mischien drinkt ze teveel? me vriendin had dat ook met haarf zoontje dan gooide die wat teveel was er gewoon weer uit maar ben een kenner op dit gebied dus mischien slaat me antwoord netgens op
Ice heb jij zo'n standen fles? Misschien wel de verkeerde stand toegepast? Dat het veels te snel gaat?
zo heb net een solero naar binnen gewerkt ff met manlief naar de snackbar gelopen hij had zin in een witte magnum hmmm en ik zei nartuurlijk geen nee ertegen vanmiddag ook zelf een magnum naar binne weten te werken toen ik me schoonmoeders weg was
Had ik strax een heel verhaal getypt, sloeg de compu vast Dus hier maar weer een nieuwe poging..... @Lafo: idd meis, t is t beste voor Luna, daar hou ik me maar aan vast @evelien: fyn al die posi berichten meid! @neia: precies, daar gaat t om. En ze doet t, op dat spugen na, hardstikke goed @Daam: hihi ja mooi hé die haartjes, heb nu al zooooo'n zin omstaartjes te maken, maar dat duurt nog ff @Evelien: thnx, ja t loopt nu goed, is voor ons allemaal eens stuk rustiger, de laatste dagen waren echt nie zo leuk Terwyl ze daarvoor ook heel makkelyk was. Maar nu zal ze wel gewoon meer behoefte hebben.... @Askim: ja precies. En ze krygt nu ook voor elke fles nog wat BV, want ze drinkt er wel wat van, maar gewoon niet zo lang. Nou ja, t is in ieder geval iets! Zo nu eerst ff dit plaatsen, voor t weer mis gaat
Nee helaas, was aan het kijken naar m'n kerel, m'n vader en m'n broertje die probeerden dat scherm op te hangen. Hylarisch, met ruzie toe.
Part 2 @Anna; ja snoepie hè *griiiinnnnnnn* Met de fles erby gaat t idd beter, ze is nu weer lekker tevreden Maar wat zie ik, bloeverlies en krampen? Ik zeg laat maar komen die beeb van jou! @Askim: jy ook al, kom op! @Deentje: miss is je uk zich bovenin aan t afzetten of er in een x uit te schieten @Ntombi: fyn dat ze nu beter slaapt. Op de buik "mag" niet omdat de kans op wiegedood dan groter is. Als je t niet fyn vind als ze op de buik ligt, kun je haar miss als ze goed slaapt op haar rug draaien? of wordt ze dan wakker? Hier mocht Luna wel op de zy, de eerste paar weken om en om. Heb t daarna nog wel geregeld gedaan, omdat, als ze iets spuugde, ze zich steeds verslikte. Nu gaat t wel goed. @Onsukkie: fyn dat je weer goed gekeurd bent! @Lafo: jy ook weer door de apk mooi zo! @Daam: wat een belachelyke reactie zeg heb je zo zitten tobben op die mail, kryg je zoiets. bah! Zie dat er de afgelopen dagen weer wat ukkies geboren zyn, kan gelukkig by katsas ff spieken wie allemaal @masoled: van harte met jullie dochter Jane! @crafty: gefeliciteerd met jullie dochter Rosalinde! @Ouders: pffff praat me er nie van, die van my zyn nu ook pissig, heb met moederdag nix van me laten horen (aangezien er een hoop gebeurd is, en hun met kerst, oud&nieuw & maikels verjaardag nix hebben laten horen, en de hele zwangerschap niet hebben gevraagd hoe het gaat met my of de baby!). Nou laat ze maar lekker pissig zyn @Katsas: thnx voor de knuff! ja heb me er maar by neer gelegd dat t nu eenmaal zo is, en ze heeft idd de eerste maand gehad, en nu nog een beetje voor elke fles. Meer kan ik toch niet doen... Ladies, ik hoop zo dat alles goed gaat met Deborah van Eerlykbeertje. Heeft ze een buddy? @neia: balen dat je zo'n pyn had met lopen dikke knuff! @Wishfull: ach meis, wat balen nu! Dikke knuff, en hopenlyk morgen beter nieuws! @nazli: WAT wormpjes uit je tapyt? Brrrrrrrrrr Zo eerst weer ff wat plaatsen hoor
Ice, Sam had vandaag voor het eerst een staartje (maar die heeft wel super gave krulletjes hihihi) En het spugen kan komen omdat ze nog een beetje moet wennen. Of idd dat ze te snel drinkt. Hier gebeurd het ook af en toe nog. Linda, het is echt spannend nu.. binnen 48 uur vanaf het moment dat ze braken moet de kleine er zijn he (binnen 24 uur wordt je overgedragen aan ziekenhuis, maar 80% bevalt binnen 24 uur is mij verteld)
Nazli, je kan in de supermarkt of drogisterij spray halen om ze te doden. Dan ben je er zo vanaf! Maar ik zou het tapijt vanavond wel buiten leggen.
Mannetje die komt zo van zijn werk en ik ga het direct weggooien en voorlopig gaat ie de kelder in, ik wil het niet meer in huis hebben. Zie ik de volgende morgen overal maden, gattttttver. nee dat wil ik niet.
Part 3 Yes, weer een kleintje! @Katje: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jayden! Hoop dat je snel weer thuis bent! @Nazli: brrrr kryg helemaal de kriebels van je maden verhaal @Fiona: hmmmm leuk al die jurkjes, kom showen! De romper heb ik ook nog te goed van je @Deentje: zie je wel, die is zich aan t afzetten @daphne: doe je t wel een beetje rustig aan meis! @Fiona: ehm zilvervlies beesten? wat zyn dat dan? ooooooooooooh zilvervis haha. @lafo: thnx, kan ik kyken wat t zyn......iiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeewwww, maar die vind ik ook eng zeg @Fiona: ja ze spuugt ook als ze helemaal vol zit, maar als we haar minder geven, dan huilt ze dat ze honger heeft Maar net had ze alleen bv gehad, en pas 30 FV, dus nog nie zoveel. @lafo: nope, we hebben een kersenspeen met een super klein gaatje. Zo'n difrax S-bottle, dus als t goed is komt er ook geen lucht binnen... @Nazli: maaien = maden @Daphne: snel drinken doet ze wel ja, grote teugen neemt ze, vandaag verslikte ze zich ook een paar keer. Voor ze spuugt moet ze soms ook wel es een paar keer kokhalzen, is dat ook normaal? Enne lief zo'n staartje met krulletjes Zo ben weer by
ice, owh ok wist niet dat maaien maden waren maar ja. Nou voor jullie is het een verhaal, maar ik zie ze overal.