630 euro *slik* is dat dan alleen de kinderwagen of ook maxicosi en wandelwagen ? Heb er nog niet zoveel verstand van. Behalve dat ik weet dat je ze kan veranderen van wandelwagen naar reiswieg naar maxicosiwagen...
dan heb je de reiswieg, je kan er inderdaad een maxicosi op klikken, je heb dan de reiswieg en regenzeil, je heb er dan nog geen maxicosi, parasol, en voetenzak bij! dus dat komt allemaal nog los ! de prijs is meestal excl. die dingen. best erg hoor! heb die voetenzak net maar gelijk bij gekocht. kos ook nog bijna 100 euro. maar dan wil ik ook alles van hetzelfde
hallo mei moeders, ik ben op de valreep ook een mei moeder (30 mei) en zwanger van nr. 2. Maak me wel een beetje zorgen, borsten voel ik bijna niet (was de eerste keer duidelijker) en misselijkheid bij vlagen. Ik zal blij zijn als ik de 25e mijn echo heb gehad! DAn weet je het zeker he. Sterkte ook voor Danjo, die zo in spanning moet zitten wachten. plientje
Heej meiden! Ik ben ook zo vroeg hoor sannie! Mijn man heeft op de dag dag k positief teste al het bedje gehaald omdat het de laatste was haha! Gisteren ook een kinderwagen en een box geshopt. Kinderwagen nu met dikke korting en ook van de box ging 50 % af.... hij was 350 en nu 175 dus dat scheelt nogal!staat in de garage, in dozen dus kan er niet teveel naar kijken haha. Vind het zelf ook wel vroeg maar met deze kortingen en je weet dat je het toch aan moet schaffen hadden wij ook zoiets van vooruit maar! Ik wil ook mn pret niet bederven door van het ergste uit te gaan.....Als het mis gaat kan het ook na die 4 maanden nog mis gaan..... Liefs Anna
ja dat scheelt echt enorm ja ! das toch mooi mee genomen ! ik vind het leuk te shoppen. en de kans dat het fout gaat blijft je hele zwangerschap. maar ik ga nu genieten van me zwangerschap. en leuke dingetjes kopen !
ieder voor zich met kopen Ik zou het ook niet doen En euh wie begon over een 2e hand wagen Ik zou zoeizo geen nieuwe halen zonde van het geld Zon ding gebruik je zoiezo niet lang zodra kindje goed rechtop kan zitten kun je het af met een buggy ,Maar is mijn idee.. kleine van mn zus is nu 7 mnd en ene paar dagen en de hele kinderwagen staat hier
Handig zo'n zus marjolein! Ik heb wel een schoonzus met kind maar die willen ws zelf ook nog een kindje. We kregen de kinderwagen van mn schoonouders dus das wel heel erg lief! Waar ik trouwens wel heel benieuwd nog naar ben is welke zwangere moeders er roken of rookten? Ik ben sinds 3 weken helemaal gestopt en daar voor rookte ik ongeveer 5 sigaretjes per dag. het valt me nl. op dat de verschillende vk nogal andere adviezen geven.... ik heb een vriendin die is 26 weken zwanger, rookt nog steeds ong 10 per dag en de vk zegt dat het beter is als stress? kan k met mn pet niet bij!
