Nu krijg ik heel veel last van poetswoede! Heb net mijn moeder gesproken en die hele E-mail heeft helemaal geen ene hol geholpen! Ze snapt niet dat ik zo reageer [-X , als ze iets zegt, moet ik het niet als een aanval zien , ze zegt gewoon gedag [-( Nou, mijn broek is inmiddels afgezakt tot aan mijn dikke enkeltjes! Ze gooide het ook nog even op mijn hormonen! Die voelde ik natuurlijk allang aankomen! Afijn de tranen hebben hier weer rijkelijk gevloeid en nu ga ik mijn agressie er maar eens uitpoetsen! Ben echt witheet nu!
Pagina 1922 tot en met 1935 @ onsukkie: ow wat fijn is dat, alle konijnenhokken dus weer heerlijk schoon! @ Wishfuldreaming: wauw wat een schattige wiegjes zeg...echt helemaal te gek! Wat leuk dat dat zo goed bewaard is gebleven zeg! @ Neia: ook al lekker bbq-en..mmmmmmmm, klinkt goed hoor! @ Will: fijn dat Lobke het zo goed doet! @ Wishfuldreaming: oef wat ineens een haast, gaat het niet goed met kindje in je buik dat ze gaan inleiden..wauw..wel spannend allemaal zeg! Ik lees dit pas op het moment dat je misschien al bevallen bent...pfff spannend! @ Anastasia: wat vervelend dat Laura het niet zo lekker doet met de voeding. Misschien regeldagen? Wel balen, je kan er dan zo onzeker van worden ook, laat je vooral door niemand wat aanpraten en blijf wel bij je eigen gevoel. @ Lafo: ik hoorde al dat kpn er een hele dag uitgelegen heeft, balen is dat dan he. @ Evelien: jeetje wat een ontzettend lief filmpje zeg..wauw...ik zou trouwens toch bang zijn als er zo'n bakbeest op me af kwam @ JVtje: ik voed hier ook gewoon op verzoek, mijn manneke slaapt echt vast en dan heeft wakker maken echt geen tot weinig zin, dan drinkt hij drie slokken en dondert in slaap, ik probeer dus inderdaad om de 3 tot 4 uur maar als het ff niet wil dan is het jammer. Zolang hij goed groeit en niet veel huilt is het helemaal goed. Wat een lieve foto's van jullie meiske.. @ Crafty: gefeliciteerd met de geboorte van Rosalinde! Geniet ervan! @ Lafo: dat soort berichtjes moet je eigenlijk niet lezen..pfff dat was mijn grootste angst ook toen ik onderweg was naar de ok...dat jasper het al niet meer gered zou hebben..bah..je moet er niet aan denken... Pfff, ik ga het ff proberen te vergeten weer ook..anders ga ik zo in tranen,. @ Katje: vreselijk die hoofdpijnaanvallen, bah...is ook niks aan te doen geloof ik he, balen hoor. @ Evelien: dan heb je ctrl en shift tegelijk ingedrukt, als je dat dus nog een keer doet is het weer over. Ow hihihi, al meer dames neergezet zie ik al..whahaha. @ witte reus: dat zou ik dus echt niet leuk vinden van die suikertante, ook een beetje raar eigenlijk dat ze niks van zich laat horen, of ze denkt misschien dat jullie eerst rust willen?
Oh Daam wat erg zo'n eigenwijze moeder en dan ook nog eens een hele foute opmerking plaatsen dat het door hormonen komt Meid doe je rustig aan alhoewel je agressie te gebruiken om te poetsen is niet verkeerd
Ja volgens mij ook hoor. Bij deze VK moest ik bij dat voelen eerst inademen en dan langzaam uit, de andere 4 die ik inmiddels heb gehad deden gewoon voelen en hoefde ik verder niets te doen. Dat is ook al vaag!
Ik geef je groot gelijk, bah... naar als je zo'n miscomunicatie hebt, zeker met je moeder. Hier ook alweer gezogen...
Daam wat vervelend zeg dat je moeder je iet echt serieus neemt! kan me voorstellen dat je het dan even helemaal ghad hebt! doe je wel rsutig aan met poetsen! t is al zo warm! Lafo hoop indd. dat t niet lang meer duurt voor jou! indd katsas alle respect voor jou dat je nu nog alles bijleest en reageert!
Dat is mooi K*T , ik weet niet wat het is met ouders, het lijkt wel of ze allemaal een betonnen plaat voor hun kop hebben. je moet maar zo denken, Je hebt je best gedaan om het uit te leggen, probeer het bij haar te laten.. ( al weet ik dat dat makkelijk gezegd is hoor) je veranderd haar niet helaas... En het lijkt wel of ze het niet willen begrijpen soms.. Misschien dat ze bijdraait als de kleine er eenmaal is? Of anders nog eens goed duidelijk maken als het weer gebeurd dat je het niet meer pikt, ... pfff meid, hou je rustig!
ja krijg de hele tijd harde buiken.. zal t een voorteken zijn? alles krampt dan een beetje samen en voel druk naar beneden gaan.... misschien is t indaling? ik weet t niet.. wel spannend
Oh jee Deentje zou jij dan bij die 3 procent horen die op de uitgerekende dag bevallen, ik hoop het voor je!
Dat zou leuk zijn Deentje op de uitgerekende dag! Hier ook een hoope harde buiken, maar meer ook niet.
