Anna zet m op vandaag! Heerlijk dat het nu eindelijk begonnen is! Weer een mei baby on the way Gisteravond heb ik mijn man met de kleine laten bezig zijn, ik werd er letterlijk gek van .. Ik denk dat het haar darmen zijn, want vanmorgen had ze flink gepoept! Ik heb zelf echter WEER koorts vannacht weer 39.2 en vanmorgen was t weer 38.3 ... Hoe dan ook ik heb voor mijn gevoel nu constant wat, en het hangt allemaal samen met de borstvoeding... Ik denk namelijk dat ik een borstonsteking heb! Kan er ook nog wel bij vinden jullie niet.. Ik krijg er met kolven geen druppel meer uit aan die ene kant, dat is nog het meest frustrerende! Want het is zo gespannen, en pijnlijk.. Om 11.10 mag ik gelukkig naar de vervangende huisarts, ( dit keer toch maar gebeld ) dus ben benieuwd. Heb het gevoel dat er allemaal enorme blauwe plekken ofzo in mijn borst zitten! en dat ze met messen in mijn tepel zitten te porren. Bah Ik ben de laatste dagen echt alleen maar aan het klagen, sorry daarvoor hoor. ... Ik vergeet misschien vaak te vermelden hoe gelukkig ik ben met ons kleine mooie wondertje, en hoe blij! Laura is echt een poepie onze mooie dochter en zeker als ze slaapt is ze zo ongelovelijk lief en leuk!
Dat maakt helemaal niet uit hoor Anastacia! Had nou niet echt het idee dat het alleen maar geweldig is, er zitten ook andere kanten aan.. Mijn moeder had als tip met een hete doek (warm water) de hele borst vanaf de buitenkant naar de tepel toe wrijven.. schijnt de knoopjes weg te masseren en de spanning te verminderen.. En natuurlijk ben je super gelukkig met je kleintje, er is niemand hier die daaraan twijfelt!
Nu moeten jullie allemaal weer even bijkomen, kan ook niet anders na zo'n heftige bevalling. Het is niet allemaal voordeel zo snel, hopelijk knappen jij en Zenne snel op!
Nu even doorzetten, maar het einde is in zicht, hou je haaks Anna! Pfff, ik ben net de trap opgerend (ja, dat kan ik nog) achter een kat aan. Hahaha. Leverde me een hele harde buik op en nu is ukkie mega druk. Maar vliezen breken van zo'n sprint, ho maar!
Katje, van harte gefeliciteerd met Jayden!! Nazli, jakkie, wat vies zeg, ieuwwww, hopelijk ben je ze nu weer kwijt, wij hebben het zomers nog wel eens in de container, dan kruipen ze allemaal over de rand. Gooi er dan altijd liter chloor over! Anastasia, ik denk aan je meid, en van een borstontsteking kun je je heel ziek voelen, goed dat je naar de dokter gaat, sterkte met laura, heel frustrerend als ze blijven huilen en niks helpt, goed dat je het je man hebt laten doen vannacht! Ice, het leek erop dat luna eerst wat te weinig kreeg en nu krijgt ze opeens meer misschien moet haar maagje en darmen er even aan wennen? Je kunt ook johannesbroodpitmeel door de voeding doen, dan word het wat dikker en spugen ze soms wat minder, misschien helpt het! Lindatjuhh, bevallen blijftt topsport meisje, helemaal niet raar dat je je dan 's avonds een dweil voelt! Goed naar je lichaam luisteren en de komende dagen goed je rust pakken! Crafty, fijn dat het zo goed gaat en dat jullie zaterdag naar huis mogen! Linda, balen dat het nog niet wil doorzetten, ik zou in de beweiging blijven en proberen me er niet teveel op te fixeren. soms kun je je zelf blokkeren, ontspannen is het beste om de bevalling goed op gang te latren komen, makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het ! Gina, hoopte even dat die lekkage je vliezen waren, hihi. Bij mij is het ook pijnlijk als ukje de tent verbouwd hier, wekt ook krampen en harde buiken op. Maar het is hier sinds eergisteren weer verdacht rustig, dus ook hier zal het wel weer even duren! Succes met je ctg, maar dat zal inderdaad wel goed zijn want veel bewegen is een teken dat de kleine het goed naar de zin heeft meestal. Lafo, morgen nog wat eerder opstaan! Misschien ben je dan eerder dan Gina! Deentje, 40 weken, gefeliciteerd, dat het bevallingsgeweld maar gauw mag losbarsten! Ja anna, go anna go, eindelijk! Had het wel verwacht, kon niet missen . Doe je best meid je kunt het! We wachten nieuwsgierig af! Hier weer een slechte nacht. Ik krijg nu steeds slaapvoeten door al dat vocht in mijn voeten, en ze gloeien enorm. En dan de pijn bij het liggen, voel me overdag echt stukken beter dan 's nachts maar je moet toch ook slapen he..... Ik stond om 3 uur onder de douche... Dat hielp eventjes. Ik ga even wat in huis doen. Mijn ouders hebben vandaag de begrafenis van dat gezin dat vorige week is omgekomen. dat is hier in Helmond, en ze komen dan nog even hier langs op visite! Hoop dat alles bij anna goed gaat en dat het niet een al te erge uitputtingsslag gaat worden!