Dag dames! Ik kom mij hier ook maar eens aanmelden Ik zou uitgerekend zijn voor 23 mei... Mooie dag hé *bloos*
10 zo das wel heel veel zeg Ik rookte er nog 1 a 2 maar moet eerlijk zijn na het slechte nieuws alweer 5 Mischien wil je schoonzus dr wagen wel ff afstaan hahaha Ja ik vindt het zonde geld ,ls je hem krijgt dan nog zou ik zeggen kies wel wat anders uit voor dat geld Overgens al die dure merk dingen je hebt ook leuke bij de blokker helemaal compleet in 3kleuren collega is er zeer te spreken over en meen dat ze er nog geen 200 voor betaald heeft
Hoi Meiden, Weer even een berichtje van mij Hier gaat alles nog goed, ben wel wat vaker misselijk maar ik mag niet klagen, en af en toe kan ik erg vermoeid zijn maar het hoort erbij. Welkom wishfulDreaming, je loopt gelijk met mij, ben ook de 23e uitgerekend volgens mij zelf dan, misschien stelt de VK het nog wat bij maar voorlopig ga ik hier van uit. Danjo, het schiet gelukkig op naar woensdag toe, dan krijg je hopelijk een antwoord op al je vragen en weet je waar je aan toe bent. Leven tussen hoop en vrees is erg stressvol lijkt me , sterkte nog de komende dagen. Over de Quinny, In Beek en Donk is er een vrouw die een babyzaak op gericht heeft op de boerderij van haar man. Zij verkopen veelal de oudere modellen die eruitgaan tegen een prikje. Wij hebben daar in 2004 een kinderwagen gekocht uit het jaar 2002. Hij is dan wel splinternieuw, maar wordt in de babyspeciaalzaken niet meer verkocht. Ons maakte het niet uit dat we een wat ouder type hadden. Volgens die vrouw was hij ook sterker dan de nieuwere series. In ieder geval bevalt hij ons prima. Ze adverteerden toendertijd via marktplaats, want wij wilden ook een een 2e hands kopen, volgens mij kun je ook via internet bestellen, wij hadden daardoor een nieuwe wagen voor bijna de prijs van een goede 2e handse wagen ( maar iets duurder). Misschien een goede tip voor jullie, als ze nog bestaan natuurlijk! Ze hebben daar ook maxi-cose en slaapkamertjes met een lichte beschadiging. We konden de kinderwagen tot een maand na de bevalling nog terug brengen en geld terug krijgen als het toch nog mis ging bij de bevalling en je werd erg leuk geholpen! Nou alle misselijke dames wens ik veel sterkte in hun misselijke tijden Lafo hoe gaat het met verhuizen, hoop dat je het nog een beetje trekt, zorg goed voor je zelf! Volgens mij moet jij ook donderdag naar de VK of niet, ik ook. Het duurde lang maar het is dan toch bijna zover, hopelijk hebben we beide positieve berichten. Will, hoe is het op school nou afgelopen behalve de sancties dan? Hebben die ouders nog contact met je opgenomen of helemaal niet meer en heb je nog aangifte gedaan? Nou ik brei er weer eens een eind aan tot gauw Evelien
evelien, de ouders hebben geen contact met ons opgenomen. maar ik denk dat de regeling die nu getroffen is niet eens zo slecht is. de cursus die het meisje moet doen is niet alleen op haar gericht. ook de ouders moeten op een aantal gesprekken komen. ik heb wel het schoolhoofd laten weten dat ik van mening ben dat het gedrag van het meisje niet zomaar uit de lucht komt vallen. (achtergrond van het meisje vind ik ook nogal vaag. totaal 7 kinderen allemaal een andere vader)ik denk dat dit gedrag ergens uit voortvloeid. school neemt me erg seriues en houden de situatie in de gaten via de verpleegkundige, schoolarts, curator, leraren, enz. we zullen zien hoe dit verder gaat. ai, dat roken hier ook even gevoelig. zat op de 4 maar vandaag waren ze op en dacht dat doe ik wel even. nou dames ik heb het knap moeilijk. alle 10 mijn nagels heb ik er al af gebeten. pakkie kauwgum van Daisy weggewerkt (en zij maar zoeken waar ze het heeft gelaten, morgen maak ik het weer goed met d`r) en dan nog al die snoepjes en koekjes. misschien had ik beter eerst naar 2 kunnen gaan. nieuwe mei mama`s, van harte en welkom
das wel mooi, en een nieuwe is inderdaad niet nodig als je dat niet nodig vind, maar je kind kan er tot 3 jaar in, want kan gemaak worden tot buggy, dus das niet tot 7 maanden maar !
