Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ben maar voor blijven zitten bij d buurvrouwen die niets te doen hadden, omdat ze niet naar hun werk kunnen, omdat de bussen staken. Dat was nog wel gezellig. Paar venijnige steken gehad, maar verder niets.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jij eet tenminste min of meer gezond. Hier gaan er koekjes en marsen in. Haha.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, maar wel onrust in m'n lijf en daar ga ik van eten, vreemd genoeg. Dat weeige heb ik niet gelukkig.

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dit vond ik op het internet het gaf mij hoop:

De borsten zijn zwaar en gezwollen, klaar voor de borstvoeding. Het is niet ongewoon dat tijdens de laatste zwangerschapsdagen al een beetje colosturm (geel-oranje vocht, eerste voeding voor de baby) tevoorschijn komt.

maar dan lees ik dit weer :(

Maar weinig kinderen worden echter op de verwachtte datum geboren dus ga niet thuis zitten afwachten of je misschien al een weetje voelt. Je kindje kan misschien nog wel een paar weken lekker in zijn veilige omgeving blijven zitten. Probeer te genieten van de laatste dagen van je zwangerschap want straks na je bevalling zul je zien dat je je buik nog gaat missen

en dat begrijp ik gewoon niet alleen dat trappelen kan ik missen maar de rest!

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Thanx meid! Ben erg benieuwdhoe mn eigen aardbeitje er uit ziet ;)

Hier alweer 4dubbellikkers opgesmikkeld,.... heb ook de hele dag zin in wat........

Hier heeft de papa gisteren een hartig woordje met de buik gesproken. Zo schatiig. Nu kijken of de kleine een beetje wil luisteren naar papa ;)

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja dat getrappel kan ik best nog wel gaan missen, maar de rest zeker niet. Ik irriteer me dood aan die bal water van voren. Kan zo nu en dan niet op of neer. GRRR!

En wat valt er te genieten als je alleen thuis bent, geen auto hebt, fietsen niet lekker meer is en iedereen om je heen naar z'n werk is?

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, het is al bijna 5 uur, voel je al iets? ;)

Lafo, nee had het niet gehoord, maar ik dacht al zoiets. Balen zeg.
    Gelukkig :( zijn we vandaag dan nog niet bevallen.

Gina, meid wat erg zeg. Pff 41 weken en nog steeds alles potdicht. Onbegrijpelijk. Gelukkig deed het voelen/kijken geen pijn, dat scheelt weer. Je hebt nu in ieder geval wel een behandelplan staan, maar natuurlijk hoop ik voor je dat de kleine zelf wil komen.
    Laat die tranen maar lekker stromen meid!

Fiona, nou van al dat gezonde eten groei je niet dicht hoor. ;)

Onsukkie, ik heb net 3 stroomwafels, een halve zak nibbits chips en 2 mergpijpjes op. Door jou kreeg ik honger. :)

Askim, wat balen zeg. Maar inderdaad misschien toch een idee om er vanavond even uit te gaan? kan me voorstellen dat dat thuis zitten niet goed voor je is. Een beetje afleiding kun je nu wel gebruiken.

Deentje, haha bubbels uit je toestenbord... ;) :)

Katsas, geniet van je visite meid!

Net heeft een vriendinnetje gebeld, was wel gezellig.
    Zij is vorig jaar bevallen met 41 wkn en 6 dgn :confused: , pfff dat wil ik echt niet hoor!

X Neia

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik moet er trouwens niet aan denken om echt tot 42 weken overtijd te lopen, ik wil écht niet naar het ziekenhuis!

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

MEIDEN die er doorheen zitten of denken die buik gaat nooit meer weg

hier lees dit ff allemaal meiden die jullie en mezelf opbeuren

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Onsukkie: Ow maak me gek, marsen en koeken hier niet in huisen das maar goed ook! Anders ging ik ook helemaallos!

