Hee Ntombi": leuk van je te horen en wat fijn dat het zo goed gaat met jou en je kleine meid! @Onsukkie: Klinkt als een goede apk~Fijn datg je kleintje zo mooi is ingedaald en vast ligt! Scheelt idd een hoop stress als evt je vruchtwater breekt! Wel balen dat ze je volgende week terug verwacht maar je weet maar nooit! Iedere dag kan de laatste zijnn! Meiden, ik ga ff dutje doen, ben toch wel moe... De winkel moet maar eeven wachten! xxx
Ja, dat zie je inderdaad maar weer aan Lindatjuh, maar ik verwacht zelf toch wel minstens tot 40 weken te lopen. Maar wellicht heb ik mazzel...
ja buddie eindelijk! nog ff ... fijn dat de kleine nu wel bibi ligt, of heb ik het nou verkeerd gelezen en een kleintje is juist leuk vindt ik ! die van mij zal met 40 weken op 7 pond geschat zijn maar ze schatte maar wat vaak klopt er niks van askim dat klinkt veelbelovend meid en anna nog aant bloede en krampen jij gaat vanacht hopelijk bevallen!
Ja, vibi zelfs! Ze schatte vorige week de klein met 40 weken op rond de 3400 gram. Dat is wel netjes. Ik was zelf toen ik geboren werd nog geen 6 pond en ik liep 2 weken overtijd.
Nou strijkijzer is kapot! Hebben we dat weer. Net maar met mannetje besloten dat we nu echt een goeie gaan kopen. Is wel erg duur, maar gelukkig komt het vakantiegeld er bijna aan. Mijn moeder komt me rond 3 uur ofzo ophalen. Mijn schoonmoeder is hard aan het ramen zemen, nu doet ze ook gelijk boven. Pff dat ze daar de puf voor heeft, maar ik ben er wel blij mee. Ntombi, fijn dat het zo goed gaat met je meisje! Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe foto's hoor. Anna, ja douchen is ook gewoon zwaar nu, dus even lekker dutten, dan naar de supermarkt en dan ben je klaar voor de bevalling! Onsukkie, fijn dat alles goed was bij de vk. Jij krijgt dus geen dikzak. Ik ben benieuwd of de schatting van mijn gyn straks klopt. X Neia
Nee, zou ook niet passen bij mijn eigen lichaam en dat van mijn man hoor. Ik ben zelf maar 1.63 en normaal 55kg en mijn man is maar iets van 1,73 en 65kg. Dus zou ook beetje onlogisch zijn om een 10ponder te krijgen.
Ben ook benieuwd of de schattingen kloppen, ik krijg iedere keer te horen "zo, dat is een flinke...", schatting is nu 8 pond. Ik heb net de bovenverdieping gestofzuigd en ondertussen was de glazenwasser de ramen aan het wassen dus weer lekker opgeknapt. Nu nog beneden stofzuigen en dan mag mijn vriend vanaf dweilen. Het begint hier in huis lekker beetje koeler te worden. Het weekend moet echt de baby-boom hier komen, goed bevallingsweer en vanaf dinsdag wordt het weer langzaam ietsje beter.
Hey meiden, Ben weer terug van de vk, helemaal goed gekeurd. Bloeddruk 120/80 en niks aangekomen, gelukkig! Terwijl ik gister echt heb zitten schransen Heb gelijk gevraagd over wanneer ze strippen, helaas niet echt een bevredigend antwoord maar ja. Ze zei na m'n afspraak van volgende week vrijdag gaan ze een afspraak maken om te strippen dus pas met 41 weken, eerder heeft geen zin bij een eerste zegt ze. Baby heeft het nog steeds erg goed, zo goed dat ze iedere week een pond groeit Eerst geschat op 6 pond, toen 7 en nu denkt ze toch echt wel een 8 ponder oh my god hoe krijgen we het eruit Volgens haar als het weer drastisch om slaat (dit weekend) is haar ervaring dat er veel baby's geboren worden, dus meiden het wordt een babyboom dit weekend
Zooooooooo, ik ga weer poging tot bijlezen doen! Vanaf pagina 1911 t/m 1921 @ Milkshakes: mmmmmm ik krijg er accuut trek in, bananenmilkshake en dan een extra grote! @ Neia: ik was inderdaad blij dat de kraamzorg weg was, mijn eerste kraamverzorgster was wel leuk, maar die bleef maar drie dagen, daarna kreeg ik een andere met een stagiaire, ze waren meer met elkaar bezig dan met ons als gezin, ergggg irritant. Mmm, jij blijft trouwens lekker aan het rommelen met die weeen steeds...nou maar hopen dat het een keer goed doorzet! @ Lafo: ik heb die bevalling gewoon voor je besteld op: bevallendoenwezo.com @ Masoled: gefeliciteerd met de geboorte van Jane!!!!! Mooi meiske zeg! @ Anna: pfff je hebt het echt gehad he...ben benieuwd hoe het bij de vk was, maar dat zal ik verderop nog wel lezen denk ik. Af en toe gewoon ff lekker janken. lucht in ieder geval op! @ Evelien: hihihi, wat leuk dat de buurt dan gelijk op zijn kop staat he..whahahah. Overigens lees ik dat jij voor gisteren gepland stond volgens je vriendin, ben benieuwd of ze gelijk gekregen heeft! @ gina: mmmm is dan ook niet eerlijk in je gevoel dat iedereen eerder bevalt dan jij. Ik kan het me nog zo goed herinneren