klopt sannnnie maar een buggy is wel makkelijker mee te nemen zon wagen is niet ff die neem ik mee ,,Mn zus moet alles met fiets doen dus helemaal niet praktisch ieder zn ding en wat evelien zei is idd ook een goeie hier ook zon winkel in de buurt meubels met een foutje
das ook zeker zo. maar in een grote kinderwagen liggen ze lekkerder als je eventueel een hele dag weggaat, en natuurlijk is zo kleine buggy makkelijker en die zal er bij ons ook zeker eentje bij komen,, vooral als je alles op de fiets doet is de kleine makkelijker da begrijp k wel !
wat ik al zei ieder zn ding toch Ik geef niet om een nieuwe een ander wel en iedereen moet gewoon lekker doen wat ie zelf wilt haha
zeker weten. en nieuw is niet altijd beter hoor zeker niet. dat hoeft helemaal niet ! wij hadden er echt geen gekocht voor 600 euro hoor ! als hij niet afgeprijsd was hadden we hem mooi laten staan!
Anastasia, ja lotgenoten ivm de zenuwen hihihihihi. In Beek en Donk zit bebeluna, daar zijn wij vorig jaar naar toe gegaan omdat ze de quinny buzz voor 400 euro hadden staan. Bleek er geen garantie op te zitten. Toen heeft ze ook nog eventjes de Jane wagens laten zien. En die vond ik wel super hihihi. Via ebay ooit contact gekregen met iemand die de wagens van het jaar daarvoor verkocht (en toevallig net een kleur die ik super gaaf vind). Maar door de vroeggeboorte is dat allemaal eventjes opgeschoven. Later weer contact gezocht, bleek het de importeur van Jane (en van onder andere de babycook). Heb toen daar (ben bij hem thuis geweest) een wagen gekocht, met reiswieg (die je in de auto mag gebruiken, heel prettig, en maak je met gordels in de auto vast), met autostoeltje en met voetenzakken. Ben echt super blij met de wagen, wij rijden er veel mee. (zo ff genoeg reclame voor Jane hihihi) De box heb ik via marktplaats, precies die ene die ik wilde voor 100 euro ipv 350 nieuw. Kamertje via de fabrieksdump van Babypark Kesteren. Nu weten we alleen niet hoe we het gaan doen met een tweede kamertje, want Sam is denk ik dan nog te klein voor een groot bed. Lastig hoor. Wij hebben trouwens best veel hebbedingetjes die stiekem erg veel geld hebben gekost. Gelukkig kunnen wij die dalijk weer opnieuw gebruiken. Ik ben zelf een niet roker, maar ik heb ook de verschillende verhalen gehoord van "perse stoppen" tot niet stoppen ivm de stress. En ik kan het me wel voorstellen hoor, als je echt niet kan stoppen (oke waar een wil is is een weg, heb ik van een ex roker) dan kost het echt veel stress en daarvan gaat je bloeddruk omhoog en de gevolgen daarvan zijn ook niet leuk (of kleiner kindje, maar ja.. dat kan ook gebeuren als je rookt, dus lastig lastig lastig). Ik kan wel zeggen foei voor de doorrokers, maar ja... ik heb niet in jullie schoenen gestaan dus is het niet aan mij om hiervoor met mijn vingertje te zwaaien
Goeiemorgen dames, Hoe gaat het met jullie? Ik voel me redelijk hoor, beetje zelfde nog! Ik rook ook nog steeds, wel in veel mindere mate maar het lukt me niet helemaal te stoppen! Helaas! Wij gaan ook alles pas in dec/jan kopen maar dat is eigenlijk meer omdat we in dec nog gaan verhuizen en we dan alleen gigantisch meer mee moeten verhuizen!Maaaarrrr... mn ouders geven ons de kinderwagen en ik zit nu idd te bedenken of het niet handiger is een tweedehands aan te schaffen, zolang gebruik je m niet... nog ff over na denken hahaahahh! Danjo, het gaat gelukkig een beetje opschieten he, ik hoop zoooo dat het goed komt! Een hele fijne dag allemaal vandaag! En heel veel succes aan de meiden die naar de vk mogen vandaag! Xxx