Pagina 1936 tot en met 19 @ Neia: hihihi, vreselijk he die bezorgde moeders, aan de ene kant wel lief natuurlijk, aan de andere kant vreselijk irritant. @ Lis: fijn dat alles zo goed gaat met marijn en wat een supersonische bevalling zeg! Om jaloers op te worden! Leuke foto trouwens ook, echt nog zo heel pril geboren. @ Katje: fijn dat alles weer goed was bij de vk en nu gewoon voor de 23e bevallen @ Buik missen: nee ik mis mijn buik niet, wel het gevoel van het leven in mijn buik. Leg mijn hand nog wel eens op mijn buik en dan is het wel gek dat er niks meer in trapt....dat mis ik dus wel. @ Neia: lekker janken...pfff soms is het ook gewoon even helemaal klaar! @ Gina: jeetje wat een verhaal en nu dus weer wachten...pfff ik hoop en duim heeeeeeeeeeeel hard voor je dat het een dezer dagen gewoon begint! @ Lafo: mmmm, lekker uit eten naar de italiaan, dat klinkt goed! Wat heb je gehad? En gefeliciteerd met de vier jaar! @ Evelien: wij gaan de voogdij ook in het testament vastleggen, we wilden ff wachten tot jasper geboren was, maar gaan het nu regelen binnenkort. goede vrienden van ons hebben we bereid gevonden, dus dat is goed geregeld. @ Onsukkie: grappig verhaal, maar uiteraard zijn patatjes erggggg belangrijk als je 3 bent! hihihihi @ linda81: succes! Ik duim voor je hoor! @ Daphne: wat lief zeg van mark, ik lees tussen de regels door dat dat ook allemaal wat beter gaat dus? Ik hoop het! Het is in ieder geval lekker dat hij thuis is, dan is het inderdaad makkelijker om een ritme te krijgen. Erwin heeft ook vrij tot volgende week zaterdag..gelukkig! @ katje: het is inderdaad superdruk hier, tim is er natuurlijk al, dus al slaapt jasper dan is tim er nog en als tim ook slaapt moet deze mams eigenlijk ook slapen. "s avonds is jasper dan vaak wakker en zo blijft er al met al weinig tot geen tijd over voor mezelf, behalve vandaag, want ik heb mijn middagslaapje opgeofferd, maar voel aan mijn ogen nu wel dat ik erggggggggggggg moe ben. Maar goed, slaap ik vannacht extra goed. @ anna: slijmprop? zo toch leuk zijn, is in ieder geval weer een goed teken. @ Ice: jammer dat het niet lukt, maar laat je niet gek maken hoor, je hebt het geprobeerd en je hebt de heel belangrijke eerste melk kunnen geven. Nu gewoon op de flesvoeding over en niet je kraamtijd laten verpesten door geklooi met voeding. Groot gelijk dat je over bent gegaan op de kunstvoeding, hoewel ik nog wel weet van tim hoe moeilijk dat is voor je gevoel. Knufffffffff @ Anastasia: fijn dat Laura zo goed gegroeid is. Wat een rotnieuws zeg...pfff kan me voorstellen dat je niet weet wat je er mee aan moet, maar een kaartje sturen is al heel fijn voor hun denk ik en dan over een paar weken misschien nog eens om te laten weten dat je het niet vergeten bent. Denk dat ze inderdaad nu niet op visite met baby zitten te wachten. @ Lindatjuhhh: gefeliciteerd met de geboorte van Zenne Feline!!!! jeetje wat supersonisch snel!!!!!!!!!!!!!! Alles goed daar? @ Daam: wat knap van je dat je het in een mail hebt gezet, ik hoop dat er een goede reactie op komt. Wel goed van je dat je het hebt gezegd. Knuff! @ Lafo: ben benieuwd wat de vk ervan gezegd heeft. @ Evelien: weer helemaal goedgekeurd dus, nou ja fijn dat je niet naar het ziekenhuis hoefde, dat scheelt toch weer! @ Ntombi: leuk om weer wat van je te horen en fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat! @ Neia: dat kan je er nog net bijhebben,strijkijzer kapot @ Lafo: ik blijf inderdaad gewoon volhouden! Zo ik ben bij! En krijg nu ook weer visite..grijnssss, dus foto's van jasper volgen later
anastasia, niemand, aleen het berichtje waarin ze aangaf dat het niet goed ging met deborah, en dat ze er niet over kon schrijven...... Heb er geen goed gevoel bij!
katsas, me gyn die zegt niets, maar ik ga alles opschrijven wat ik allemaal ga vragen, als ik daar ben dan vergeet ik het.
Goedemiddag, Hier heerlijk gedut! Maar geen zin meer om naar de winkel te gaan. Heb toch af en toe behoorlijk kramp en ook vanuit de rug dus vraag mannetje wel of ie wat meeneemt. Zo ga ik liever de deur ook niet meer uit alleeen :-s @Daam: Jee wat balen dat je mams zo reageerd, vooral om dat je zo dicht bij je gevoel bent gebleven en je hjormonsters had buiten gesoloten van de situatie. Jammer dat ze zich niet kan inlvene in jouw situatie. Succes met poetsen....... cyberhug van hier....... @LAfo: Uhm, soms is het gewoon wat bloed en soms gewoon wat slijmerig bloed... Heb niet echt sliertjes geloof ik hihi wel dat het af en toe een stolseltje lijkt? Idd miss de slijmprop? Ik heb het idee dat mn vk de boel toch mooi geprikkeld heeft en de bole in gang heeft gezet dinsdag... Nu mag het van mij ook wel doorzetten! @Katsas: Respect voor het opofferen van je middagdutje! Fijn om te horen dat het jou zo goed gaat en je kleine man natuurlijk! En je verhalen en reacties zijn ouderwets! Leuk en gezellig hoor! ben de rest vergeten, sorry......