Zijn ze op tv alweer aan het zeiken over het snijden in de kinderopvang. Ben blij dat ik voorlopig nog een gratis oma en oppasmamma heb. Krijg net mailtje in m'n mailbox van pampers dat de baby er helemaal klaar voor is en het elk moment kan gebeuren. Alsof ik dat nog niet wist arghhhhhh!
haha kan ook gezellig zijn rond etenstijd altijd rustig hier! haha ja die mailtjes van pampers enzo krijg ik ook altijd.. de baby is er klaar voor.. maar kan ook nog een paar weken blijven zitten
Deentje, dat sop van de belleblaas zal vast wel geholpen hebben voor je toetsenbord. Onsukkie, haha grappig, en je bent nog steeds weg van frietjes toch? Linda, ook een mega grappig verhaal, gelukkig heeft hij haar niet echt in de kliko gegooid. Fiona, is het kippetje eindelijk gaar? Mariska, goed om iets van je te horen meid. Helemaal super dat je jezelf weer goed voelt, nu al, dat is best snel. Hier ook lekker gegeten hoor. Was toch wel zo klaar. Ik ben nu blij dat mijn mannetje thuis is. Op de 1 of andere manier is dat toch prettiger. X Neia
hee allemaal, hier alles nog rustig jammer genoeg. van mij mag het beginnen. ik hoorde op tv dat je kan tekenen op de website van groenlinks tegen het snijden in de kinderopvang. dus wie weet werkt het wel. ik heb al getekend iig. groetjes van sjaan
Daar ben ik weer ff.. Ik denk echt dat het gaat doorzetten ik krijg namelijk echt weeen. Ik vindt het weer heel spannend ,maar ik denk dat we vannacht of morgen onze kleine baby in de armen kunnen houden! Jullie horen wel weer!
Enige afleiding: m'n moeder komt zo ff langs. Ik heb me toch een partij pijn in m'n onderrug, echt niet fijn. M'n moeder bood me aan om even langs m'n paardje te rijden, maar zelfs dat is me lichamelijk ff te zwaar.
Linda, spannend! Leuk hoor die kinderverhaaltjes O ja, iemand vroeg het ooit, maar ik ben niet alleen thuis hoor. Mark heeft vrij genomen, en volgende week ook nog (was verassing voor mij) en daar ben ik echt heel erg blij mee. Een ritme krijgen is makkelijker als je met tweeen bent. Ook ik knap aardig op hoor, kan Sam al weer tillen. Maar laat dit toch ook wel graag door Mark doen hahaha. En ook ik ben stiekem blij dat ik met dit weer al bevallen ben. Helemaal omdat ik de laatste weken al zo vreselijk zwaar vond. Ik hoop voor jullie dat de kleintjes zich eens snel gaan melden!
Sjaan, jammer dat alles nog rustig is. Linda81, ojee wat spannend zeg. ja, jij zal wel weten hoe de weeen horen te voelen. Zet hem op meid! Linda, fijn dat je moeder langs komt. Is inderdaad lekker wat afleiding. Onsukkie, al ijs gevonden? Daphne, wat heerlijk zeg dat Mark nog thuis is. Wel slim van jullie. Ja, zul je zien dat die kleintjes dit weekend allemaal zullen komen met het mindere weer. Wisfull, als het goed is ben je nu in het zh. Ik hoop dat de eerste tabletten gaan helpen. Succes! Ik MOEST ook ijs hebben. En wel een softijsje. Helaas hadden ze net dat apparaat hier schoongemaakt. Dus ik heb maar een solero exotic op, was ook lekker. X Neia
@Daphne/Anna, ik heb idd even getwijfeld om idd met fles naar die verjaardag te gaan maar zag het toch niet zitten. Ik vind het thuis al zon gedoe om hangend plas op te vangen, dus om dat dan daar tussen de taart en hapjes ook nog te moeten doen, nee, toch maar niet. Heb trouwens ook echt pijnlijke steken helemaal onderin sinds ik terug ben vanmiddag. Inwendig onderzoek was ook best pijnlijk, misschien heeft de beste man toch wat gang geholpen met zn harde aanpak .. @Evelien, het blijft aardig rommelen bij jou. Wie weet wat aankomende nacht je brengt . Bij een andere vrouw hebben ze vanmiddag idd wel