Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Linda, ja hier ziet het er ook vreemd uit. :rolleyes: Zou het door al die voorweeen komen?
    Hihi dondert het in Duitsland of komt dat gedonder dat je hoort bij jou uit de buik? ;)

Katje, fijn dat alles weer goed was bij de vk.
    Hier is de kleine ook ingedaald, maar het bovenste stuk van mijn buik is niet leeg hoor, wij krijgen een dikzak. ;)
    Pff ik hoop voor je dat je de 23e niet meer hoeft hoor.

Will, wat leuk zeg dat je erachter kwam dat Lobke snurkt. Hopelijk kan je er vannacht wel doorheen slapen.
    Moedergans, Gina en Anna lopen volgens mij overtijd nu. Hoewel ik wel verwacht dat moedergans haar kleine al in haar armen heeft hoor.

Onsukkie, ja hier is het ook te warm buiten, echt benauwd. Ben blij als het straks minder wordt.
    Ik zag bij de 14-daagse voorspelling dat het eind volgende week weer zo'n mooi weer wordt, dus dan moeten onze kleintjes er gewoon zijn hoor.

Hannah, haha ik denk dat ik mijn buik ook niet ga missen. Kan me gewoon niks bij voorstellen, hij is zo dik. :confused:

Vandaag nergens puf voor. Ik ben aan het wassen meer niet.
    Ik heb zelfs geen zin om me aan te kleden. Net wel lekker gedoucht en mezelf ingesmeerd. Nu nog de puf krijgen om iets aan te doen.... :rolleyes:

X Neia

2. Neia ik zit ook nog in de pyama. Maar moet me dadelijk ook eens aankleden voor als hondje naar buiten wil, Marc is de hele ochtend met haar geweest maar die is werken nu.

Nee dat gerommel komt echt uit Duitsland hoor (woon 200 meter van de grens haha).

3. Waar blijft Lafo trouwens? Heeft die weer geen internet of is ze stiekem aan het bevallen?

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Verveel me dood...

5. Haha ik ook, zit hier maar wat te klikken of er nieuwe berichtjes zijn.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, maar dat is ook niet erg druk. Heb opsporing verzocht gekeken, maar miste "de uitslag" omdat m'n moeder toen aan kwam wandelen, maar die is alweer weg. En m'n huisje is min of meer schoon (schoon genoeg althans). Bleh...

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Linda, jammer dat het gerommel niet uit jouw buik komt. ;)

Onsukkie, ja lekker he vervelen, echt verschrikkelijk. :x

hier een flinke jankbui. IK HEB HET GEHAD!
    Mijn schoonmoeder belde net. En heeft het maar over haar mobiel die ze constant op zak heeft. Verder gaat constant de telefoon.
    Ja, ik wil ook wel dat het begint hoor.
    Pfffffffff die rothormonen ook.

X Neia

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik verveel me ook tepletter

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hier zegt me man zie je wel dat thuis zitten niks voor jouw is
    ja duuuhhhee ik heb alles klaar voor de start hier en moet op iets heel mooies wachten waar ik totaal geen geduld voor hem
    dus de dagen zijn vreslijk lang en ik verveel me dood kan niet lekker ff wat rommelen in de tuin ofzo want zit met een buik van hier tot tokio

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het is ook geen weer om wat te doen... wou dat m'n mannetje vrij had, dan konden we ff ergens heen ofzo. Heb het zoooooooo gehad he.

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dat het is echt benauwd bleeehh

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja echt he, heb ook zo'n lam gevoel in m'n lijf, dus kan ook voor niets de energie opbrengen momenteel. Gatverdegatver... wou dat ik m'n mannetje kon bellen met: "ik heb weeën" of "m'n vliezen zijn gebroken"

Haha, toch maar die breinaald naar binnen steken, grapje.

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja idd buddy we begrijpen elkaar

en niea kom op meid we zitten er geloof ik allemaal doorheen maar we zitten nu geloof ik in een negatieve spiraal we moeten weer positief worden dus we gaan gewoon elkaar moed inpraten dan komt het goed hoop ik

14. Haha de klaagmodus draait weer op volle toeren haha.

Kreeg net gewoon een harde buik van een blik kippensoep open te maken. Is toch niet meer normaal haha, voel me net zo'n bejaarde van 86.

Vind het ook zo leuk als mensen vragen of ik thuis ben? Ja waar anders, kom toch niet verder dan het einde van de straat met die buik. Alleen als Marc er is dan gaan we wel eens samen met de auto weg.

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hahahaha ja goeie meiden. Hier word ik wel vrolijk van. ;)

Anna, dit las ik bij het bevallingstopic:

Ik had 's ochtends wat bloed bij het plassen. Dit gedurende de hele dag. 's avonds rond 17.00 begonnen de weeen en om 02.30 is onze zoon geboren.

Dus er is hoop voor jou! :D

X Neia

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik kan gelukkig nog wel goed uit de voeten, maar heb er vaak de energie niet zo erg voor, zekre niet met dit weer. Ik kan wel de hele dag eten (ontzettend irritant).

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Goed idee Onsukkie, ik ga even iets lekkers eten denk ik! :D

18. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Net weer terug uit ziekenhuis en beetje hetzelfde verhaal als vorige week, bloeddruk was nu goed maar nog steeds eiwitten in urine. Mag nu gelukkig thuis 24uur urine sparen dus hoefde niet te blijven. Morgenmiddag urine brengen en dan vrijdagmiddag afspraak voor de uitslag.

Ze hebben ook nog even gekeken (AUW….) of er evt al iets van ontsluiting is omdat ze dan morgen zouden gaan inleiden maar alles zit nog dicht.

Baal er wel van want zit nu dus 24 uur aan huis vast terwijl een goede vriendin van mij vandaag jarig is en we daar vanavond gezellig heen zouden gaan.

Nu eerst hier eens bijlezen…..is volgens mij best veel...

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hallo meiden,

Zit op m'n man z'n werk, want heb weer geen internet wat jullie misschien wel gehoord hebben op tv heeft KPN weer een nieuwe storing :(
    Moet ik toch naar Den Haag ;) :)
    Maar ik baal er wel van.

Ik ga nu even weer alles bijlezen.

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hier net wakker en moet zeggen dat je berichtje me bijzonder vrolijk stemt! :) Biedt weer perspectief vandaag!

Deel Deze Pagina