Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
  2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga naar bedje! tot morgen ergens!

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh wat erg bij de juni mama's is er een kindje dood geboren, echt zo erg :cry:

4. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Dat zijn zo van die dingen waar je écht niet mag over nadenken op dit moment.

Da's echt het verschrikkelijkste wat je kan meemaken :cry:

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Crafty en man, gefeliciteerd! Hopelijk herstel je goed,, je hebt lang op je ks moeten wachten zo te lezen, of ben je toch nog uit je zelf bevallen!

Wat vreseljk voor die juni!mama, bah!

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo ben alweer uit bed, heb giga last van brandend maagzuur en het is me nog niet gelukt het weg te krijgen, Ik was van avond vergeten om tijdens het eten mijn antibioticakuurtje in te nemen, heb het een uur nadien gedaan, ben bang dat dat de boosdoener is! Heb er verder nog niet echt last van gehad!

7. Bah wat erg voor die junimamma!

Evelien: vervelend dat maagzuur, heb je nog een beetje kunnen slapen?

Ik ben alweer megavroeg wakker. Eigenlijk nog doodmoe, maar echt zooo rusteloos. Kennen jullie dan gevoel? Daarbij een zeer irritant fluitende vogel buiten en ik had zoiets van hup eruit.
    Dus daar zitten we weer met een kopje thee.

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Wat een vreselijk bericht van de juni mama spirit zeg! daar moet je niet aan denken!

@Lafo, meid fijn dat je weer internet hebt! irritant he die storingen!

@Evelien, pfff vervelend zeg dat maagzuur... heel storend als je lekker wil slapen.. hoop dat het nu minder en zelfs weg is!

@Linda, ja ik ken het helemaal! Had het gisteravond, kon niet in slaap komen! Misschien idee dalijk nog ff terug te gaan?

@Crafty, meid gefeliciteerd met je dochter!

@Jvtje, meid wat een plaatje.. heb je mooi gedaan;)

@Daam.. hihi van kinderen moet je het hebben he.. mijn nichtje wilde van de week doktertje spelen en keek naar mn benen en zei.. beetje dik! Hahaha en bedankt! (gelukkig is ze drie dus is boos worden geen optie;))

Hier een onrustige nacht gehad.. veel ongi gevoel maar verder helaas niks.. kleine was echt mega druk en hield mama lekker uit dr slaap :( terwijl papa lekker lag te snurken *grrrrrr*
    ben denk ook wel beetje zenuwachtig voor straks.. stom he.. ben ook zo'n schijterd voor alles wat met dokters en ziekenhuizen te maken heeft... maar ja heb weer genoeg gezeurd (hihi sorry hoor meiden) en ga ff tv kijken!

Kuss

9. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Hier ook een slechte nacht achter de rug.

De laatste nacht hier thuis, de volgende keer zijn we met z'n 3'tjes. Ik vrees dat het vannacht in het ziekenhuis niet veel beter gaat zijn. Maarja, daar moeten we door zeker ;)

Langs één kant heb ik iets om naar uit te kijken, want ik wéét dat ik voor het weekend nog mama ga zijn. Langs de andere kant had ik het zoveel leuker gevonden, had het allemaal spontaan begonnen geweest.

Had al zo'n héél scenario in mijn hoofd: vliezen die breken, weeën die beginnen, eerst nog een douche nemen thuis, alles nog eens checken voor we naar het ziekenhuis gaan,...

... nu moet ik straks gewoon zien dat ik ALLES al mee heb naar ginder, voor de nacht door te brengen, en maar hopen dat mijn ventje morgen op tijd terug daar is (weet eigenlijk niet of die vannacht bij me kan blijven of niet... In principe begint de echte "inleiding" pas morgenvroeg om 7u30 dacht ik...)

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ik kan me goed voorstellen dat je een onrustige nacht hebt gehad wishfull! En ik snap je dubbele gevoel, je verwacht een einde aan je zwangerschap volgens het boekje, gewoon zoals de meesten en dan wordt dat ineens anders.. mensen gaan aan je frunniken en de "controlle"wordt uit je handen genomen! Vervelend gevoel! Probeer je op het positieve, je kleintje in je armen, te concentreren.... heel veel succes meid!

11. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Dankje. Die steun ga ik goed bijhouden en gebruiken :oops:

En dat dubbele ge voel is verschrikkelijk... Eerst begon ik gisteren te huilen omdat het wéér ongunstig was allemaal. Terwijl ik de hele week voorweeën gehad heb die blijkbaar totaaaaal voor niets waren.
    Dan zei de gyneacoloog om het in te leiden, en liefst nog voor het weekend. Begin ik NOG harder te huilen, omdat ze hem zo gaan halen :p :D

Het was me allemaal gisteren een beetje teveel.
    Zal het allemaal maar over mij laten gaan zeker. Hij moet er sowieso nog uit. Ik kan de rest van mijn leven toch niet blijven rondlopen met zo'n dikke buik :oops:

En ik trek me ook op aan het idee dat ook jij (én de rest van de mei-mama's) deze fase moeten doorstaan. En dat er mij ook al een héél pak dames voor geweest zijn... :oops:

12. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @crafty; terwijl ik ging bijlezen vanaf gisteravond...zie ik de bevallingslijst voorbijkomen waarop ineens een aanvulling is dus:
    Crafty en man; gefeliciteerd met jullie dochter Rosalinde!

