Hier ben ik met bib ( lees:baby in buik) Weer helemaal goedgekeurd door vk, urine goed, bloeddruk redelijk, 85/125 hoef pas volgende week weer te komen, maandag weer naar het zh! Ben helemaal verbaast, had me op ingesteld dat ik weer doorverwezen zou worden naar het zh, maar vk's zijn het nu ook eindelijk met me eens, het is die blaasontsteking die zit te wroeten! Dat zei ik toch! Dat uraat in mijn bloed maakt ze zich niet druk om, dat is het minst erge stofje en daar heb je veel speling in! Ze wilde wel een pogong doen om te strippen, maar gaf het weinig kans, heb zelf besloten dat ik dat niet wil, volgende week als het dan nog nodig, ze was het helemaal met me eens, wrs roept het alleen krampen op! en doet het verder nog niets. We beginnen thuis met de bevalling en kijken dan of het nodig is om poliklinsich te bevallen, ivm mijn bloeddruk. Ik vind poliklinisch bevallen onder begeleiding van mijn vk niet erg, daar heb ik geen problemen mee. Dus positieve berichten van mijn kant. Ze gaf wel aan dat ze hoopte dat het snel zou beginnen, was wel het beste voor me!
Evelien wat een positieve berichten allemaal, goed zo ! Ze wilde wel strippen (ben jaloers ) Ik moet straks, wat was jij vroeg!
Lindatjuhhh, gefeliciteerd met zenne! Jij kunt er wat van! Man en Quinn ook gefeliciteerd, en nu maar genieten! Eerlijk gezegd kijk ik er niet raar van op, gisteren gaf je al steeds aan last van je rug te hebben en krampjes en toen dacht ik al dat je wel een zou kunnen beginnen, maar zo snel bevallen, goed gedaan meid!
Anna, voor jou heb ik ook goede hoop! Heb het gevoel dat je bezig bent, duim, duim, duim....... Neia, hoe is het bij jou? Spannend allemaal!
Lafo, ik spreek steeds op donderdagochtend vroeg af, dan is tessa op de peuterspeelzaal en heb ik even de rust om alleen te gaan en daarna nog een lekker ochtendje alleen thuis!
Linda, man en Quinn van harte GEFELICITEERD met jullie dochter/zusje Zenne Wat een prachtige naam! En jij bent de 1e van de bevallingsmarathon vandaag. Je had toch gelijk he?! Geniet van elkaar! X Neia
Evelien, wat een goed nieuws zeg! Uiteindelijk pakt het zo toch nog goed uit. Heb je nog wel last van de blaasontsteking? Of hebben ze daar niet meer naar gekeken? Lafo, yes je bent terug! Nu kunnen we gaan bevallen. Heerlijk dat het gisteravond zo gezellig was, jammer alleen van die telefoontjes tussendoor! Anna, waar ben je meid? Linda81, wat balen zeg dat het niet heeft doorgezet. Maar gelukkig is de dag lang genoeg. Het kan bij jou ook zomaar in eens gebeurd zijn. Ik duim voor je! Anastasia, woooooooooooooooow wat een mooie foto van Laura! Echt een prachtige meid, oh wat zal je trots op haar zijn zeg. En eindelijk goed nieuws over het drinken. Gelukkig is ze goed aangekomen en gaat de combinatie nou ook goed. Ik ben trots op je! Ice, je hebt helemaal gelijk, als je meisje het maar goed doet, daar gaat het uiteindelijk om! Fiona, ik ben ook benieuwd hoe het met eerlijkbeertje en haar mannetje is. Gina, ah bah nog steeds niet? Gelukkig heb je gisteravond een fijne avond gehad met je mannetje en nu weer een dag voor de boeg. En over een week heb je altijd je kleintje in je armen. Maar dat gerommel wat jij omschrijft herken ik ook op dit moment. Eigenlijk een constant vervelend pijnlijk gevoel, niet echt in golfbewegingen ofzo. Daam, jeetje wat erg zeg. Ongelofelijk dat je moeder dat zo duidelijk laat merken. Vooral in deze tijd kun je het er gewoon niet bij hebben. Knap gedaan dat je een mail hebt gestuurd. Hopelijk kun je vanmiddag wat bijslapen. Hier een redelijke nacht gehad. Wel veel naar de wc geweest, verder niks. Nu wel een hele vervelende buikpijn. Ik stel me er maar niet op in dat het vandaag gaat komen, misschien helpt dat......... Straks komt mijn schoonmoeder hier de ramen beneden van binnen zemen, vorige week had ze het al van buiten gedaan. Dus dan is alles weer netjes! X Neia
