Met vlagen heb ik energie, zeker nu het niet meer zo warm is buiten, maar het begint wel flink te minderen hoor...
Hai,vk net geweest ze ging niet toucheren omdat de vliezen al gebroken zijn... Als de weeen vanavond om 8.00 nog niet begonnen zijn dan moet ik thuis wachten tot ze beginnen en dan naar het ziekenhuis. Daar moet ik ook 24 uur blijven ivm kans op infectie voor baby.Als de weeen helemaal niet beginnen moet ik morgen om een uur of 9.00 uur naar het ziekenhuis en dan gaan ze het opwekken.... 1 voordeeltje ik kan nu wel om pijnbestrijding vragen. Nou ik hoop echt dat het zo gaat beginnen........
Anna nieuws! VK is net geweest. Helaas nog maar 2 cm. De weeën zijn nog niet krachtig genoeg.......... Het kon nog wel even gaan duren..........
Balen dat het zo langzaam gaat, maar het gaat tenminste. Het kan nooit geen daaaaaaaaagen meer duren. Ukkie is onderweg!
Pfff, nou hopelijk beginnen de weeën snel. Probeer wat te ontspannen, misschien zet het dan in 1x door.
hallo allemaal, van mij mag het vandaag ook beginnen, maar ja ik voel niks nog.... iig alle mensen die aan het bevallen zijn: veel succes! groetjes van sjaan
Ah bah dat schiet echt niet op. Ik had op beter nieuws gehoopt. Echt sneu voor Anna. Hopelijk houdt ze het nog even vol! X Neia
Linda81, nu hoop ik voor je dat het ook gaat beginnen meid, dan kun je nog altijd thuis bevallen. Maar anders zul je echt wel morgen de kleine in je armen hebben! Zet hem op! Ik heb net gedoucht en ben nu al weer mega moe. Ik kan mezelf echt niet meer afdrogen, die buik is constant hard en zit in de weg. Pff wat heb ik het toch zwaar, haha. X Neia
Zo, m'n keukentje is schoon, op het gasfornuis na, dat staat in de cilid bang, of hoe heet die troep...
hey meiden, zo ben ik 1 dagje niet geweest moest ik 15 pagina's bij lezen. eerst ff een ego berichtje.. vanmorgen toen mijn vriend ging werken ( 04.00) had ik een sms van de peettante. met het bericht dat ze het niet kan opbrengen om peettante te zijn, en dat Bram beter verdient kon gelijk niet meer slapen. dit heeft me zo gekwetst. vind het zo vreemd. en vooral via de sms zeg het me dan persoonlijk! vind het wel stom, want nu moeten we opzoek naar een nieuwe peettante ( weet wel al wie ) maar ja diegene zal zich ook 2e keus voelen denken jullie niet? @Anna, zet hem op meis.. ook jij kunt het @Lina oei spannend.. hopelijk komt het vanzelf op gang. @linda en katje gefeliciteerd met jullie beebjes hopelijk is alles goed gegaan. @crafty gelukkig gaat het nu een stuk beter. @anastacia, lekker geslapen? @ice.. ik heb gister voor het eerst doen kolven :heerlijk. maar ik had Bram ff in zijn bed gelegd kom ik terug heeft hij zijn bed onder gekotst.. natuurlijk voel ik me nu kei schuldig. ikheb toen met het consultatie buro gebeld en we moesten goed kijken welk speentje erop zat. misschien moet jij ook iets uit proberen met een ander speentje? @nazli, enne is alles nu weg ? ieeuuwww.. @meiden met uitgerekende datum.. klinkt stom maar binnen nu en 2 weekjes hebben jullie jullie kleintjes vast denk daar maar aan... @ukkie, wrom heb je achter je kat aan moeten zitten? sorry als ik iemand vergeten ben moest ook veellezen ..
witte reus wat stom van die peettante om dat via een smsje te doen zeg... ook helemaal zonder reden... wel raar hoor! had ze dat niet ff wat eerder kunnne bedenken
@deentje dat zei ik ook al tegen mijn vriend, 9 maanden heeft ze er aan kunnen wennen en nu naar 9 dagen wil ze niet ik weet dat ze het vroeger niet makkelijk heeft gehad mbt haar ouders. ik weet ook niet wat precies de reden is. mijn vriend zegt dat ik haar moet bellen maar ik heb zoiets van als je mij niet belt, dan bel ik jou ook niet.. of ben ik toch te eigenwijs? @nazli gelukkig zijn ze weg..
