Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    En straks maar weer mopperen omdat we zo lang vloeien en last van de ontlasting hebben ;)

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    hahahaha ja echt raar.
    Maar ik wil het echt graag!
    Het liefste zou ik nog willen dat mijn vliezen opeens zouden breken, dan weet je zeker dat je kleintje eraan zit te komen. En ik moet dan ook gelijk naar het zh. Dus dan zit er schot in de zaak.
    Maarja, volgens mij heb ik het niet voor het kiezen.......... :rolleyes:

X Neia

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Jammer dat we dat niet even zelf kunnen regelen he? :rolleyes: Zou wel beter zijn, dan liep er zeker niemand meer over datum ;) Scheelde het de vk een hoop gezeik van al die zwangere mutsen die het zat zijn..... ;)

Zit er over te denken om beebie vandaag in de negeerstand te zetten maar kom er noig niet uit hoe ik dat moet doen , kan moelijk om die buik heen :rolleyes: :)

4. anna misschien moet je toch aan de bitterlemon! ze zeggen als je de hele dag bitterlemon drinkt en je buik is klaar om te bevallen dat t dan toch wel werkt... en denk dat jouw buik er toch wel klaar voor is!

5. pff kleintje zit weer heel erg hoog :( heb geen push up bh meer nodig ;)

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Deentje: Scheelt dat ik nog boodschappen moet halen! :) Om wat voor hoeveelheden gaat het? Denk je dat drie liter genoeg is? Neem k ook drect een verse ananas mee :)

7. jaa 3 liter moet toch wle genoeg zijn! succes ;) en wonderolie schijnt ook te helpen ;)

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Haha, Ik was in het begin zo onder de indruk van mn boobs! Maar nu mn buik zo groot is lijken mn boobs weer zo klein :-s hahahahaha

Hoe is het verder mnet je? Ik hoop stiekem voor je dat je voor morgen bevalt, of morgen op je datum :D Je ziet hoe snel het kan gaan bij lindatjuhhh met een 2e :) :D

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik hou je op de hoogte ;)

10. jaa bij linda is echt supersnel gegaan! dat wil ik ook wel!
    heb wel steeds harde buiken maar daar blijft t bij :( gister ook al 1 liter bitterlemon gedronekn maar helaas... ga vandaag denk ik maar wat meer liters kopen :) zal wel leuk zijn als ik op de uitgerkeende datum beval.. wie weet!

11. na de bevalling vallen de boobs wel weer op! vooral als je stuwing hebt dan zijn ze echt grooooooottttt

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Haha, wat we er wel niet voor over hebben om die kleintjes in onze armen te hebben hihi. Zou idd wel leuk zijn om op je datum te bevallen, dus huppa aan de bitterlemon jij ;)

Ik ga mne maar eens douchen en dan naar de winkel....

pffffffff heb geen zin :)

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Haha zal mannetje blij mee zijn, en dan mag ie er nie aankomen haha ;) Net als in het begin vd zwangerschap :)

14. haha ja ik zo gauw naar de winkel maar heb ook nog geen zin ;)
    douchen heb ik gelukkig al gedaan :)

succes he!

15. haha nee indd.. alleen maar kijken ;)

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Thanx hihi

*geeft zichzelf een kick under the bottom naar de douche**

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, ja aan de bitterlemon en ananas jij, dan moet het toch wel gaan lukken.
    Ja negeerstand is erg moeilijk, je kunt er gewoon niet om heen. Maar ik doe mijn best. ;)

Deentje, hahahahaha lig helemaal dubbel om jouw boobs. Ik zie het al helemaal voor me. :) :) :)

Zometeen maar aan de strijkwas beginnen. :x
    Hier is het trouwens nog wel benauwd hoor!

X Neia

18. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Hoi Allemaal,

Weer even een update van mijn kant.

Hier gaat alles echt super! De kleine meid doet het echt heel goed. Met het warme weer was ze wel iets minder in haar hum. Wilde niet zo goed slapen overdag en 's nachts ook alleen als ze bij mij lag. Had wel het gevoel dat het niet alleen de warmte was. En dat bleek ook zo te zijn.

Denk dat jullie wel weten dat je de kleine niet op de zij of buik mag leggen. Het vervelende was alleen dat Abigaël niet goed doorsliep als ik haar op haar rug in de wieg legde.
    Ben dus zo 'brutaal' geweest om haar op haar buikje te leggen.
    Wonder boven wonder slaapt ze weer als een roosje!
    Leg haar alleen overdag op haar buikje zodat ik er zicht op hou. Je weet nooit wat er gebeurt.
    's Nachts durf ik het nog niet zo goed aan om haar op haar buikje te leggen. Aangezien ik dan ook slaap en dan niet hoor wat ze doet.
    Tenminste daar ben ik bang voor.

Zag dat er hier al weer aardig wat baby's zijn geboren.
    GEFELICITEERD VOOR IEDEREEN MET EEN KLEINE ERBIJ!

Voor diegene die overtijd zijn of bijna op de uitgerekende datum, nog heel veel succes!
    Hoop dat jullie kleintje niet lang meer op zich zal laten wachten.

Zal binnenkort weer wat nieuwe foto's in mijn album zetten. Moet ze eerst nog verkleinen, wat dat lukt me niet via de site.

Groetjes Ntombi

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ben weer terug van de VK. Druk daar, niet normaal, er was wat mis met de planning, maar heb op zich maar 10 minuutjes langer moeten wachten, dus ik vond het nogal mee vallen eerlijk gezegd.

Bloeddruk was weer ouderwets achterlijk laag 120/55 (is de placenta blij mee zegt ze steeds, al sla je me dood). Mag volgende week woensdag weer terug komen. Volgens deze VK (die ik nog nooit had gehad en het weer totaal anders deed dan al die anderen) ligt ukkie nu opeens cvibi, terwijl die vorige keer cbbbi lag en die keer daarvoor wel cbibi. Nou ja, hoe dan ook, scheelt weer dat ik niet gelijk in de stress hoef te schieten als m'n water breekt (was ik toch al niet van plan). Ukkie was mooi van maat volgens haar, lekker kleintje, maar niet té klein en ze verwachte me volgende week nog wel terug te zien (grrr).

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Overigens lag ie niet heel diep, maar wel min of meer vast, vandaar dan toch cvibi in plaats van cbibi, denk ik althans. Nou ja, het zal wel hoor, kan me er niet druk om maken.

Deel Deze Pagina