@anastasia: wat fijn dat het sinds gisteren weer wat beter gaat met Laura en dat je nu een beetje weet waar het aan ligt. Wat een verschrikkelijk nieues heb je gekregen zeg! Zo oneerlijk! Veel meer dan een kaartje kun je naar mijn idee niet doen op dit moment. Het mailtje heb ik een keer of zes nagekeken en ik vind em heel redelijk, duidelijk en netjes. Omdat ik het heb opgeschreven, heb ik lang over de woorden kunnen nadenken en dat was op dit moment het beste, want als ik het tegen haar gezegd zou hebben, had ik me al snel laten leiden door mijn frustraties en mijn hormonen zodat er weinig redelijks nog uit mijn strotje komt. Achter dit bericht aan heb ik haar een smsje gestuurd dat ik haar een E-mail heb geschreven zodat ze ook echt in haar mailbox gaat kijken. Mijn buik heeft weer megagrote proporties aangenomen en er is niks te zien van de indaling (ze is al drie weken geleden ingedaald) dan gaat je buik toch wat omlaag? Bij mij zit echt overal baby! Soweej! Krijg ik ineens een harde buik met een twijfelachtige kramp! Van de week had ik er ook zo een. Ja eentje maar! Ik praat wel gewoon met mijn vriendin, maar heb het niet meer erover gehad dat zij mij niet uit zichzelf heeft ingelicht. Laatst hadden we het over de bruiloft, zegt ze:nou, ik moet nog maar zien of die bruiloft echt doorgaat. Lekker als je getuige zal zijn van een trouwerij waar je eigenlijk toch niet in gelooft! Vaag! Wat een superlieve foto zeg! Lekkerrrrrr slapen! Volgens mij lossen de hechtingen echt op, maar bij de een duurt het iets langer. @ice: ook prettig dat het goed gaat met Luna en natuurlijk ook weer een prachtig plaatje van Luna haar koppie met een hoop haartjes! @linda81: Toch borrelt ht behoorlijk bij je hoor! Kan nooit echt lang meer duren, toch? @lafo: dit geouwehoer is al langer bezig hoor, maar gisteren liet ze het weer eens duidelijk merken en ik ben het dus nu helemaal zat! Heb tijden lang mijn mond gehouden voor de lieve vrede? Dat is dus nu over! Lindatjuhhh haar dochter heet ZENNE. Wil je dat aanpassen op de lijst? Toch vreemd, dat gevoel wat jij hebt. @Evelien: Zeker goede berichten! Je klinkt zelf ook relaxed eronder en daar gaat het nu om, toch? @neia: Jij stond toch ook op voor vandaag?
Ben benieuwd of ie dadelijk bbbi of bibi ligt. Vorige keer was het bbbi, maar de keer daarvoor wel bibi. Volgens mij is het ook net welke VK ik heb, maar goed. Haha.
nou daam ik ben benieuwd hoor naar de reactie van je moeder. Hoop dat er tpch iets positiefs uitkomt, lijkt wel of mensen niet begrijpen dat je deze tijd niet zit te wachten op deze onzin! Meiden waar het rommelt ik hoop echt dat de beebjes snel komen!
Ja ik ben er heel blij mee, heb nog steeds de kans om zelf te starten met de bevalling, ik merk dat ik dat heel belangrijk vind! Ben er inderdaad nu rustig onder, in tegenstelling tot vorige week. Hellepelle, fijn dat het zo goed gaat met jou en Cas! Gina, fijn dat je weer wat rustiger bent, nog 6 daagjes dan word er in iedergeval aktie ondernomen. Hoop dat die krampjes wel het begin zijn van iets en dat je geduld niet langer op de proef gesteld wordt! Daam, balen, die toestand met je moeder, kan me voorstellen dat je het gehad hebt, wel goed dat je er iets mee doet, ook voor je vriend! Maar dit zijn eigenlijk geen dingen wwar je je op het eind van je zwangerschap mee bezig moet houden, voor sommige mensen is het heel moeilijk om hen eigen gevoelens e.d weg te cijferen voor een ander. Dat zou je van je moeder toch wel mogen verwachten! Hoop dat het goed voor julie uitpakt! Anastasia, fijn dat het zo goed uitpakt, met de voedingen, wrs heb je een kindje wat je structuur moet bieden, en die zelf nog niet haar ritme pakt, komt wrs vanzelf wel, of het is gewoon haar aard! Heb je vannacht wel geslapen, kon je het gebeuren met dat vrouwtje van de gym wel van je afzetten? Laura is trouwens echt een schatje, ze ligt zo leuk te slapen met die armpjes omhoog, zo sliepen die van mij ook altijd.... Ice, dat klinkt helemaal goed zoals bij jou de voeding is verlopen, ik denk dat je een heel goede keus hebt gemaakt,al deed het wel even pijn! Linda81, bij mij was het gisteren ook een valse start, we kunnen elkaar de hand schudden We wachten maar weer af, er zit niks anders op! Lafo het is toch niet weer je blaasontsteking he, doet me er erg aan denken, heb je je urine alweer laten testen na je kuurtje? Neia, jammer dat je nog steeds moet wachten, wachten wachten........ Onsukkie, bij mij lag volgens de stagiare de beeb ook beweeglijk in bekken, maar volgens de gyn in het zh niet, hen dus de vk gevraagd wat zij er van vond. Het blijkt dat ik gewoon heel veel speling in mijn bekken heb, de beeb ligt diep in mijn bekken maar heeft toch nog wel zeker een cm bewegingsruimte, dat voelt die stagaire, dus in zekere zin heeft ze gelijk, maar het is dus wel ingedaald en ik hoef niet meer te gaan liggen. Misschien is dat bij jou ook zo, vraag maar even na? Waarschijnlijk heb ik ook zoveel last van mijn bekken omdat het te flexibel is!
Hier heb je dat niet bbbi of bibi, mijn gyn zei alleen dat ie niet ingedaald was, dus ben volgende week benieuwd wat ie gaat zeggen.