Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat zal ze wel leuk vinden!

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @witte reus: woont ze ver?

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

whahahaa ja dta zou zo maar eens daam!

ja onsukkie ze was ookdagen heel druk maar sinds gisteren zooo rustig ze zal wel echt weinig ruimte hebben ... zo onzeker he ikke denk gelijk zal ze het wel goed hebben daarbinnen maar ik voel haar nu toevallig dus zit me weer voor me niksie zorgen te maken

evelien i know! gun het jouw ook hoor om eerst te bevallen haha sorrie nee echt jij mag eerst en dan wil ik! lief he van mij;)

witte reus moeilijk hoor ik zou ook denken van kom gewoon in de eerste week en ook raar van dr om niet ff te reageren op je smsjes of telefoontje hmmmm in sommige mensen kan je ook teleurgeteld raken zoals mijn tante die heeft al 9 maanden niks laten horen nog geen eens een behoorlijk feli van me zwschap en wel zeggen tegen me moeder dat ik op me hyves zon mooie foto heb van me buik
    jaa kan ze dat dan niet op me hyves krabbelen heb haar ook inmiddels verwijderd en geboortekaartje krijgen ze ook niet
    nu geen intresse dan ook niet

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ga maar eens een broodje maken want zit nog steeds hier te beppen
    en niks in me huis nog gedaan

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Volgens mij wil jij nou ook al een bosje bloemen!

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou wou er eigelijk niet om vragen maar vindt dat ik ze nou ook wel verdien;)

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    We kunnen ook naar het keukenhof!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

moeten we zo waggelen daam zie al 2 konten heen en weer waggelen opzoek naar bosjes bloemen
    o wie weet kunnen we de bloemetjes wel water geven wel teverstaan vruchtwater dan wil ik er wel heen ff
    lijkt me ook een mooie gedachte zo tussen die bloemen daar en dan je baby in het zonnetje hahah okay geen mensen erbij maar goed mag toch dagdromen

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hoe wordt het weer vandaag meiden blijft het nog zo warm of wat? het was 24,5 graden in me huis en nu is die wel een hele halve graden gezakt. wauw!

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

het is ZE onsukkie ZE! :)

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Het gaat ietsje afkoelen en de lucht is niet meer helder blauw, ben er blij mee. is stukken beter uit te houden!

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hmmm dus jullie vinden het ook moeilijk, ze woont in dezelfde woon plaats als waar wij wonen. is misschien 10 minuten rijden..

net kwam ze zelfs online op hyves.
    ik heb nu ook zoiets van jah ik ga niet als een hondje achter dr aanlopen of ze aub wil komen kijken... maar toch.

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga even wat nuttigs doen, al was dit ook wel nuttig, want mijn humeur is er in korte tijd een stuk beter op geworden! :)

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heb je haar wel gesproken aan de telefoon?

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou dan vindt ik het wel raar hoor witte reus en idd je hoef niet achter haar aan te lopen vreemd hoor ik zal het lekker afwachten en als je haar niet meer hoort ofzo dan zal ik gewoon klaar ermee zijn
    maar leuk is het niet

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    toen ik net bevallen was hebben we een sms met foto gestuurd. en heb dr zaterdag gebeld.

wij hebben eigenlijk alleen de opa's en oma's gebeld toen we net bevallen waren.

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Toch gewoon zeggen:"Het verbaast me dat je nog niet langs bent gekomen, ik zou het in ieder geval leuk vinden als je komt."

Of iets in die trant.

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ja en er was iets mis gegaan met het geboorte kaartje voor haar. dat heeft ze zondag pas gekregen. foutje van de post.
    maar toen heeft mijn vriend persoonlijk het kaartje in de bus gedaan, en ik heb er op gezet dat ik het erg leuk zou vinden als ze snel langs kwam.

ik denk nu echt dat ik de verkeerde peettante heb uitgekozen :oops:

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja ik zou dat ook zeggen maar daar ook bij laten dan witte reus wat daam zegt

daam zat net ff op je website te kijken en wat een knappe kids heb je zeg echt lief!

zo me broodje zit er in maar er zit een pak chocosprits me aant te kijken ik weet het niet doen want dat hele pak gaat eraan

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Op deze manier leg je het gewoon bij haar neer en kan ze zelf bekijken wat ze ermee doet.

Deel Deze Pagina