accu van de auto die is leeg gelopen en me man die kon niet naar zijn werk, hij heeft een nieuw accu gehaald en hij is nu pas weg voor een paar uurtjes. we hebben een nieuwe koelkoffer ofzo gekocht voor in de auto en hij heeft de stekker expres ingelaten om te proberen of ie leeg gaat lopen.
ik moet nog stofzuigen en dweilen, het huis ziet er echt niet uit. Het is hier wat frisjes, gelukkig niet zo erg benauwd
hmm alweer helemaal rustig in mijn buikje helaas.... net ff de stad in geweest ff vast wat slingers gekocht.. beschuit met muisjes staat klaar in de kast... probeer de baby de hele tijd te overtuigen dat ie moet komen door leuke dingetjes te kopen.... maar hij vind t nog steeds niet interesant genoeg anna zijn dat nou weeen die krampen die jij hebt?
Zo het nieuwe strijkijzer is in huis gehaald. Nu hebben we een keer een goeie gekocht van Philips, dan zit er ook garantie op enzo. We kwamen ook gelijk langs mijn (oude ) werk, dus daar even verplicht gekletst. Daarna met mijn moeder nog even op het terrasje gezeten, ik had zo'n zin in een sorbet ijs. Maar ik kan echt niet meer lopen . het doet zo'n pijn, en ik heb het idee dat ik mezelf echt vooruit moet trekken, haha. Morgen maar weer strijken, want nu ben ik doodop. Lafo, fijn dat alles goed was bij de vk. Wel balen dat ze pas met de 41 weken gaan strippen, maar ik denk dat dat normaal is. We laten het gewoon niet zover komen. Ik ga nu bijna iedere avond in bad ja. Ik vind het wel ontspannend, maar ik durf er niet meer overdag in te gaan, omdat ik bang ben dat ik er dan niet meer uit kan. En ik heb dan een lauw badje hoor, heerlijk! Anna fijn dat je lekker gedut hebt. Anna-beeb, mama is er dus klaar voor. Deentje, jammer dat het nu opgehouden is, maar blijkbaar begint het nu wel iets te doen bij jou. Spannend! Zou toch leuk zijn als hij op de uitgerekende datum komt. Daam, ongelofelijk zeg van je moeder. Die heeft lef, om het op de hormonen te gooien. Is lekker makkelijk voor haar. Kan me voorstellen dat je enorm teleurgesteld en verdrietig bent. Hopelijk heeft de poetswoede een beetje geholpen. Nazli, bah dat klinkt als een hoop werk nog bij jou in huis. Katsas, ongelofelijk meid, wat ben jij een doorzetter. Fijn om te horen dat alles goed is met jou en Jasper. Je klinkt echt vol energie. Veel plezier met de visite! Mijn dag is echt voorbij gevlogen. En ik heb toch niet zoveel gedaan. Gelukkig heb ik niet de hele tijd zitten wachten. Er is bijna weer een dag voorbij........... X Neia
Inmiddels 7 dagen overtijd. Net in het ziekenhuis geweest met de kleine gaat gelukkig alles super, hartslag was prima in orde en ook het vruchtwater was er nog genoeg. De baarmoederhals zat alleen nog pot dicht dus ze hebben wel geprobeerd te strippen maar echt heel makkelijk ging dat helaas niet, ze verwachten dus ook niet dat dat heel veel effect zal gaan hebben. Maar we wachten nog even af, dinsdag nog een keer naar de verloskundige en dan nog een keer strippen en anders worden we donderdag ingeleid. Hopelijk is inleiden niet nodig want we hopen nog steeds op een thuis bevalling. Afwachten en duimen dus dat de kleine eigenwijse meid voor donderdag in onze armen ligt!
