia nog steeds niets van Crafty gehoord, jammer.
    Die KPN moet zeker zorgen dat het weer goed komt met die verbinding anders kom ik persoonlijk even langs en dat willen ze niet hoor! ;)
    Ik ga ook morgen bevallen dus wil wel op het internet kunnen!

@ Gina wanneer moet je dan naar de vk?

Meiden ik moet zo weer gaan mijn man is allang klaar met z'n werk maar moest van mij nog even wachten, ik was nog niet klaar namelijk ;)
    Als jullie niks van mij horen morgen dan kan je me in Den Haag vinden voor het KPN gebouw en daarna ga ik bevallen ;)

Ik geef de lijst nog even snel een schop.

Welterusten!

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Bevallingslijst

Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen)
    Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken)
    Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen)
    Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen)
    Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen)
    Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen
    Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen)
    Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken)
    Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen)
    Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen)
    Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen)
    Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen)
    Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken)
    Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen)
    Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen)
    Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen)
    Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen)
    Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen)
    Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen)
    Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag)
    Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen)
    Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen)
    Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken)
    Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen)
    Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen)

Tussenstand:
    Jongens: 12
    Meisjes: 13

En meiden die nog moeten bevallen:

5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje

8 mei: Gina82 (Regina) - 26 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 29 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m

16 mei: Deentje (Dena) - 2 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje

19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m

21 mei: Neia – 27 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: Evelien (Evelien) - 39 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje

22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje

23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - jongetje

25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 24 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje
    26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje

27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje

Jongens: 4
    Meisjes: 8
    Onbekend of verrassing: 5

Buddylijst:

Fiona & Onsukkie & Lafo
    Deentje & Evelien69
    Daam & Jvtje
    Hannah & Ice & Anna28
    Neia & Gina82 & Lafo
    Anna28 & Neia
    Lindatjuhhh & Onsukkie
    Askim & Katje81
    Neia & Katje 81
    Wishfull & Deentje & Anastacia & Daphne

Crafty gefeliciteerd op de valreep!

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ja, hier is het officieel ook wel zo, op vraag voeden maar max. 3-4 uur tussen elke voeding. Alleen in de nacht mag je daar geloof ik wat soepeler in zijn. Maar ja, als madam geen honger heeft, weigert ze ook echt te drinken, dus dan kan ik haar wel aanleggen tot ik een ons weeg, maar drinken doet ze dan écht niet. Meestal komt ze overigens zelf wel zo rond de 4-4,5 uur.

@gina: ik snap wel wat je bedoelt ja. Hoe langer het duurde voor Maud geboren werd, hoe meer ik weer het gevoel kreeg wat ik in het begin van de zwangerschap ook had "is het wel echt? dalijk zit er tóch geen baby in..." Maar Maudje is er uiteindelijk toch echt uitgekomen ;)
    En ik was inderdaad ook heel bang dat het ineens 2e pinksterdag zou worden, terwijl de baby er nog niet uit was... dan zou ik overgedragen worden aan de gyn. En met elke dag die voorbij ging waarin niets gebeurde, kwam die dag natuurlijk weer dichterbij...

@dolphin: ook een bevrijdings-baby dus :) Grappig dat juist op 5 mei zeker 4 kindjes geboren zijn!
    Maar wel vervelend dat je zw-vergiftiging had en dat Angelo er ook niet geheel ongeschonden uitgekomen is :( Als het goed is, ben je nu in elk geval eindelijk thuis met hem!

@Anna: haha, het feit dat ik een meisje heb is al verrassing genoeg :) Overtijd of niet ;) We waren er echt de hele zwangerschap van overtuigd dat het een jongetje zou worden en ook familie, vrienden, kennissen... iedereen dacht dat het een jongetje zou worden (en sommigen meenden het op echo's te kunnen zien aan bepaalde zaken, of aan andere dingen..) Dus ja, dat we nu een meisje hebben is echt een grote verrassing. Toen ze op m'n buik gelegd werd, was het eerste wat ik deed kijken naar het geslacht. En nog maar een keertje kijken of er écht niets onder die navelstreng verstopt zat! :) :) :)

@Hannah: Maud heeft tot nog toe 1 nacht 7 uur aan een stuk geslapen. De kraamzorg heeft daar toen niets van gezegd (hooguit dat we daar bofkonten mee waren ;)). Maar de andere nachten komt ze toch ook wel zo om de 4 uur.