goeiemorgen! zo heb de dokter net gebeld voor de tabelleten om de borstvoeding tegen te gaan ze belt me straks terug als ze heeft overleg met de dokter maar dat zit denk ik wel goed ga zo ff terug lezen moet om 1 uur weer terug naar de vk ze wou een extra controle doen , ben het nog niet eens met die vk ze wil idd pas vanaf 7cm naar het ziekenhuis gaan nou hoe zit het dan met me eventuele pijnbestrijding? ruggeprik kan dan al niet meer dus jullie begrijpen dat ik dadlijk op me strepen ga staan en zeg dat ik vanaf 4 cm gewoon naar het ziekenhuis wil ik betaal er ook immers voor nou hopelijk is er alweer babynieuws!
Hier ben ik weer ff.heb nog heerlijk geslapen tot 8.30 uur. Ben ook wel ontspannen hoor! alleen wil ik echt graag thuis bevallen. Heel raar mijn vorige bevalling was het tegenovergestelde... Na 4 uur ween kwam vk,vliezen doorgeprikt en toen nog 2 uur ernstige weeen en met 20 minuten was Shanna daar.Wat een verschil zeg.... Jullie horen weer... Ga inderdaad zo maar douchen,we hebben nog tot 20.00uur
linda wat spannend meid! hoop toch dat het snel gaat doorzetten voor je anna suc6 meid zet hem op hopelijk is ze niet al te moe van de hele nacht go anna! vandaag ikke ook 38 weekies!
[quote="LafoAskim zal ik mijn nummer even pb'en omdat Katje bevallen is en misschien komt ze niet veel meer online.[/quote] Goed plan! Ik zal je mijn nr ook ff sturen.
Nu het wat minder warm wordt heb ik er nagenoeg geen last meer van gelukkig. En eh... gefeliciteerd met je 38 weken!
dankje buddy! nog max 4 weekies! hahaha daar ga ik maar vanuit sinds gisteravond hebben manlief en ik besloten hopelijk denkt baby er anders over maar zo valt alles mee
Ik heb elke dag zo'n to-do list. Daar staan dingen op als: - stofzuigen - strijken - toilet - boodschappen (met toelichting) - geboortebord Enzovoorts. En ik heb er sinds vandaag maar - bevallen bij gezet. Dat zou toch moeten werken? Niet dan?
Jaaaaaaaaaaaaa Anna het is begonnen! Werd ook wel tijd, maar nu het echte werk nog. Balen dat al die weeen vannacht maar 1 cm hebben opgeleverd, maar ik duim voor je dat het vanaf nu een stuk sneller gaat! Zet hem op! Gina, veel succes in het zh zometeen. De ctg zal wel goed zijn, maar ik hoop ook voor je dat ze nu echt kunnen strippen omdat die krampjes hun werk hebben gedaan. Succes meid! Fiona, GEFELICITEERD met je 38 weken! Evelien, oeh een moeilijke dag dus voor je ouders. Wel fijn dat ze even langs komen. Hier ook verdacht rustig........erg vreemd......... Deentje, jaaaaaaaaaa vandaag is de dag! GEFELICITEERD met je uitgerekende dag. Maar nu ga je niet 6 dgn over tijd komen hoor, die kleine moet gewoon komen. Gister trouwens 1 hele ananas op en 3 loempia's, maar het heeft niks geholpen. En jouw bitter lemon? Linda81, jeetje meid wat raar. Dan moet jouw kindje gewoon overdag geboren gaan worden, want die wil er 's nachts gewoon niet uit. Ik hoop echt voor je dat het doorzet. Anastasia, jeetje meid wat verschrikkelijk. Fijn dat je zo bij de ha terecht kan, dit is ook echt niks. Goed van je dat je je mannetje even met Laura hebt laten aandoen, nu moet jij eerst rust nemen hoor. Lafo, ah bah wat balen dat je zo slecht geslapen hebt. Alles zit in de weg he?! Hannah, hoe gaat het met jou? Nog veel last van je hoge bloeddruk? Onsukkie, als dat zelfs niet helpt om je vliezen te breken dan weet ik het ook niet meer hoor. Hier vannacht helemaal niks..... Ik vind het zo raar, want de afgelopen 2 nachten heeft het echt flink gerommelt, en nu dus helemaal niks. Baal baal. Maarja, wie weet stilte voor de storm? X Neia
hahaha buddy ja ik heb ook zon lijstje maar vondt hem nogal eentonig worden dus bevallen staat bij mij er ook bij moet zo eerst ff douchen en broodje eten en dan ff stofzuigen en dweilen en dan naar de vk
Zo lekker een beetje kunnen uitslapen, heerlijk. Hier dus ook nog steeds niets aan de hand . Vanmiddag naar het ziekenhuis voor de uitslag en weer CTG dus ben benieuwd wat nu het plan van aanpak gaat worden. Anna en Linda, succes vandaag! Hopelijk gaat het bij jullie beide lekker voorspoedig en hebben we vandaag in ieder geval dubbel baby-nieuws.