Heej, snelle Willy! Het is net of je de bevalling ff tussendoor hebt gedaan van:"Zo nu ben ik wakker dus laat ik het nu maar doen!" Hahaha, gefeliciteerd meid! met je dochtertje! Mooie naam hoor ( ) Zenne Feline Had je toch echt gelijk met je datum! Ik hoor graag wat meer als je in de gelegenheid bent om je bevallingsverhaal op te schrijven, want jij kan het ook snel zeg! Allereerst: Geniet ervan en we horen wel weer van je! XXX
Goeiemorgen allemaal! Ik lees net ff snel deze pagina en zie dat Lindatjuh in een recordtempo is bevallen vannacht! Proficiat met jullie dochtertje! Hier alles ook heerlijk. Wat een heerlijk mannetje is het toch.... Bedankt voor al jullie felicitaties! Als ik wat meer tijd heb, komt er een compleet verslag van de bevalling. Maar alles is snel gegaan, binnen 6 uurtjes was Cas er. Ben zelf flink ingescheurd en gehecht, maar heb er weinig tot geen last van! En hij drinkt al super goed dus alles loopt lekker! Dag meiden, voor de meiden die al bevallen zijn lekker genieten van de kleine, voor de meiden die nog moeten heel veel succes en je krijgt er echt iets super prachtigs voor terug hoor!
Goeiemorgen meiden! Allereerst: Lindatjuhh, van harte gefeliciteerd met je dochter, mooie naam zeg! Jeetje dat is snel gegaan en nog gelijk ook over de datum! Heel veel plezier in je kraamtijd meid! @Anna, go anna go anna, jij toevallig ook al met je heerlijke kleintje in je armen? Ik hoop het voor je meid! Ik duim hiero! @Ice, meid wat fijn dat het beter gaat nu met FV! En natuurlijk moet je doen waar zowel jij als de kleine je lekker bij voelen, elke keer huilbuien of een ontevredn kleintje is toch niks meid! Gaat toch perfect zo dan... @Lafo, meid sorry, nog gefeliciteerd! Was het leuk en lekker gisteravond?Ik hoop het! @Anastacia, jeetje meid wat vervelend zeg! Kan me goed voorstellen dat je daar van slag door bent! Moeilijk meid... zou wel proberen het een plekje te geven voor jezelf zodat je wel kunt blijven genieten van jouw kraamtijd.. heel veel sterkte en een knuffel! @Wishfull, jammer dat de eerste set pilletjes nog niet veel doet hopen dat het vandaag meer uithaald! Wel heel fijn dat je man mag blijven! Heel veel succes! @Neia.. hihi jij ook alweer klaar ervoor, hoop dat het doorzet! Hier gister ook alles weer bijgeschoren hihi.. moest met de billen bloot natuurlijk @15 mei marathon, ikke doe idd ook mee ja... hier ook nog steeds heel beurs en zwaar gevoel in de bekken cq schaamstreek en krampjes in de buik.. buik lijkt ook wel beetje beurs.. maar het heeft geen ritme is gewoon haast constant gevoel, dus denk niet dat hier iets gaande is... maar voor alle andere, heeeeeel veel succes en laten we hopen dat we voor maandag een heuse babyboom hebben! @Daam, meid ook al zo vroeg uit de veren! Ik was vijf uur wakker.. heb de keuken schoongemaakt, de vaatwasser uitgeruimd ingeruimd en aangezet en de salontafel afgenomen, man zn voedselpakket gemaakt en toen maar ff koffie gaan drinken.. hoe bedoel je onrustig hahahahahaha.... ik geloof dat ik vast wel iemand vergeten ben, maar weet t niet meer.. sorry|! Kuss
Nou tot 42 weken sowieso.. beetje jammer he! Moet morgen naar de gyn voor ctg en consult dan dinsdag weer naar vk voor nog een poging tot strippen (gister lukte niet omdat ik nog dicht zat) en dan woensdag gel enzo enzo.. dus ik ga er maar van uit dat ik ingeleid word dan kan het altijd nog meevallen als het eerder komt! Hoe is t met jou meid?
Mooi ik zie dat ze jou op de hoogte houdt Neia, dan weet ik dat tenminste hihi Hoop dat het inleiden vandaag beter gaat, maar weet helaas uit ervaring dat het niet zo'n vaart kan lopen.. ik had er welgeteld na een dag inleiden geloof ik 3 cm gekregen Dus hoop dat dit beter gaat..
@gina: ja, idd vroeg uit de veren (alhoewel, ik lig op bed met laptop) Maar niet om te nestelen hoor! Er zit me al een tijdje iets dwars met mijn moeder en dat merkte ik gisteravond weer eens. Dus vannacht slecht geslapen en toen de laptop gepakt om haar een E-mail te schrijven. Daar ben ik eidenlijk net pas mee klaar en de nodige tranen hebben hier dus al gevloeid. Ik ben nu wel blij dat ik het eruit heb gegooid en we wachten een reaktie maar weer af. Het probleem komt er in het kort op neer dat ze mijn vriend niet ziet zitten en dat ze hem (en mij) dat duidelijk laat merken. Ik ben het nu dus zat! *Ok Daam: klaar!* Ik hoop voor jou dat het wachten nog maar vreslijk kort duurt [-o<
Pfff dat is vervelend zeg! Ook raar dat ze jouw keuze niet respecteerd, wat de reden ook is voor haar om jouw man niet te mogen.. maar zeker nu is dat niet iets waar je ook nog rekening mee wilt houden of uberhaubt mee geconfronteerd wil worden! Hoop dat je email positief uitpakt meid! Knuffel!