Wat balen dat je bloeddruk nog altijd niet goed is :( Had zo voor je gehoopt dat je na de bevalling van al die ellende af zou zijn!

@Linda: leuk kamertje hoor! Dat truitje wat op de 3e foto staat hebben wij ook, maar dan in het lime-groen. Echt een leuk truitje. Maud heeft het om de haverklap aan ;) En dat Ikea-spookje hebben wij in het groen en blauw :)

@witte reus: ik vond het eigenlijk helemaal niet zo erg dat de kraamzorg vandaag niet meer hier was. De laatste dagen was ze er toch 'maar' 5 uurtjes in de ochtend, dus het grootste deel van de dag moesten we het toch al alleen doen. Heb vandaag dan ook niet echt problemen gehad daarmee ofzo. Alleen konden we vanmorgen wel wat uitslapen ;)
    Ben wel blij dat mijn man nog vrij heeft. Zou er niet aan moeten denken dat ik er de eerste dag zonder kraamzorg ook meteen helemáál alleen voor zou moeten staan.

Vervelend dat je schoonmoeder voor zoveel problemen zorgt. Ik heb dat zelf ook met mijn moeder. Wil er ook zeker met haar over praten als ze weer hier is. Alleen heeft ze inmiddels bijna een week helemaal niets meer van zich laten horen... (op 1 poging na om m'n man te bellen om 2 uur 's middags, toen we dus lagen te rusten)

@wishfuldreaming: succes morgen in het ziekenhuis (en de dagen erna)! Hopelijk gaat het met inleiden een beetje snel, zodat je donderdag je kleintje in de armen kan houden en niet vrijdag pas!

@anastasia: vervelend van Laura :( Hopelijk kunnen ze op het CB er wat over zeggen! En wat Deentje ook al zegt: heb je al eens een speen of een pink geprobeert? Werkt hier bij Maud echt geweldig wanneer ze wel wakker is en duidelijk een zuigbehoefte heeft, maar geen honger heeft... (nou moet ik zeggen dat dat hier wel makkelijk te onderscheiden is: als ze geen honger heeft, dan drinkt ze ook domweg niet).

Hier heeft Maud vandaag ook d'r dag niet echt trouwens... Volgens mij heeft ze echt een regeldag én last van de warmte. Ze komt echt om de haverklap voor eten en slaapt ook slecht. Hopelijk heeft ze daar morgen al minder last van.

@Daam: haha, die dochter van je! Erg subtiel ;)

@Lafo: alvast gefeliciteerd met je trouwdag morgen!

En nog even een foto van Maudje:

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    *** Buddynieuws***

Ik kreeg net dit smsje van de man van Crafty:
    Om 19.06 uur is Rosalinde Esmee geboren. Alles gaat goed met moeder en kind. Ze weegt 3620 gram.

Crafty en man, van harte GEFELICITEERD met jullie dochter!!!

Fijn dat alles goed gaat, en geniet van elkaar!

X Neia

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

En vooruit, nog 1tje dan:

9. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Een laatste plaatje spammen om het af te leren ;)

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Crafty en man, van harte gefeliciteerd met Rosalinde!!

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jvtje wat een scheetje hoor!

En nu ga ik echt weg!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Echt he, haha.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jeetje wat super, van harte gefeliciteerd!

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

me oogies zijn moehoee ik ga slapen doen ik spreek jullie morgen weer slaap lekker

16. Crafty: gefeliciteerd!
    Yes de meiden lopen weer voor haha.

Jvtje: super lieve foto's hoor!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

crafty en man gefeli en wat een prachtige naam!

jvtje wat een heerlijk bolletje! echt die 4d echo lijkt ook sprekend zeg! wat een gelijkenissen zie je
    ooo ik kan niet meer wachten

lafo je bent er weer misde je al! ja ongi pijn nog wel een paar keer gevoeld hoop dat het alleen maar meer wordt

buddy we hebben nog 54 min tegaan! lukt het jouw mij niet meer denk ik ;)

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik heb weer internet :D :D :D

Kan ik jullie weer lastig vallen morgen ;)

19. fijn lafo, kun je weer lekker meekletsen haha

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dat ga ik ook zeker doen, nu merk je pas hoe verslaafd je kan zijn ;)

Deel Deze Pagina