*** Buddynieuws van Wishfull*** Medicatie wil niet aanslaan en kunnen de vliezen nog steeds niet breken. Om kindje niet in gevaar te brengen, doen ze morgen pas verder. Erg frusterend maar niets aan te doen. Bah Ach meis, wat erg zeg! Ik had zo voor je gehoopt dat je vandaag je kindje in je armen zou hebben. Dikke knuffel! X Neia
dat valt even tegen voor wishfull dat is echt balen! lig je daar maar te wachten in dat ziekenhuis wel stom dat ze je dan zo lang laten wachten.. maarja zal wel t beste zijn.
B en N ik ga voor je duimen dat je voor donderdag bevalt! nog helemaal geen teken dat t eraan zit te komne?
Wat is het rustig hier! jullie zijn toch niet allemaal nu aan het bevallen he vanavond lekker gezond eten! pizza!
Hier was ik wel een beetje bang voor... zo ging dat bij mij dus ook, 3x pilletjes en echt NIETS! pfff Ik had het geluk ( echt waar) dat ik zo veel pijn had door die rugweeen dat ik een prik pethidine kreeg en daardoor zo onwijs ontspannen raakte dat mijn vliezen spontaan braken. Ik hoop dat het alsnog spontaan gaat beginnen, en dat wishfull snel de kleine in haar armen kan houden, want dit is natuurlijk vreselijk frustrerend!
Vanavond gaan m'n man en m'n vader van die zonneschermen ophangen op de bovenverdieping. Onze slaapkamer en ukkie's kamer. Ben er helemaal blij mee, we hebben ze van de buren gekregen, die zijn aan het verbouwen en gebruiken ze niet meer. Aangezien het allemaal dezelfde huizen zijn hier konden we ze zo verhangen. Zal super veel warmte schelen, helemaal geweldig dus!
@ Anna heerlijk he zo'n dutje, jammer maar ik kan nooit slapen overdag zeker niet hier nu in die bloedhitte, het is nog steeds erg benauwd Wat eet je vandaag? Ik had vanmorgen al boodcshapjes gedaan, witlof met ham uit de oven gegratineerd met kaas, aardappelpuree en een varkenslapje alleen was net even op m'n man z'n werk om de nabestelde enveloppen van de geboortekaartjes op te halen en hij had niet zo'n beste bui en ik ook niet omdat hij weer hartstikke laat thuis komt. Na 2100 uur pfffff dus dan besteld hij maar wat of eet hij op z'n werk en ik eet wel een boterham, eten we dat morgen wel weer. @ Neia mijn voetjes zijn ook nog steeds lekker opgezwollen, alleen ik moet wel naar buiten om te lopen vanwege m'n hond Maar heb een oplossing gevonden, ik gooi alleen maar balletjes en laat hem rennen dan heeft hij toch wat lichaamsbeweging. Gelukkig een nieuwe strijkijzer! Wanneer krijgen jullie je vakantiegeld, einde van de maand zeker? @ Deentje jij probeerd ook alles al om de kleine naar buiten te lokken, geen last meer van harde buiken? Hier ook alles rustig helaas @ Onsukkie zo wat een aardige buren heb jij, die dingen kosten echt vet veel geld als je die moet kopen. @ Nazli dat is balen voor je vriend, alles nu weer opgelost? Ja het is erg rustig meiden, maar er blijven er natuurlijk steeds minder over, ben echt bang dat ik straks in m'n eentje hier nog zit te lullen over 2 weken Askim ben je alweer thuis, ben benieuwd naar je uitslag! Wishfull wat vreselijk balen lijkt me dat, morgen dus weer een nieuwe ronde hopelijk met meer geluk!
@Lafo, moest vanmiddag alleen de urine naar het ziekenhuis brengen. Morgenmiddag om 14.00 uur een afspraak en dan hoor ik de uitslag.....Ben zelf ook erg benieuwd hoe het nu gaat lopen.
af en toe komt er wel een harde buik.. wel vaker dan normaal.. maar of het een teken is dat ik snel ga bevallen... geen idee... klinkt erg lekker die witlof! ik wil anders wel met je mee eten hoor balen dat je man zolang door moet werken haha ben indd. van alles aan het proberen! maar niks werkt vanavond maar weer aan de bitterlemon.. en dan wie weet gebeurd er vannacht wat....