Ben ik weer.Vk belde net en komt zo even langs om te bespreken war er nu gaat gebeuren...... Ben zelf ook wel benieuwd.. Groetjes weer
Succes bij de vk! Ga vandaag het HELE huis schoonmaken heb ik bedacht, nu het weer er naar is (eindelijk), dan ben ik er helemaal klaar voor.
Merken jullie ook dat je hyves en weblog (als je die hebt) steeds drukker bezocht worden. Ik geloof dat alle vrienden en bekenden elke dag meerdere keren kijken om te zien of ik al bevallen ben. Nou ja, dat is beter dan constant telefoon of sms. Heb ook gezegd dat het meteen op m'n weblog komt (en dus automatisch ook op hyves, dat is aan elkaar gelinkt) dus wellicht hebben ze geluistert.
Het blijft spannend bij jullie he meiden! Ben zo benieuwd! Iedere keer denk ik weer zou er al babay nieuws zijn, spannend spannend.. en Deentje je uitgerekende datum bereikt ook superspannend... wie weet hoor je tot het selecte groepje dat bevalt op de uitgerekende datum Zou toch fijn zijn. Neia al iets van wishfull gehoord?
in het begin had ze wel veel krampjes, wel 12 poepluiers vol per dag, maar gistern had ze helemaal geen vieze luiers... alleen geplast, dus misschien dat het haar dwars zat, want vanmorgen ahd ze een flinke poepluier hihihi Ik heb werkelijk geen idee waarom ze soms zo onwijs krijst, je krijgt haar ok met geen mogelijkheid meer stil.. Vooral in de middag begint het gelazer, zoals nu is ze na de fles lief gaan slapen.. met haar speentje... dat scheelt ook een stuk! Meiden ik ga ons klaarmaken om naar de huisarts te gaan, tot vanmiddag!
nee gelukkig niet! Me man die had het effe nagekeken wat het was, nou het waren volgens hem eitjes en er vloog een vlinder rond in het huis. Dus ik denk dat het van een vlinder komt.
hoi hoi... was me vanmorgen toch iets te vroeg uit bed.. was echt superchagerijnig.. en huilerig bah! ben toen mijn bedje maar weer ingekropen! en net weer wakker geworden! en voel me toch weer ietsje beter! Anna wat goed dat t begonnen is! super! nu maar hopen dat het een beetje vlot verloopt! eerste cmters ging bij mij ook heel langzaam daarna gaat t een stuk sneller! hoop bij jou ook! Linda81 ben benieuwd wat de vk gaat zeggen! laat je het ons weten? heb jij wel een buddy eigenlijk.... Anastasia jeetje meid wat een pech heb jij met die voeding zeg! hoop echt niet voor je dat t een borstontsteking is echt klote dat je zoveel pijn hebt! je mag hier lekker klagen hoor! Ik dacht met arjen ook na de bevalling op een roze wolk te zitten maar viel me eerlijk gezegt ook best tegen! het is ineens heel anders allemaal.. en zwaar... maar dat zegt niks over de liefde voor je kindje! onsukkie succes met poetsen! ik heb vandaag echt helemaal nergens zin in heb gelukkig mijn huis gister al even grondig gedaan.. dus kom er vandaag weer makkelijk vanaf ! ik zie mijzelf vandaag nog niet bevallen! geen krampje te bekennnen
anastasia hebb je een draagzak? dat vinden kindjes vaak ook heel rustgevend misschien valt ze daar van in slaap? lekker dicht tegen mama aan....
dat is waar nazli.. ik hoop t stiekem ook wel! verveel me dood.. klote weer... dus ideaal om te bevallen bedankt voor de felicitaties meiden
linda dat is iemand hier van dit forum daar wissel je je mobieletelefoonnrs mee uit en als er iemand dan aant bevallen is ect. dan hou je die gene met een sms of wat op de hoogte zodat die gene je buddy het hier kan plaatsen zodat wij ook weten als er wat aan de hand is wat er gaande is
Anastasia, nee nog niks van wishfull gehoord. Ze zouden vanmorgen weer opnieuw beginnen met inleiden. Succes bij de ha, ik ben benieuwd! Fiona, veel plezier bij de vk. Onsukkie, volgens mij heb jij nog energie voor 2 of niet? Hier ook mega druk op hyves en de babysite. Echt ongelofelijk. Volgens mij denken ze echt dat Mark erop gaat zetten dat de vliezen zijn gebroken ofzo, haha. Linda81, spannend ik ben benieuwd wat de vk zegt. En misschien heb je er wel weer een paar centimeter bijgekregen. Als het goed is is de vk nu bij Anna. Ze heeft al weeen om de 5 minuten, dus ik hoop maar dat de ontsluiting is opgeschoten. Wat een spannende dag vandaag! X Neia