Lindatjuhh, hoe meer zielen hoe meer vreugd, doe maar mee! Lafo, toen wij ons huis 4 jaar geleden kochten hebben wij in ons testament vastgelegd wie er voogd zouden worden over onze kinderen! Dit omdat wij toen behoorlijke problemen met mijn schoonfamilie hadden, en we niet willen dat onze kinderen een object van strijd gaan worden. Ook willen wij een beetje jonge voogden hebben, dus niet de opa's en oma's. Dus wij hebben mijn zus en zwager gevraagd en omgekeerd zijn wij het voor hun!
Hier wordt het steeds benauwder een regenbui zou ik echt niet erg vinden! Lindatjuhhh onweerd het al bij jou of nog niet?
weet je wat ik wel merk. mijn vriend heeft veel tegen de kleine gepraat toen hij in de buik zat. en als mijn vriend nu tegen hem praat word hij heel erg rustig.. toeval of niet?
Evelien wij wilde ook jonge voogden en zij zijn net zo jong/oud als ons, maar mijn ouders zijn ook zo gek oud nog niet maar mijn man wilde ook liever geen ouders ook om strijd te voorkomen. Mijn moeder is wel lichtelijk teleurgesteld geloof ik maar ja het is niet anders.
Neia, jij doet gewoon ook mee vannacht, zonder jou wil ik niet bevallen! We zijn al zo lang bevalmaatjes
Witte reus, dat knuffelen lijkt me ook heerlijk weer. En dat rondsjouwen met mijn buik ga ik echt niet missen hoor! Lafo, we hebben nog geen officiele voogd Wel een peettante en peetoom. Ik vind dat ook wel moeilijk om te vragen omdat het zo'n verantwoordelijke taak is. Hoe hebben jullie dat gedaan? Anna, haha ja over die drempel heen! Is maar 10 cm hoog toch?
Whahaha Lafo: onweer is gelukkig voorbij getrokken, het is een tijdje donker geweest en het heeft even wat gerommeld (niet in mijn buik). Andere Linda welkom hier. Iedereen is het wachten zat en zeker de mensen die overtijd lopen. Dus wacht maar lekker met ons mee. Al heb ik besloten om voor 15 mei te gaan, zei ik dat niet vorige week ook al eens. Anyway behalve wat gerommel (in m'n buik) lijkt er nog niks op komst hier. Maar we blijven positief.
Nou daar zeg ik echt geen nee tegen hoor. Je hebt gelijk, we doen alles samen, dus dat bevallen moet ook gewoon lukken. Please laat het zo zijn!
Eigenlijk tijdens een etentje bij ons thuis gevraagd of ze dat wilden en ze waren zeer vereerd, alleen hebben ze nog een aantal vraagjes logisch idd. Die vragen daar kan ik ook geen antwoord opgeven dus daarom moeten we dat nog even snel een keer regelen bij de notaris. Willen jullie dat ook nog regelen en heb je ook al iemand op het oog?
@Evelien : haha los van elkaar hebbe we idd toch wel dezelfde symptomen! Miss gaan wij stiekem samen bevallen? Sorry dan Neia,ik weet hoe graag je wilt en hoe je het ook verdiend! We kunnen ook gewoon met zn drien gaan? @Witte reus: Fijn dat ze veen langs komt van het weekend! Miss wil ze zich niet opdringen of vind ze het een beetje moeilijk?Kan k me ook voorstellen..... @Linda81: Spannend meid! Hoop voor je dat het wat in het werk heeft gezet! @Neia: Kom maar op met je goede nieuws hihi..... heb vanmiddag en vanmorgen wat bloed verloren maar sind een anderhalf uur niet meer ... wachten het af, het gerommel houdt aan dus wie weet! Mijn moeder heeft vandaag mar drie keer gebeld haha, de eerste keer om te vragen of er al wat aan de hand was uhm nee mam hihi en toen lukte een bestelling op wehkamp nie en toen moest ik een huis bekijken op funda.nl van vrienden van ze hahaha moeders :-s @Lafo: Miss kan je bevallen bij de italiaan Je weet maar nooit in elk geval gefeliciteerd! Hoop dat jullie een gezellige avond hebben samen! En dan op een andere manier de boel in werking zetten ihhihi @BWtje: Vreselijk nieuws voor jullie, kan me voorstellen dat jullie enorm geschrokken zijn.... Laat jouw kleintje nog maar even lekker zitten!
Hmmm ik moet zo weer naar huis, heb nog een hondje thuis zitten die honger heeft en het denk ik ook wel leuk vind als hij word uitgelaten Maar jullie typen zoveel ben bang om iets te missen, dus meiden willen jullie niet zoveel meer typen zolang ik thuis nog geen internet heb
Lafo, ik vind het enorm moeilijk. Maar ik wil inderdaad ook geen strijd in de familie. Moeten het perse 2 mensen zijn trouwens? Mijn broer is mega geschikt (vinden wij allebei), maar het is allemaal nog inzeker met zijn vriendin. Ik weet zeker dat hij het wel zou willen, maarja dan stoten we haar voor haar hoofd misschien. Mijn schoonzus is ook geschikt, maar ik zie mijn kind(eren) eerder bij mijn broer wonen. Hij is zo leuk met kinderen. En ook mega blij dat hij peetoom wordt. Moeilijk dillemma.....
Lafo: gefeli met je bruiloft! Wie gaan er nu allemaal voor 15 mei? Evelien Anna Neia Ik (had deze datum ook al eens eerder uitgezocht omdat ik 15 mei wel leuk vond klinken, dus blijf hopen) Rest vul maar aan!
Nou Anna dat heb ik laatst geprobeerd en dat was geen succes allemaal dus even geen sex meer voor mij en mijn man, wat een drama. En het heeft ook niet geholpen
@Lindatjuhh: Ik wil best vanacht bevallen hihi, Geen probleem @Witte reus: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah hahahaha gewoon knuffelen, dat mis ik ook lol @Neia: Die bevalling van je vriendin die wil ik dus wel hihi