eenmalig gekatheteriseerd maar die moest wel opgenomen worden en in het ziekenhuis 24uur urine sparen. Ben ook benieuwd wat de uitslag nu vrijdag is en wat het stappenplan wordt @Lafo, nee, inleiding had nog niet gehoeven van mij vandaag, maar als vrijdag nog steeds alles vaag is met die eiwitten dan denk wel, kan anders wel aan de gang blijven. Denk dat ze het dan ook wel gaan doen, maar zal misschien dan pas na het weekend zijn. En lekker nog even samen uit eten, is toch ook lekker om nog even te kunnen doen. Zal voorlopig wel de laatste keer zijn. @Neia, die kleine moet toch alvast een beetje luisteren naar papa en er nu maar eens uitkomen! Vanavond misschien weer even een toespraak van papa? @Deentje, zo te zien doet het toetstenbord het weer! Fijn he, kinderen . @Linda, wie weet aankomende nacht, 15 mei is idd een mooie datum. Denk dat ik het niet ga redden, krijg steeds meer het gevoel dat het na het weekend inleiden wordt i.v.m. de eiwitten @Linda81, spannend, misschien bezorg je hier wel de eerstvolgende mei-baby. Succes! Zo te lezen hebben veel meiden momenteel die steken, krampen, pijntjes en het zware gevoel onderin ..denk dat er aankomend weekend een mega baby-boom hier komt!
Askim, ja dat denk ik ook. Het rommelt wel erg veel bij iedereen. Daar moeten toch wel een hoop gezonde kindjes van komen neem ik aan. Papa gaat vanavond inderdaad weer de kleine toespreken, dat doet hij nu iedere avond, totdat de kleine besluit om er eindelijk een keer uit te komen. X Neia
*Ladybug van de Januari 2009 mama's komt even binnen sluipen hier. Wij zijn aan het prille begin van de zwangerschap, jullie hebben het er bijna, of sommige helemaal, opzitten! Proficiat of anders nog succes met de bevalling!
Zo mijn mams is weer weg, we hebben nog even een ijsje met aardbeien gegeten, erg lekker! Volgens de buurvrouw ga ik morgen bevallen, ze kon het aan m'n gezicht zien zei ze. Nou ik ben toch eens echt benieuwd. Want behalve die zeurende pijn in m'n buik en rug merk ik nog niks.
Deentje: Ik hou jullie zeker op de hoogte, maar ondanks m'n gekkigheid vanmiddag om mee te doen aan de bevallingsmarathon van morgen, m'n eerdere uitspraak over 15 mei en de opmerking van m'n buurvrouw durf ik het bijna niet te hopen. Het kan immers nog weken duren..... Of bedoel je Linda81? Daar is het zeker spannend nu.
Hee hee, hier heerlijk patatjes gehad! Hmmmmmmmmm net waar ik zin in had. @lindatjuhhhh: Ik wil niet de pessimist uithangen maar die praatjes over ik zie het aan je gezicht geloof ik niet meer zo. Dat hebben er nl 4 verschillende mensen ruim twee weken geleden ook tegen mij gezegd En zie mij....... Wil natuurlijk niet zeggen dat iuk het niet voor je hoop Want dat doe ik wel @Askim: Ja alsje het zobrengt klinkt het idd ook wel erg lastig. Kan me voorstellen dat je dan graag thuisblijft. Ben beniuwed of je pijnlijke steken ergens toe leiden! Spannend! @Daphne: Wat lekker dat je mannetje nog thuis is! Een aangename verassing idd zo stel ik me voor Kan me ook goed voorstellen dat je nog een beetje voorzichtig bent met Sam tillen ed, Is ze verder blij met haar zusje? Hier weer wat bloederig slijm Spannend, verdernog steeds af en toe pijnlijke buiken maar nog steeds zonder regelmaat. Heb de nodige telefoontjes al weer geweigerd vanavond. Wordt er af en toe doodmoe van..... maar ja, aan de andere kant, als mensne geen belangstelling tonen is het ook niet goed :-s Lastig zwanger zijn @Ladybug: Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap en bedankt voor het succes wensen! Leuk om te zien dat er zelfsal weer januari 2009 mama's zijn!