Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daar heb ik ook wel eens last van.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Onsukkie

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo heb me eten opstaan me kippetjes moeten ff garen duurt altijd zo lang die krengen!
    het is weer lekker benauwd 25,5 graden inmiddels in huis en dat met een stenen vloer die normaal heerlijk koel zijn
    toch aan een aircootje gaan denken

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het zal wel indalen zijn, de ene keer ligt ie er wel in de andere keer niet.

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, ja ik weet zeker dat Gina ook wel mee wil doen.
    Jij hebt wel wensen zeg, maar van mij mag het hoor. ;)
    Patatjes als laatste zwangerschapsavondmaal klinkt niet verkeerd.

Ik ga voor de aardappeltjes, doperwtjes en gemarineerde kipstukjes met paprika. ik heb alleen geen zin om het klaar te maken. :(

Lafo, genietze vanavond! Hopelijk tot morgenvroeg.

evelien, goed gedaan, is toch mooi geregeld, mag Tessa daar dan ook heeb?

Onsukkie, wie weet betekent het wel iets.

Linda, hihi ik word ook gek van mezelf! :D

ik ga toch maar eens beginnen met het eten, mannetje is onderweg.
    Eet smakelijk meiden!

X Neia

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik had nog van die worsten die je altijd op de BBQ legt, maar jemig in een pan duurt dat echt EEUWIG!

Dus heb de gebakken aardappeltjes en de boontjes maar weer ff uitgezet.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat zou zomaar mooi zijn natuurlijk, maar verwacht er weinig van hoor.

8. Haha ben nu vriendin annex peettante van beeb op msn helemaal gek aan het maken. Heb haar verteld dat ik vannacht ga bevallen en dat ze dan Quinn moet komen ophalen.

9. zoo ik ben aan t wachten tot de braadworst gaar is.. heb de rest van t eten al op ;)

mijn toetsenbord typt weer super.. helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt!

meiden succes morgen met bevallen ;)

hier bijft arjen gewoon thuis tijdens de bevalling.. t is ook niet de bedoeling dat ie er echt bij is.. maar hoogstwaarschijnlijk ligt ie dan toch in bed.. en anders gaat ie maar even in zijn kamer spelen :) en mocht ik naar t ziekenhuis moeten dan kan ik mijn ouders bellen die wonnen hier in de straat. wil arjen wel direct na de bevalling erbij betrekken..

10. ik wil vannacht ook wel evallen.. maar geloof er niet zo in ;)

ik ga ff mijn braadworst op eten ;)

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

heb de kippen door midden gezaagd hopelijk gaat het nu sneller

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha ik weet nog dat ik bij opa en oma was toen m'n moeder ingeleid werd van m'n broertje. Toen was m'n broertje er, en m'n vader belde dus, maar m'n oma had net patat gehaald, m'n oom en tante en nichtejs waren er ook dus het was echt gezellig en die patat stond al op tafel. Dus m'n vader aan de lijn (ik was 3) zovan: "Je hebt een broertje!"

En ik: "Ja, maar ik blijf wel patat eten hoor!"

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik de worsten ook al, maar het schiet nóg niet erg op... zucht...

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hoi dames..,
    Ik heb bijna geen tijd om hier te reageren maar ik heb het zo met jullie te doen..zulk warm weer de afgelopen dagen en jullie lopen maar zwanger te zijn en dan te bedenken dat je elk moment kunt bevallen..ook met zulk warm weer. Ik hoop dat jullie snel mee kunnen gaan kletsen bij de mama's..
    Een dikke knuffel voor jullie...

Verder gaat hier alles goed. 2 weken na de KS kan ik zeggen dat ik daar geen last meer van heb. Evan doet het goed. Het gaat allemaal zo snel. Hij kan zijn hoofdje al optillen als hij op mijn borst ligt en dan kijkt hij me aan met zijn grote blauwe ogen.. :)

15. Hoe oud was je toen onsukkie?
    Vind het wel grappig.

16. onsukkie wat schattig hahah! patatjes zijn op die leeftijd toch even iets belangrijker.

mariska fijn te horen dat t zo goed met jou en evan gaat!

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    3 was ik, hihi.
    Als die patatjes nou niet al op tafel hadden gestaan was ik er wellicht niet opgekomen, maar wie belt nou als er patat op tafel staat? :evil: 8)

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Mijn man en z'n zus waren al wat ouder toen hun moeder weer zwanger raakte, ze waren toen 8 en 7. Nou is m'n man z'n zus nogal een felle en die had besloten dat ze een zusje wilde. Afijn, ze zaten op een gegeven moment in een ruzie en m'n man besloot om z'n zus te pesten dat HIJ dan een broertje wilde! (je ziet voor je hoe dat gaat)

Toen ging z'n moeder bevallen en het werd een jongetje. Durfde z'n moeder het niet aan z'n zus te vertellen, hahaha. En kwaaaaaaaaaaaad dat ze was: "en nou krijgt Erik weer z'n zin, mopper mopper"

Geweldig verhaal vind ik.

19. Ja kan me die kinderlogica wel voorstellen dat frietjes dan belangrijker zijn.

20. Zo was het buurjongetje van m'n vader 8 toen z'n moeder weer zwanger was. Hij wilde alleen een broertje en zei dat als hij een zusje kreeg, hij haar in de kliko zou gooien.
    Hij kreeg een zusje maar vond haar toch wel lief.
    Maar was wel lachen hoe hij zo stellig zei dat hij geen zusje wilde.

Deel Deze Pagina