Op zich wel goed, ik ben zelfs al mijn zwangerschapskilo's kwijt! Veel aan het rommelen verder met de voeding van Laura, kloven waardoor de borstvoeding erg pijnlijk was, toen gaan kolven en dat gaat nog altijd goed en daarnaast geef ik af en toe een fles want ws heb ik ook niet genoeg borstvoeding lijkt het.. Nu gister op het CB geweest en ze is goed aangekomen weegt nu 3490 gram en is ook 3cm gegroeid en is nu 51cm! Afgesproken met het CB dat ik om de 3 uur ga voeden en niet meer op verzoek, als ze toch eerder komt dan een speentje geven oid .. Gisteren is dat eigenlijk heel goed gegaan, verbaasde mij wel ! Toch meer de zuigbehoefte ws dan echt honger hebben in sommige gevallen. Gisteren heeft ze zelfs maar 7 voedingen gehad, bijzonder.. dus ben benieuwd hoe vandaag gaat. Verder ook goed geslapen, wan ze kwam na de voeding van 22uur pas om 3.30 weer hihi voor haar doen is dat een lange ruk Maar nu jij weer, hoop dat je snel mag gaan bevallen dat inleiden is ook zo wat, maar ja de kleine kan natuurlijk ook niet blijven zitten Hopelijk heb je bij de volgende controle wat meer ontsluiting, en kunnen ze strippen, en komen de ween ook goed op gang daarna.. verder proberen te ontspannen en te genieten van je laatste dagen met buik hihi xx
Ze is lekker gegroeid hoor. Fijn dat het nu wat beter gaat met het kolven en de speen, brengt voor jou ook een stuk rust met zich mee! Heb je wat meer energie om ervan te genieten! Ja gisteren was ik wel ff teleurgesteld en heb lekkere huilbui gehad maar na een slaapje en een lekkere avond met man ben ik wel opgeknapt en we zien het allemaal wel.. hoe dan ook volgende week ben ik mama en dat is het belangrijkste! xx
jeetje daam wat een verhaal, wat moet je daar nou mee... Je hebt voor hem gekozen en jullie krijgen een kindje samen en daarmee ben je onlosmakelijk aan elkaar verbonden, of ze dat leuk vind of niet. Kan me indenken dat je hier heel pissig over bent. Maar lees je mailtje nog een keer na voor je t verstuurd, vaak als je iets in het vuur van emoties verstuurd is de inhoud wat te hard (vaak wel de waarheid maar toch). met alle gevolgen van dien Hoe is het verder met je? is je buik al enorm hihih En met die vriendin/getuige al gesproken?
Zo ff bylezen voor ik onder de douche spring! Oja, Luna heeft gisterenavond wel 90 erby gedronken. En wéér in haar eigen bed geslapen vanmorgen wel heel goed aan de borst gedronken, en daarna maar 30 erby, dus had ze de buik vol denk ik! @Wishfull: succes meid, hopenlyk komt de kleine nu snel! @Neia: bedankt voor de update! En ja, is echt een tegenvaller. Maar ik mag niet klagen, de zwangerschap en de bevalling was eigenlyk piece of cake, en ook tot nu toe ging t alemaal prima. En t belangrykste, we hebben een prachtige, gezonde dochter, wie nu weer helemaal happy is! @Linda: spannend meis! Zet em op! Waaaah Joh zeg, wat snel Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Zenna, wat een mooie naam! @Gina: ja ze is nu helemaal tevreden @Daam: wat vervelend zeg, dat is niet leuk voor jullie beiden Ben benieuwd hoe ze op de mail reageerd! @Anastacia: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah smelt Nou ik ga, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Goedemorgen! soow Linda dat is snel haha ! Super! van Harte gefeliciteerd met je dochter Zenna leuk hoor die babyspam! jullie maken de zwangere nog ongeduldiger IK WIL OOOK! ik ga eens ff onder de douche springen!
heb trouwens even een vraag over hechtingen volgens de papieren heb ik er 2,... 1 daarvan was inmiddels losgelaten! nu keek ik vandaag met een spiegeltje en zie ik er nog altijd 2 zitten 1 aan de buitenkant en 1 aan de binnenkant?... hoe kan dit en lossen ze dan echt vanzelf op... vind 2 weken lang zat om op te lossen haha
goeiemorgen, linda en man van harte met jullie dochter, Zenna heerlijk al die baby foto's. anastasia, ik heb gisteren ook gekeken maar heb ze ook nog steeds alle drie. vraag me echt af of ze vanzelf vedwijnen, ze zitten er al meer dan 2 weken in. volgens mijn man zei de vk dat ze na 2 weken gaan oplossen maar ik heb dat niet gehoord. bij daisy hebben ze toen de hechtingen eruit gehaald omdat ik er last van had dus ik heb geen vergelijk maar ga het even navragen. hoe is het weer bij jullie? nog steeds te warm?
Weet niet of ik me vertypt heb, maar de naam is Zenne en niet Zenna. Typ later wel meer maar heb nog wat buikpijn van de naweeen. Verder alles goed hier.