Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gelukkig maar dat alles goed gaat!

Meiden welterusten!

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    De loempia's waren heerlijk! :D
    Nu ga ik ook slapen, hopelijk morgen meer babynieuws.
    Trusten!

X Neia

3. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Nou zeg,niet te geloven............
    Vannacht weeen gehad tot een uur of 2 en ben toen in slaap gevallen tot 5.00uur!? :(
    Weeen zetten dus weer niet goed door.Ben bang dat we in het ziekenhuis belanden,maar we hebben nog tot 20.00 vanavond .Dan is er 24 uur voorbij na het breken van de vliezen.........
    misschien als ik in beweging kom,vandar dat ik NU aan het computeren ben...
    Pffffffffff,nog meer wachten.
    Gr Linda :evil:

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen meiden,

Ik zie Linda dat je nog steeds niet bevallen bent grrrr :evil:
    Schiet niet op meid, hoe ging het bij je eerste kindje, was je toen ook overtijd?

Ik kan steeds slechter slapen helaas, alles zit me in de weg!
    Kan geen lekkere houding meer aannemen in bed blegh

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Linda, jeetje meid dat is ook niet leuk! Miss warme douche proberen.. die helpen weeen toch ook sterker worden?

@Lafo, meid wat ben je vroeg wakker! Vervelend he dat slapen.. ik ook de halve nacht een poging gedaan tot draaien.. last van krampjes ed en alles doet zeer.. bahhhhhhhhh!

@Nazli.. blehhhhh maden hihi.. hoop dat je man inmiddels het tapijt heeft weggehaald!

@Anastacia, jeetje meid wat vervelend zeg hoop dat je toch nog redelijke nacht hebt gehad! Kan me voorstellen dat het heel frustrerend is niet te weten waarom je kleintje zo overstuur is.. knuffel!

@Fiona, lekkerbek hihi... iedereen krijgt trek van jou! Hier zelfs op de vroege ochtend hahahaha!

@Anna, meid zou je inmiddels al mama zijn? Ik hoop het zo voor je.. een van ons zou toch inmiddels moeten bevallen of niet.. wij lopen nu het verst overtijd toch of niet? Hmmm weet t niet meer hahahaahah..

@Neia.. nee sorry, hier ook nog met baby in buik.. was het maar zo'n feest! Dus ik moet er toch aan geloven dalijk.. heb wel met mezelf afgesproken dat ik met de gyn afspreek dat ze echt alleen stript als ze denkt dat het zou helpen want ik rommel constant en wil niet dat dat nog erger word zonder dat het wat uithaalt.. ik slaap al niet zoveel en dan helemaal niet!

Kleine is hier snachts en sochtends mega druk.. echt gewoon niet normaal, hele buik gaat heen en weer pfff.. is heel lief hoor maar doet ook wel beetje zeer nu! Hoop dat ie onderweg naar buiten is hahahaah...

Kom er net achter dat ik lekkage in de gang heb.. fijn hoor! Gelukkig lekte het op de mat maar het blijft lekken.. dus dalijk papa maar ff bellen :(

Kuss

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gina ik wilde een keer eerder zijn dan jou ;)
    Ja vervelend he allemaal, succes vandaag!
    Je moet toch naar het ziekenhuis voor CTG?

Lekkage bah vanwege de gigantische regen zeker, ik vind het niet erg dit weer moet ik eerlijk zeggen.
    Alle ramen staan open en beneden is het gelukkig weer 23,5 graad!

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja mag om half elf aan de ctg... maar de kleine heeft het nog prima volgens mij, hij is zo druk. En geloof ook niet dat ik weeenactiviteit heb dus...

Ja dat denk ik ja.. wel vervelend hoor! Hoop dat het makkelijk te verhelpen is! Vind het wel lekker ja, zeker als je toch je kraamtijd moet hebben, dan lig je tenminste lekker in je bedje in plaats van dagen napuffen door die hitte!

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    En dan moet je maandag weer naar de vk toch om gestript te worden?

Moet je naar het Holy zh zeker?

9. goedemorgen meiden!

Vandaag mijn uitgerekende datum berijkt zonder beeb :( en t is ook rustig daar binnnen die heeft t nog wel goed denk ik!

Gina word nu toch wel tijd dat er wat gaat gebeuren bij jou... nog geen krampje te bekennen?
    succes bij de ctg vandaag!

linda81 hoe is het nu? balen dat de weeen weer gestopt zijn! hopelijk komen ze snel weer op gang en kun je lekker thuis bevallen!

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nee moet dan dinsdag naar de vk, die gaat kijken of ze alsnog kan strippen om inleiden te voorkomen.

Ik moet vandaag idd naar Holy.. en ik heb zo'n hekel aan holy.. maar ja je doet er niks aan!

Goeiemorgen Deentje, gefeliciteerd met je uitgerekende datum! Wel jammer dat je als kadootje je kleintje niet hebt gekregen.. flauw he hahaahah!

Ja krampjes genoeg en dan val ik in slaap en zet niks door... helaas!

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gina, je moet maar zo denken nog een kleine week en dan ben je mama!

Deentje het kan nog allemaal hoor vandaag! ;)

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Jaja zo denk ik ook! Ben ook helemaal positief ingesteld hahaha.. in tegenstelling tot mijn dip van de week! Ga ervanuit dat ik ingeleid ga worden en komt de kleine dan alsnog eerder dan is het alleen maar meegenomen!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik denk ook als je eenmaal 41 weken bent geweest je een soort berusting krijgt omdat je weet dat het toch niet zo lang meer kan duren.

Ik ga er ook vanuit dat het nog 2,5 week duurt en is het eerder is het mooi meegenomen.

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja precies.. de kleine is onderweg op welke manier dan ook en die gedachte maakt een hoooooooop goed hihi

15. ik had ook al wel verwacht dat ik overtijd zou gaan lopen.. van arjen 6 dagen overtijd gelopen.. en dan hoop ik niet dat t fabeltje klopt dat de 2e nog later komt... maarja... we zullen zien! heb er nu eigenlijk ook echt wel genoeg van! maarja.. het is helaas niet aan mij om dat te beslissen!

16. 96% bevalt voor 10 dagen overtijd! dus gina misschien vandaag of morgen!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo dat is best hoopgevend!

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    ******* Buddynieuws ********

Anna heeft sinds gisteravond weeën.
    Hele nacht niet geslapen, om half 6 is de vk geweest.
    Helaas nog maar 1cm ontsluiting. Vk komt straks weer langs en hopelijk komt er meer schot in de zaak............

Lieverd zet hem op je kan het!

******* Einde nieuws ********

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Anna meid, wat fijn zeg! Niet van het niet slapen maar je bent in ieder geval begonnen! Ik duim voor je!

Kuss

@Deentje.. dat is idd errug hoopgevend! Hmmmm zou het dan nog? hihi.. let's hope so!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh wat een goed nieuws voor Anna, ik duim voor d'r!

Zet 'm op meid, vandaag is een mooie dag!

Deel Deze Pagina