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    gina balen meid, ik voel met je mee, en laat je emoties maar even gaan, meid , het mag hier we begrijpen je helemaal.

hier rommelt het nog steeds, had net steeds heftige pijnen in mijn onderbuik, met druk naar onderen, maar het voelt niet echt als weeen, er is ook geen regelmaat, alleen wordt de pijn wel steeds heftiger. Ukkie is ook weer enorm druk! nadat ze dag heel rustig was. Op zch zou ik niet heel veerbaast opkijken als ik vannacht ga bevallen, maar ja ik kijk er ook weer niet van op als het straks weer rustig is in mijn buik! In edergeval zit ukkie steeds lager tussen mijn benen en gaat normaal lopen steeds minder. Wel heb ik minder last van mijn bekken, dwz het heeft zich verplaatst. Eerst had ik enorm veel pijn aan mijn heupen en nu is het vooral mijn schaambeem dat erg veel pijn doet, maar het is minder pijnlijk bij het lopen etc. Hier net een sinassplit op, mjammie, en ook al veel gesnackt, is pure verveling volgens mij!

Askim, misschien moeten ze jou ook eenmalig catheteriseren, krijgen ze ook een goed beeld van de eiwitten, en als die eiwitten door je blaasontsteking komt zitten ze er bij cathetriseren niet in! Lijkt me pretiiger dan de hel dag urine opvangen. al is het wel even pijnlijk!

Lafo, ik had het net wel gelezen van de kpn! Dacht het ook alwel, anders had je je wel gemeld!

Neia, huil ook maar eens lekker uit, en als die telefoon steeds gaat trek je gewoon toch de stekker eruit! Ik vind dat ze nu maar eens naar je moeten luisteren, je hebt het vaak genoeg aangegeven. Iedreeen bedoelt het goed maar als je er zelf zo in zit is het gewoon heel vervelend!

Deentje, hoop dat je toetsenbord het weer gaat doen!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Evelien balen dat maagzuur, komt waarschijnlijk idd door die antibiotica, ik had ook meer last van maagzuur.

@ Gina wat spannend meid vandaag, niet bang zijn hoor, pijn is fijn ;) ahum

@ Wishfull meid kop op komt allemaal goed, straks heb jij je babytje in je armen :D

@ Katje ik heb wel de ventilator aan, want anders kan ik echt niet slapen, bij ons verlicht het gelukkig wel een beetje.
    Jammer dat het bij jullie niet helpt, vervelend hoor zulke aanvallen voor je man. Lastig dat je er ook weinig aan kunt doen.

@ Anna ongi gevoel hier helaas nog niet kunnen constateren :(
    Ja erg he die verslaving van ons ;)
    Je ziet het zit nu noodgedwongen op mijn man z'n werk, ik werd er naartoe gedreven ;)
    Als ze mij nu aanboden om te strippen zou ik het ook graag met beide handen aanpakken hoor!
    Maar ik moet nog even op m'n beurt wachten ;)
    Ik wilde vriendjes worden met moedergans maar ze heeft me niet geaccepteerd dus helaas ook ik moeder der hyves kan het niet zien ;)

@ Deentje volgens mij lijken onze kindjes op elkaar, er is geen beweging in te krijgen, af en toe een steekje maar meer niet.
    En ook rustige nachten, zou wel een beetje leven in de brouwerij willen.

@ Witte reus toch geen mazzel zoals je kunt lezen ;)
    Hmmmm vervelend zo'n suikertante ik zou haar daar wel op aan spreken als je de kans krijgt gewoon op een rustige manier, misschien zit haar wel iets dwars wat je niet weet.

@ Daam wat ben jij lief voor ons allemaal dat je ons voor laat ;)

Meiden ik mis onze ochtendgesprekjes ook :cry: :cry: :cry: moet nu alles bijlezen en lijkt net of ik op na ontsteking sta :cry: :cry:
    Klote KPN #@%$^%&&^(&**&))O

@ Fiona wat een lieve man heb jij ;)
    Ook ik ben de laatste tijd erg begaan met het wel en wee van onze beestjes maar ja ik ben zwanger en wijt het daar aan ;) :)

Het is hier vies benauwd bah heb nog liever zon dan dit vieze benauwde weer.
    En zit nu net in een gedeelte op m'n man z'n werk waar de airco nog niet werkt...... :(

@ Neia ik was al om 08.00 wakker kan niet zo goed meer uitslapen met deze hitte, maar dat klinkt wel goed bij jou Neia, wanneer moet je weer naar de gyn?
    Hier ook soms gele opgedroogde druppels aan m'n tepels, onze borsten zijn er klaar voor nou onze beeb nog!