Ik ben toch nog in slaap gevallen, gelukkig maar, ik voelde me echt niet lekker vanmorgen. Ben wakker gebeld door m'n vriendin die vroeg of ik samen met haar mams een broodje kwam eten, dat sla ik niet af, elke afleiding is welkom! @ Anastacia het ziet iedereen ook niet mee met bv geven, ik ga er nu zelf ook aardig tegenop zien als ik jullie zo hoor. Klinkt echt mega pijnlijk Maakt niet uit hoor klagen mag , doen wij ook allemaal! @ Onsukkie ik doe soms ook weleens beweging zoals veel bukken etc maar dat wil ook maar niet helpen, we moeten het juiste knopje nog vinden geloof ik @ Evelien ik was ook eerder dan Gina, eindelijk @ Linda succes kan nooit lang meer duren moet je maar denken! @ Fiona gefeliciteerd met je 38 weken! @ Askim you've got mail Succes vandaag! @ Neia je bent gewoon solidair met Evelien, jullie gaan toch samen bevallen en zij voelt ook even niets meer Word het dan toch de uitgerekende datum? Nog niemand is bevallen op de juiste datum, ik ga toch een poging wagen @ Deentje jij ook stiekum weer terug gekropen Doet je goed he, mij ook hoor! Anna meid zet 'm op, je bent in ieder geval bezig ook al gaat het langzaam. Hopelijk breken je vliezen snel en dan gaat alles in een sneltreinvaart! @ Witte reus wat jammer dat ze geen peettante wil zijn, zeker als ze al heeft toegezegt is dat helemaal klote. Het is niet erg dat iemand weigerd alleen de manier waarop is wel erg. En ik zou ook niet bellen! Meiden ik ga zo weg ik hoop als ik vanavond thuis kom dat Anna al een beetje is opgeschoten en dat Wishfull ook lekker bezig is. Iemand vergeten, nee toch?! Toedeloe
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen) Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen) Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen) Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen) Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen) Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag) Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen) Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen) Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken) Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen) Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen) Zenne Feline, dochter van Lindatjuhhh, 15 mei, 3060 gram (38 weken en 3 dagen) Jayden, zoon van Katje81, 15 mei, 4000 gram en 51 cm (38 weken en 4 dagen) Tussenstand: Jongens: 13 Meisjes: 14 En meiden die nog moeten bevallen: 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 8 mei: Gina82 (Regina) - 26 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 29 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 16 mei: Deentje (Dena) - 22 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m 21 mei: Neia 27 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 39 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - jongetje 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 24 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje Jongens: 4 Meisjes: 7 Onbekend of verrassing: 4 Buddylijst: Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Evelien69 Daam & Jvtje Hannah & Ice & Anna28 Neia & Gina82 & Lafo Anna28 & Neia Askim & Lafo Wishfull & Neia Up!
Lafo, geniet ervan meid, een beetje afleiding komt altijd goed uit. Vooral nu. Ik ben inderdaad solidair aan Evelien. Maar morgen ga ik bevallen hoor. Ik heb die datum al vanaf het begin van mijn zwangerschap in mijn gedachte. Witte reus, nou wat belachelijk zeg! Zoiets kan ik echt niet begrijpen. Natuurlijk is het erg als zij zelf problemen heeft, maar dit soort dingen kun je niet op het laatste moment afzeggen. Is zij een goeie vriendin van jou? Ik zou ook niet bellen hoor, dit kan gewoon niet via een smsje, ze moet zelf maar eerst bellen. Onsukkie, en is je gasfornuis schoon? BANG en het vuil is weg. Hier een gedeelte van de strijkwas gedaan. Zometeen waar weer een gedeelte doen. Ik heb er toch de hele dag voor. X Neia