Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik zie dat je toetsenbord aan je bellenblaasavontuur geen verder letsel heeft overgehouden hihi ;)

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Vreselijk Neia; al die mensen die bellen voor 'niets' omdat ze willen weten 'of' Kan me voorstellen hoe je je voelt, had het gister (niet dat ik platgebeld werd, maar wel de jankbui)

Goed zo Fiona, that's the spirit! We moeten omhoog in de spiraal, niet naar beneden... hoe lastig ook...

@gina; hoop dat je lekker geslapen hebt na alles wat je in het ziekenhuis meegemaakt hebt. Hopelijk gebeurt er voor dinsdag iets en anders n.a.v. de verloskundige

@katsas; klinkt als een superdruk leven; een kwartier even voor jezelf om te forummen...
    @deentje; hoe is het met je toetsenbord? nog iets kunnen redden? Ow ik lees later van wel :D
    @mannen; leuk om te lezen hoe ze tegen de babies-in-de-buik praten ;)

@lafo; wat willen jullie dan bij de notaris precies gaan regelen m.b.t. voogden enz? Waarom hebben jullie het gevraagd voor de geboorte van jullie baby? Even benieuwd...

Nee, dan is een vriendin van me jarig, ik sla morgen over ;)

@lindaatjuh; wie rijdt er nu je paard zolang je er niet langs kan enz?

Zijn hier ook meiden die in het ziekenhuis willen bevallen, maar toch een steekpo in huis hebben voor een eventuele thuisbevalling?

Vanmiddag was erg gezellig. Eerst bij haar gezeten, babykamertje ook bekeken en gezellig gekletst en daarna naar mij gewandeld (tis 5-10 minuutjes waggelen) en hier nog babykamer gekeken en gekletst. Daarna afscheid genomen...raar idee, volgende keer dat we elkaar zien is als we mama's zijn :)
    Net een CSI gekeken die we hadden opgenomen en een film. Manlief is nu naar bed toe (hij ligt er eerder in dan ik :)) want hij verwacht hoofdpijnaanval weer vannacht en anders is het slaap inhalen die hij afgelopen nacht gemist heeft ;)

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, oeeeeeeeeeeeeeeeh bloederig slijm! Eindelijk iets wat zeker weten met een naderende bevalling te maken heeft.
    ik heb net mijn telefoon opgeladen, dus vannacht wel smsen he?! ;) Ik ben 's nachts toch altijd wakker. ;)

Katje, klinkt als een erg gezellige middag. Super!
    Je mannetje heeft groot gelijk, hopelijk wordt zo'n aanval hem vannacht bespaard.

Linda, al die tekenen bij elkaar moeten toch haast wel iets betekenen. We wachten af....... :rolleyes:

Ladybug, bedankt meid. En jij van harte GEFELICITEERD met je zwangerschap!

Hier af en toe krampjes, maar niks wat op vannacht leek.
    Ik ga mijn badje maar weer eens nemen.

X Neia

4. Quinn wil niet slapen, heb haar al een verhaaltje voorgelezen, maar madam weigert een oog dicht te doen voordat pappa thuis is.

5. Ik geloof er normaal ook niet zo in, maarja het geeft de burger moed haha. Ik moet zeggen dat ik wel altijd m'n stiefmamma geloof, die voelt dingen echt goed aan. Die had me dus ook al gezegd dat het niet meer lang zou duren. Zij wist trouwens al dat ik zwanger was van Quinn toen we het zelf nog niet wisten en dat terwijl Quinn helemaal niet gepland was. Het was dus helemaal geen verrassing voor hun toen we het vertelden, ze zei gelijk tegen m'n vader: "zie je nu wel dat ik gelijk had".

Daar komt Marc thuis, kan hij Quinn ff een kusje geven.

6. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Jaloers; ik wil ook een bad (denk ik iedere keer als ik dit lees :D)

Nou ik ga maar naar bed zo

Net nog stout geweest; de vaatwasser toch uitgeruimd; conclusie; last van m'n rug. Maar de keuken is wel weer netjes, alle vuile vaat staat er alvast weer in. Maar dan zie ik nog meer dingen die moeten en denk; nee ! dat kan niet! Misschien toch aanbod van m'n moeder aannemen om morgen nog even te komen helpen met e.e.a. Even kijken hoe ik wakker wordt morgen

Dames slaap lekker en tot morgen! Meiden die gaan bevallen; zet 'm op!

7. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hoi hoi!
    Daar was ik weer es, ben al een paar daagjes niet geweest, sorry....
    Hier gaat t nu wel weer goed, de laatste dagen was echt bagger met voeding :( , Luna was steeds niet tevreden, en ik zat er ff helemaal doorheen :( We hebben haar maar steeds weer wat met t spuitje by gegeven, wat ik had een weegschaal geleend by de thuiszorg, en hoe later op de dag, hoe minder borstvoeding ze dronk. En ze had gewoon nog honger. Niet zo leuk allemaal dus, was dan ook erg verdrietig :cry:
    Dus ik heb t vandaag nog ff bekeken, en overlegd met maikel, en nu wordt t maar flesvoeding. Moest naar t consultatie bureau, en daar zei die vrouw dat ik óf kon afkolven, en dat geven, en dan evt nog byvoeden, of gewoon aan de borst leggen elke keer, en dan 5 a 10 minuten laten drinken, en dan een flesje erachter aan. Dus dat doen we nu, aangezien ze over een maand toch al aan flesvoeding moet gaan wennen, en ik dan toch niet meer ga kolven of wat dan ook. Wou eerst nog een combi BV en FV doen als ik weer ging werken, maar als t nu al terugloopt, gaat dat ook niet lukken, helaas.... :cry:
    Luna was qua gewicht ook niet héél veel aangekomen sinds de 11e dag, dus t is dan ook maar beter dat ze FV krygt nu...
    Op de flesvoeding doet Luna t super, gisterenavond na t byvoeden (toen nog met spuitje) heeft ze zelfs de hele nacht in haar eigen bed geslapen! :)
    En ach, ik moet t dan maar positief bekyken:
    - t is beter voor haar.
    - ik kan, als ik helemaal geen BV meer geef, gaan lynen.
    - meer bewegingsvryheid aangezien iedereen en overal de fles gegeven kan worden....
    je moet toch wat hè, maar vind t wel jammer..... :cry:

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jaja, een calipo bij het benzinestation, haha. En toen nog wat te drinken thuis en nou heb ik me toch het zuur.
    Na de grote ronden met de honden na het eten had ik echt onwijze buikpijn, maar helaas (dat ik dat nog eens zou zeggen) het is weer weg. Net toen ik het laatste rondje ging doen kreeg ik het wel weer een beetje terug, maar een wee ho maar.

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He zeg, dan wil ik ook hoor!

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden even niet zo veel bijgelezen, ben een beetje van slag vandaag..
    het positieve is dat laura vandaag op het cb is geweest en is aangekomen van 3180 naar 3490! en is gegroeid van 48 naar 51 cm :)

het slechte nieuws heeft gelukkig niets met mij te maken, maar het raakt me wel tot diep in mijn hart ik vind het zo erg.. en weet niet goed wat ik er mee moet..

Nu even triest verhaal ik moet het even kwijt, vind het zo erg.. daarmee verdwijnen echt al mijn problemen met voeden etc in het niet.. Ik ging vandaag met een ander meisje van de zwangerschapsgym naar het cb, ze zei toen ik bij haar kwam heb je het al gehoord? Dus ik WAT? had ze net het kaartje gehad van een meisje ook van de zwangerschapsgym, .. haar kindje was op 4 mei geboren bleek... en op 8 mei overleden...
    Een aandoening onverenigbaar met het leven..
    Ik vind het zo verdrietig, zeker nu ik zelf moeder ben, dat je dat wat je zo gekoesterd hebt en naar verlangd hebt.. dat je dat moet afstaan.. echt mijn hart brak..
    Pfff ik weet ook echt niet hoe ik er mee moet omgaan, verder dan een kaartje sturen kom ik momenteel niet.
    Maar denk ook niet dat ze op bezoek zit te wachten van ons van de zwangerschapsgym met onze babys..
    pfff akelig nieuws hoor

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi meiden, hier ben ik weer :)

Hier is het weer rustig in mijn buik :x Maar ja wat doe je er aan! Misschien komt er vannacht weer wat op gang!

Anna, voor jou zie ik het toch rooskleuriger in, toi toi toi meid, ik gun het je laat maar komen, ben benieuwd of het inderdaad een meisje is!
    Bloedrig slijm, klinkt als je slijmprop!

Linda jij ook heel veel succes.

Askim, ik zou ook niet zo gauw met fles op verjaardagvisite gaan hoor, lijkt me niet echt ontspannen. Hoop dat alles wwer goed en je mag wachten tot je zelf begint.

Ice, kan me voorstellen dat je terleurgesteld bent. Misschien krijg je meer ontspanning bij een combi van bv en fv en komt de bv daardoor nog wat beter op gang!