@JVtje; lieve foto's :) Zo is spam niet erg hoor ;)

@evelien en linda; wat vervelend zo vroeg wakker. Hopelijk heeft Evelien later nog kunnen slapen. Duik jij vanmiddag dan je bed in of je red je de dag zo wel Linda?

Hier ook een beetje onrustige nacht. om 1 uur was ik wakker; manlief had clusterhoofdpijnaanval, echt heel heftig. Kat miauwde dus hij ging de deur voor 'm open doen, zodat ik niet wakker zou worden. Maar ik was net al wakker geworden van miauw en zag mannetje dus niet... Heb je hoofdpijn was de vraag. Ja heel erg was het antwoord. Nou de manier waarop hij zei maakte dat ik gelijk klaarwakker was. Dus eruit gegaan, glas drinken voor 'm neergezet en de ventilator van zolder gehaald omdat het zo benauwd was...maar de wind van de ventilator zorgde niet bepaald voor verlichting, dus ook weer uitgezet. Kan me in elk geval goed inleven hoe frustrerend het voor mannen tijdens de bevalling zal zijn; je partner pijn zien lijden en er niets aan kunnen doen om de pijn te verlichten. Superfrustrerend is dat...ik kan ook gewoon niets doen om 'm het helpen tijdens zo'n aanval. Dus daarna weer naar bed gegaan (anders gaat hij zich nog schuldig zitten voelen) en daar gesoesd tot hij weer in bed kwam. Vanochtend was hij behoorlijk brak, maar toch naar z'n werk gegaan. Knap hoor... was blij dat ik nog even kon liggen daarna weer (was er wel even uit gegaan om koffie te zetten voor 'm) en dat ik nog een paar uurtjes geslapen heb daarna. Tegen Uk in m'n buik gezegd; wacht maar even want papa is ontzettend moe. Maar daar was de a..s papa het niet mee eens; uk mocht wel komen vandaag van hem. Verwacht het niet, heb alleen maar wat lichte ongi-krampjes en wat rugpijn (maar niet in golfbewegingen). Vanmiddag 12 uur naar VK
    :oops: lang verhaal geworden...

heftig van die juni-mama...niet leuk :(

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hee meid, hier net zo'n nacht. Balen he! Je weet dat het elk moment kan gebeuren en je hoopt ook dat het ieder moment gebeurt! Gisteren inwendig onderzoek gehad. Was niet heel prettig maar deed ook niet heel erg pijn. Strippen lukte niet omdat de baarmoedermomend nog dicht zit. Helaas voor mij..... Hoop voor jou dat het wel gaat lukken! Hoe laat moet je er zijn?

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi Wishfull, je gaat het redden hoor, en nu baal je ervan dat het niet loopt zoals je graag gewild had, maar als je straks je kleintje hebt dan raak je dat weer kwijt! Heb je alleen maar oog voor je eigen wereldwondertje, dat houd ik mezelf ook voo, ik herken je gevoelens heel goed, heb er de afgelopen week ook meegeworsteld ;)
    Vorige keer bij Tessa ben ook ingeleid via een gel, jij via tabletten, dat zorgde ervoor mij voor dat de bevalling op gang kwam en hoefde verder niet aan het infuus, dus ik had al met al daar nog een redelijk natuurlijkgevoel bij, mischien zijn die pillen ook net even het zetje wat je nodig hebt, en doet je lichaam de rest! Heel veel sterkte!

Ik ben om 2.45 uur naar bed gegaan. Heb eerst een plakje droogbrood gegeten, dat hielp niet uiteindelijk heeft een groot glas melk geholpen, alleen lust ik dat niet, heb me er even overheen moeten zetten, uiteindelijk hielp het! Maar het was toch wel een kort nachtje helaas.

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    @Wishfull, Ja dat is ook verschrikkelijk dat dubbele gevoel.. want je weet dat je er toch doorheen moet en ergens wil je heel graag maar toch ook niet.. pffff lastig he! Ik hoop zo dat het toch nog een positieve ervaring word meid en dat je alleen pilletjes nodig hebt!

@Anna, idd.. ik hoop maar dat mn vliezen alsnog breken of dat de weeen alsnog beginnen zonder dat ik handje geholpen moet worden.. maar aan de andere kant is het ook wel een super idee dat als ze gaan strippen kleintje er eventueel morgen is... maar ja... net wat wishfull zegt, het is dubbel! Ben toch ook wel beetje bang voor de bevalling... is gewoon alles bij elkaar denk! Ik moet om 13.20.. ben benieuwd!

@Evelien, idd kort nachtje.. maar wel fijn dat je nog iets van slaap hebt gehad!