@ Frostieke dus je bent slanker dan voorheen!

@ LIS waar kan ik me inschrijven voor zo'n bevalling die jij hebt gehad :confused:
    Lief ventje hoor en trouwens ook een hele mooie naam!

@ Katje mooie keuring meid!

@ Lindatjuhhh het zou geloof ik gaan onweren in Duitsland en aan de grens, dus helaas meid, maar het koelt dan wel lekker af moet je maar denken.

@ Askim ben benieuwd dan vrijdag naar de uitslag, hoop dat het goed is.
    Wilde je stiekum wel ingeleid worden (ik kan me dat namelijk goed voorstellen ;) )

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Bij mij is alleen het stukje: de laatste zwangerschapsdagen, blijven steken in mijn hoofd! ;) :)
    Dat zou niet verkeerd zijn.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het voelt nou wel in ene weer alsof ukkie helemaal onderin bij m'n bekken ligt of zelfs erin. De hand/arm bewegingen die ik voel zitten echt onwijs laag!

Maar volgens mij wisselt ie nogal eens. Dan er weer in, dan er weer uit. 't Is een eigenwijsje...

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hahaha mijn mannetje heeft gisteravond ook de kleine goed toegesproken, en de kleine bewoog de hele tijd, dus hij heeft tegen zitten prikken. Zo van: druktemakertje, nu mag je eruit komen hoor.
    Was ook echt schattig! :D

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja neia daarom plaatse ik het ook! de LAATSTE zwschapsdagen :)

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo zeg, ik had bovenstaande nog niet neergetypt en ik sta op om wat te pakken en krijg me toch een steek in m'n doos. Moest er gewoon gebukt van staan, auw!

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik voel de hele dag al van alles. Zwaar gevoel onder inmn buik. alsof al het gewicht daar ineens ligt. onipijn en af en toe een steek en kramp.Nixmet regelmaat of zo :( We wachten het af, mag ook om half 6 beginnen hihi

Door jou ga ik nu naar binnen en kijken wat er te snaaien valt! IK MOET ETEN :) :)

En dat telefoontje met je vriendinnetje had je me mogen besparen hihi, Vraag me af hoe ik hier in godsnaam nog 8 dagen door moet komen :-s

UKKIE KOM NOU! ;) :) :D

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    haaai dames.

@ukkie, ik wilde ook echt niet naar het zh. maar toen ik zo uitgeput raakte en de vk zei dat het beter was dat we naar het zh gingen intersseede me dat echt geen reet... ze mochten zelfs een keizersneede doen de beeb er maar uitkwam.

@eten... hmmm hier helemaal geen honger al sinds Bram geboren is niet. vreemd.

baal een beetje. vriendlief is vanmorgen om 04.00 weg gegaan en is niet voor 22.00 thuis :(
    Bram ligt lekker te slapen. ben maar voorzichtig met het huishouden begonnen, is wel raar om boven te stofzuigen terwijl hij ligt te slapen.

@suikertante, ze reageerde op zich wel enthausiast.. ze smste me net dat ze vrijdag of zaterdag komen kijken...
    heb nu dus echt een dubbel gevoel.

tja en zooo graag willen om te bevallen...

gewoon positief tegen aan kijken vroeger of later komt de beeb er toch wel uit.. en niet denken die heeft makkelijk praten.. ik heb ook bijna 1 week overtijd gelopen.
    wie weet als je er niet te veel mee bezig bent gebeurt het!

20. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hai allen,mag ik ff meetypen?
    Ben vandaag 4 dagen overtijd en vanmorgen gestript. 2 cm ontsluiting maar baarmoedermond was nog vrij stug.
    ik heb nu wel de hele dag al wat krampen ,maar ik kan het echt geen weeen noemen.
    Ik hoop wel dat het doorzet!
    iedereen heel veel succes met bevallen of wachten... :)

Deel Deze Pagina