van tim..die bleef ook maar zitten en zitten...pffff op het laatst kon ik hem er wel uitkijken! @ Katje: pfff weegschaal..ik wil het er niet over hebben, ik ben er van de week eens op gaan staan, na dat dus maanden vermeden te hebben...ennuh ik had het beter nog ff kunnen laten ook @ Dolphin: oef bloedvergiftiging en longontsteking dat is niet mis! Maar hopen dat jullie kleine man inderdaad naar huis mag! Hoe is het met jou verder? @ Linda: whahaha, wat een mop met die bodemplaat..hihihi Wel erg mooie kamer trouwens! @ hannah: owwwww wat een snoepig jurkje zeg..wat een plaatje is het he! @ Witte reus: mmmm hier was ik blij dat de kraamzorg weg was, maar kan me ergens wel voorstellen dat je het wel even moeilijk vond. Leuk dat je mannetje en jij weer extra verliefd zijn. Hier gaat dat ook supergoed! Wel fijn hoor. @ fiona: hihihi, ik denk dat je met die omschrijving zo een hulp gevonden hebt en nee ik vind het helemaal niet te veel gevraagd @ katje: heerlijk zo'n lief vriendinnetje, daar kan je dan echt van opknappen. En dan nog lekker bbq-en ook, klinkt helemaal goed. @ Daam: fijn dat alles ok was bij de vk! @ Nazli: feli met je 38 weken! @ anna: pfff balen dat alles nog potdicht zat...mmm, ik ga je ff opstoken hoor....bij mij zat dus alles ook nog potdicht die vrijdag maar doordat ze toch flink gerommeld heeft (doet wel auwa) kwam het dus wel bij mij op gang...misschien vragen maandag? @ Deentje: mmmm, je beeb vind het veels te gezellig in je buik. @ Nazli: indalen kan nog wel hoor, wat zegt je arts trouwens erover dat jij denkt dat het kindje te groot is voor je bekken? @ Hannah: wat balen dat je bloeddruk te hoog blijft..waardeloos zeg! @ fiona: pfff wat een irritante vk zeg, ze mag wel iets meer met je meeleven lijkt me zo... Maar hopen dat de andere vk dan wel leuk is.
ooh lafo ik hoop dat jou vk gelijk heeft! ik wil nu toch wel erg graag bevallen! ben echt zooo ongeduldig aan het worden! ntombi wat fijn te horen dat het zo goed gaat met jou en de kleine! onsukkie wat goed dat ie al vast in de bekken ligt! en mooi dat de controle allemaal goed was! lafo 1 pond per week dat is wel heel erg veel! dan maar hopen dat ie snel komt neia succes bij t kopen van een nieuwe strijkijzer.. kun je weer lekker strijken
Ik kreeg met mijn lengte: 176 cm en gewicht 63 kilo, man 182 cm en 73 kilo een knul van 4670 gram! en het was mijn eerste! ze hadden hem geschat op maximaal 8 pond! 8)
Neia ga jij iedere avond in bad? Ik vind een koude douche de laatste tijd erg lekker, bad lijkt me zo warm of heb je daar geen last van? Hier ook nog steeds erg benauwd, daarom nog steeds de strijk niet gedaan. Zweet gutst van m'n lijf Daam meid goed dat je voor jezelf en je vriend opkomt! Jammer dat het zo moet helaas. Heb trouwens je huis via hyves zitten bekijken, leuk huis hoor, dat ben je toch zo kwijt! En hier ook een megabuik met overal baby, ga zelfs uitdijen aan de zijkant. Evelien nee heb het niet meer laten testen, maar zou me niet verbazen als het nog steeds een blaasontsteking is. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik geen zin meer in nog een kuur en daar weer allerlei allergische reacties op te krijgen. Ik zie het wel, misschien zijn het gewoon zenuwen die op m'n darmen slaan, daar heb ik sowieso vaak last van. Slaat jouw kuur nu wel aan? Askim lijkt me ook erg vervelend dat urine opvangen heel de tijd, maar het is voor een goed doel. Ben benieuwd. Hier de laatste paar dagen ook ontzettend veel slijm verloren dus wie weet Linda81 hmmmm spannend dan idd, het word weleens tijd dan, hoe was het bij je eerste kindje, kwam die ook te laat? Anna nog steeds bloedverlies, is het veel of zijn het sliertjes, sorry voor deze vragen hoor Deentje heel herkenbaar bij mij ook heel erg hoog, alleen die van mij is wel ingedaald en die van jou kan toch nog een beetje zakken hopelijk Ntombi leuk om weer wat van je te horen en wat gaat de tijd snel, Abigael is alweer 3 weken
@ Onsukkie dat gezeik met dat vast liggen in bekken etc was bij mij ook tot een aantal weken geleden ook iedere keer anders, eerst vast toen weer los en toen weer vast, volgens mij zeggen ze soms maar wat net als met de schatting van het gewicht, het zal mij benieuwen allemaal
Ik ben 1.80 en normaal gesproken weeg ik rond de 80 kilo, mijn man is 1.85 en weegt 95 kilo dus had eigenlijk wel verwacht geen kleintje te krijgen, maar in het begin zeiden ze dat wel iedere keer en nu gaat het opeens erg hard. @ Deentje ik hoop niet dat het nog twee weken duurt anders heb ik straks een 10 ponder