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja hoe langer je moet wachten, hoe meer je ook gaat wachten lijkt me. Kan me voorstellen dat je er tegen opziet gina, maar wie weet heeft al het voorwerk wel wat bij jou gedaan en is je baarmoedermond al verweekt en heb je al wat ontsluiting, dan is alles gewoon minder pijnlijk .Dus relax , probeer te ontspannen dan gaat het het beste!

Gina, moest je nu naar vk of naar de gyn.

Hier heb ik wel steeds meer en fellere pijn in mijn onderbuik, maar ik herken het niet als weeen. Soms denk ik het is gewoon nog steeds die blaasontsteking, ik wilde dat die maar eens verdween. Het zal allemaal wel gevoelig zijn daar onderen.

Neia, hoe is het bij jou, ik denk niet dat ik hier ga bevallen vandaag dus mijn hoop is gevestigd op jou! Gefeliciteerd met onze 39 weken, al heb ik er niet zoveel zin om de 40 te gaan halen!

Anna, bij jou is er dus ook niks! Dat had ik een paar maand geleden echt niet gedacht toen je zo met je bloeddruk etc aan het sukkelen was! Raar kan het lopen, zo!

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen meiden!

@Lafo: JE bent er weer bij vandaag! GEzellie! Tenzij je vanacht stiekem bevallen bent voor het kpn gebouw :confused: ;) Maf dat je zo verslaafd kan zijn he... Helpt je echt door de dagen heen en lig hier af en toe echt dubbel om wat je allemaal tegenkomt!

Wat een vreselijk nieuws van de juni mama. Dat is inderdaad nieuws dat je eigenlijk niet wilt horen... De nachtmerrie van elke aanstaande mama........

@Wishfull: Las dat jij vandaag naar het ziekenhuis gaat en dat ze je een handje gaan helpen. Kan me voorstellen dat je dat even overvalt! Straks lekker genmieten van je kleintje!

@Crafty: Gefeliciteerd met jullie dochter Rosalinde!

@Lindatjuhh: Ik hoop voor je dat je vanmiddag even met Quin kan gaan slapen? Of dat je nu ekker weer je bed in kan kruipen! Zo'n korte nacht is niets! Zeker niet met het warme weer!

@Evelien: Jij ook z'n slechte nacht bleh... Vanmiddag ook maar even dutten! Je moet wel uitgerust zijn natuurlijk want je moet nog bevallen vandaag :)

Jvtje: Wat een plaatje is Maud zeg! Ik heb de hele zwangerschap al het gvoel dat wij een meid krijgen dus ik lach me slap als er achter de navelstreng wel een piemie vandaan komt ;) Ik vind de verassing enom leuk en kijk echt uit naar ons kindje, ongeacht wat voor geslacht het heft! Beiden is zo welkom! Vandaag? ;) haha....

@Katje: Wat een nacht voor jullie beiden ook zeg! Balen dat je man weer zo'n aanval had. Wel superlief dat de kleine nu toch mag komen van hem :) Vind het zowiezo leuk om hier thuis te zien en op het forum te lezen hoe de mannen er ook naar uitkijken! Succes in elk geval alvast bij de vk!

Hier vanmorgen wat bloedverlies.... echt niet zoveel en de vk ad al gezegd dat dat kon door het inw onderzoek. Gek hoe je dan ineens hoopt dat ze miss toch wat in het werk heeft gezet. Heb ook een hele onrustige nacht gehad. Veel pijntjes in buik en rug maar weer niets dat doorzet. Jammer, ik vond 14 meiook een mooie dagom geboren te worden.... Maar wat niet is kan nog komen........ een dag heeft 24 uur toch ;)

xxx

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja ik probeer het ook gewoon over me heen te laten komen en alles stap voor stap te verwerken en mee om te gaan.. als ik naar het einde kijk raak ik in paniek (een beetje) maar als ik het zo relativeer dan gaat het wel... ik moest naar de vk..

ook vervelend.. is die blaasontsteking nog niet weg dan? Pfff vervelend zeg!

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    ik duim in ieder geval voor je anna, anders vandaag samen?! Had ook al bedacht dat 14 mei een aardige datum was ;)

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    [quote="Gina82] @Anna, idd.. ik hoop maar dat mn vliezen alsnog breken of dat de weeen alsnog beginnen zonder dat ik handje geholpen moet worden.. maar aan de andere kant is het ook wel een super idee dat als ze gaan strippen kleintje er eventueel morgen is... maar ja... net wat wishfull zegt, het is dubbel! Ben toch ook wel beetje bang voor de bevalling... is gewoon alles bij elkaar denk! Ik moet om 13.20.. ben benieuwd!

[/quote]

Dat hoop ik ook voor je meid! Welgrappig,hier had ik er een moord ;) voor gedaan als het strippen had gekunt hihi. Ik weet dat er een bevalling uit volgt maar de wens naar mn kindje is nu zo groot dat k die bevalling maar voor lief neem.... Hoe je ht ook went of keetr het zal toch een x moeten hihi :)

Deel Deze Pagina