Katje, stoute meid ;)

12. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    ja, ik hoop t. Ik liep afgelopen dagen alleen maar te stressen, en te wegen, en als ik dan zag hoe weinig ze gedronken had, en hoe lang ik elke keer met haar zat, dan liep ik weer te janken :cry:
    Ze drinkt ook niet goed door, elke keer paar snelle zuig bewegingen, en dan vind ze t wel best, en gaat ze slapen. Of ze nou dan gewoon niet genoeg kracht heeft? Als t eenmaal toeschiet, drink ze wel ff, maar ook niet zo lang. Ik had vanaaf 1 voeding niet de borst aangeboden, en om half 8 weer wel, en toen dronk ze al een heel stuk langer goed, maar ik heb niet gewogen, dus weet niet hoeveel. En daarna dronk ze ook nog gewoon de fles. Ik heb de weegschaal tot dinsdag, dus vanaf morgen ga ik gewoon alleen smorgens wegen om te kyken hoeveel ze aankomt met de flesvoeding erby....

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Anastasia, ik kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent! Je bent zelf net moeder en ervaart hoe mooi alles is en bij iemand die je goed kent gaat het dan zo mis. Het leven is echt zo on eerlijk, vaak!

Ik heb het ook bij Tessa gehad, wij waren met 4 vriendinnen zwanger en gingen samen naar de gym, en ook een van ons heeft het kindje verloren. Ik voelde me zo leeg en ook zo schuldig en kreeg ´zo,n primitief gevoel van je kindje willen beschermen, aan de andere kant besefte ikm ook hoe kostbaar mijn kleine meid was en ook hoe broos, en was ik zo blij dat ik mijn tessa wel plat kon knuffelen, maar realiseerde me toen weer dat zij dat nooit meer zou kunnen. Ben ook naar de begrafenis geweest, was de moeilijkste begrafenis uit mijn leven.

Heel moeilijk, het heeft toen echt een schaduw gelegd op mijn kraamperiode, want zoiets gaat je gewoon niet in de koude kleren zitten.

Kan me ook voorstellen dat je niet verder komt dan een kaartje sturen, het is ook erg moeilijk. Ik zoiu het ook een beetje van hun af laten hangen. Ga maar op je gevoel af! Ik denk aan je, heel veel sterkte. en geniet van Laura!

14. anastasia jeetje wat een naar verhaal zeg! daar ben je dan wel even kapot van! t zal je maar gebeuren :(

meiden ik ga slapen! weltrusten !

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    *** Buddynieuws van wishfull***

Eerste 2 tabletten zijn ingebracht. Lichte krampjes maar compleet verwaarloosbaar! Morgen komt deel 2. Mijn ventje mag trouwens blijven slapen, goed he! Meer nieuws volgt morgen hopelijk.

Veel succes meid!

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Katje, oh sorry, maar badje was weer heerlijk!
    Als ik jou was zou ik je moeders aanbod morgen toch maar aannemen, anders ga je het toch allemaal zelf doen.

Ice, jeetje meid wat een tegenvaller.
    Kan me voorstellen dat je je enorm zorgen maakte en dat je nu baalt dat de bv niet geheel gaat lukken.
    Maar misschien is dit ook wel een goeie tussenoplossing en krijg jij meer rust.
    Gelukkig is het vandaag al een stuk beter gegaan!

Onsukkie, calippo is ook lekker! :p

anastasia, oh wat erg zeg! :cry:
    Kan me voorstellen dat je enorm van slag bent.
    Dit is zoiets oneerlijks. Echt verschrikkelijk.
    Ga Laura nog maar eens extra knuffelen. Dan word je weer met beide benen op de grond gezet.
    Dikke knuffel voor jou meid!

Evelien, ik hoop ook voor je dat het vannacht weer begint, en dan moet het ook echt doorzetten hoor.

Trusten Deentje!

Ik heb lekker geluierd in bad. En een maskertje gedaan enzo. Ik ben er dus helemaal klaar voor. ;)
    Nu beginnen de krampjes weer, en nu ook pijn in mijn rug.
    Ik ben benieuwd!

X Neia

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Fijn dattie mag blijven slapen en jij succes hoor!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb van onderen es effe m'n ontplofte mol geschoren, m'n benen en m'n oksels, de hele douche onder het aankleden schoon gemaakt, dus ukkie... KOMT U MAAR!

19. Ik heb weeen! En ze doen pijn. Ben nu de regelmaat aan het meten want boven in bed kon ik dat niet zien.

Maar als het nu niet aan de gang is vreet ik een bezem.
    Heb einde avond ook flink wat buikpijn en rugpijn gehad, maar dat was meer aan een stuk door. Ben na een badje dan ook even lekker gaan slapen.

Nu even kijken of ze in regelmaat komen en of het dan ook doorzet.

To be continued....

20. Ik ben bevallen. Yes onze 2e dochter is geboren om 3.20uur. Super snel al was ze er.

Haar naam is Zenne Feline en is kern gezond en een schitterende meid. Quinn is super blij met haar kleine zusje en voelt zich al een hele grote zus.

Jullie horen snel meer van ons hier...

Groetjes van de trotse peettante Wendy en natuurlijk van iedereen hier.

Deel Deze Pagina