Zeh Lafo, joehoe, verslaafde, wij zitten hier gezeliig te beppen, hebben zelfs een marathon georganiseerd, waar ben je :
Ik gooi het even over een andere boeg: ik wil vandaag niet bevallen! Waarom niet? nou, dan hebben anderen een grotere kans om wel vandaag te bevallen! Lief van mij he!
ik weet eigenlijk wel zeker dat mijn kleintje vandaag niet komt.. dus zet mijzelf niet op de beval lijst van vandaag! ik ga voor de 20e heb echt al sinds t begin van de zwangerschap t gevoel dat ie dan gaat komen.. dus ben benieuwd
ja Daam... ik zou niet weten hoe ik ze groter zou moeren plaatsen want als ik dat probeer zijn ze weer te groot.. w8 heb nog 1 idee
@Witte reus: Limburg? Past je kat ook door mn brievenbus? @Daam: *geeft daam een bosje bloemen voor de opoffering om niet te bevallen vandaag ** @Evelien: Helpt dat?
Tot later Katje! @Evelien: Fijn dat het werkt! @Deentje: Miss wil daam samen met jou op de 20e bevallen? Kunnne jullie ook samen
Anna,misschien is het handiger om zelf een vogeltje te vangen, en het daarna op te ruimen, ach zielig!