Oke neia, dan ben ik morgen weer solidaiar aan jou. morgen gaan we bevallen op de verjaardag van maxima!
Hier ben ik, en ik was er ook al van morgen, hihi. ben in het huis aan het werk geweest krijg dan continu hartde buiken, dus ik ga maar flink zwoegen vandaag, misschien dat dat wat op gang brengt, dan red ik het morgen!
ik zag je vanmorgen niet en dacht dat je bezig was. Heb ook veel harde buiken, maar het gaat weer weg.
ik krijgt trouwens een nieuwe stofzuiger, hahaha, ik denk aan miele maar welke type is eigenlijk goed?
Hallo allemaal, Hier weer even een kleine update van mij. ik zag dat er alweer een heleboel babytjes bijgekomen waren. Allemaal van harte gefeliciteerd! En het gaat nog mooi gelijk op ook. Nou hier gaat alles inmiddels weer een beetje zijn gangetje. De kraamhulp is inmiddels weer weg dus nu staan we er weer alleen voor. Gelukkig gaat het allemaal heel erg goed. Joost doet het prima en is al goed aangekomen. We hebben het weer getroffen, want ook deze kleine spruit slaapt al s'nachts door! De borstvoeding is inmiddels ook goed op gang, en Joost doet het daar heel goed op. Vanaf gisteren moet ik hem ook vitamine K druppels geven. In de tummy tub vind hij helemaal geweldig, en zijn grote zus helpt mama dan mee. Met mama gaat het ook alweer een stuk beter. Ik ben al de helft van de aangekomen zwangerschapskilo's kwijt.(hoeraaaaaaaa ) Het vloeien is ook al bijna over, en het zitten gaat ook veel beter.(i.v.m hechtingen) Ik probeer elke dag een stukje te wandelen om zo weer een beetje conditie op te bouwen. En dat gaat heel goed. Zo dat was even een korte update van mij. Ik zal nog even proberen om wat foto's in mijn album te plaatsen. Alle andere mama's geniet van jullie kleintje en hopelijk gaat alles bij jullie ook zo goed. En alle a.s mama's geniet nog even van die mooie zwangere buik en laatste lootjes, en uiteraard een hele voorspoedige bevalling. Veel liefs Annrieke
nou, belt me man nu op, dat ie wat later komt, pfffffffffffffff wordt gek, dus morgen krijg me stofzuiger, tjonge jonge, ben echt boooooooooooooooooooooooooooooooooos.
Hallo meiden! Net terug van ziekenhuis en was super! Kleine had het nog helemaal goed, was heerlijk druk hahahah.. er werden drie harde buiken geregistreerd in dat halve uur. Toen ging de vk voelen en ineens heb ik al 2-3 cm ontsluiting en de bmm is goed verstreken.. dat gaf ff een wauw gevoel want had dat echt niet verwacht! Nu heb ik bloed en slijm verlies (heeft niet gestript) maar alleen maar harde buiken.. beetje menstruatie gevoel... ben wel super blij!Hoop dat het doorzet. Anders moet ik ma weer een ctg maken en dan woensdag ingeleid worden. dan doen ze water breken en infuus... dus pilletjes is al niet meer nodig! @Evelien en Neia, jaa jullie morgen bevallen. goed idee hahahaha.. gaan gewoon echt babyboom houden dit weekend! @Anna, meid ik hoop dat de vk inmiddels al meer ontsluiting heeft gemeten bij je! Succes! @Annrieke, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! @Onsukkie, pfff meid, geef mij wat van die energie.. ik wil alleen maar gaan slapen hahahah.. Ben het verder ff vergeten sorry... xx
jeetje Anna dat schiet idd niet op 2 cm... maar het kan ineens heel snel gaan. Hoop voor je van wel Wishfull hoop dat het vandaag beter gaat met inleiden. en dat je snel je uk in je armen kan houden. alle andere meiden heel veel succes! Ik had idd een beginnende borstontsteking overigens en heb een antibiotica kuurtje gekregen!
Dat klinkt goed gina82 Ik geloof nooit dat jij het nog haalt tot maandag. Ik gok dat je morgen in de loop van de avond gaat bevallen. Zet hem op! liefs Annrieke
Goeie middag Madam heeft t buikje vol, en mama ook, dus heb ff tyd om by te lezen Wat een schytweer vandaag zeg Wandelen zal wel nix worden Ik wil ZON! Oja goed nieuws: Luna is sinds woensdag op t consultatiebureau al 185 gr gegroeid! En dat in 2 dagen! Heeft zeker wat in te halen! @Neia: ja dat zou ook kunnen natuurlyk. We hadden uit de kraamtyd nog friso hypo allergeen, dus dat krygt ze nu. Als ze blyft spugen, kan ik nog wel es nutrilon tegen spugen proberen... @Crafty: goed nieuws meid. zaterdag lekker naar huis! @Linda: ach balen meis, t zag er zo goed uit! Nou wie weet gaat t strax ineens los! Kom op beebje van Linda! @Gina: Hoop dat t by jou nou ook es zover is meid, je wacht al zolang! En balen van die lekkage! Suc6 in t ziekenhuis! @Deentje & beebje: kom op beebje, laat je eens zien! Deentje, van harte met je 40 weken, laat maar komen je uk Enne de 2e nog later? ik dacht altyd eerder? @Hannah: oooooooooh had haar strax nog gesmsd, maar nog nix gehoord, dus wie weet @Anna: u go girl! Zet em op! @Anastacia: oooh balen meis, t schiet niet op hè zo Ben benieuwd wat de arts zegt! @Evelien: ik denk ook dat dat t is, dat ze nu steeds zo vol zit. Ik kyk t nog ff aan, t is ook pas 1,5 dag dat ze byvoeding krygt...Bedankt voor je tip! @Askim: jy ook suc6 in t ZH! @Anastacia: suc6 by de arts! @Linda: hoop dat t allemaal nie zo lang gaat duren meid, en dat beebje snel komt! @hannah; zie dat Nieve al 4 weken is, gefeliciteerd! thnx voor de update! @Anna; jammer dat t nog nie zo opschiet, hopenlyk gaat t nu sneller! @Witte reus; aaah wat jammer zeg van die peettante, en idd, zeg t dan persoonlyk. Miss er wel ff met haar over praten? Maar zou haar nu niet meer terugnemen als peettante, t is graag of niet toch? Enne Luna heeft volgens my al de kleins mogelyke speen, de small van difrax. Ze zuigt gewoon zo hard t spugen was vandaag al wel minder dan gisteren, dus wie weet gaat t nu wel beter. En je hoeft je niet schuldig te voelen hoor dat Bram gespuugd heeft, dan heeft ie gewoon iets teveel gedronken! Ik ga niet aan kolven beginnen.... @Nazli: nee helaas nog geen nieuws van eerlykbeertje! @Annrieke: fyn dat t zo goed gaat! Wy hebben ook een tummytub, Luna vind dat ook heerlyk! En de helft van de kilo's al kwyt! Goed! @Gina: wauw meid, wat een goed nieuws! Jy hoeft dus gelukkig niet zo lang meer te wachten! @Anastacia; fyn dat je een anti biotica hebt, wie weet gaat t nu weer beter! Zo dat was em weer Nu nog ff by de mama's lezen....
Ice, je moet niet zomaar overstappen van friso hypoallergeen naar nurtrilon tegen spugen. Ten eerste is de smaak echt heel anders. En de ukkies kunnen nogal erg reageren op voedingswisseling. Dus altijd in overleg met cb.
zo net terug van de vk alles wat dik in orde er was een staigere bij en werd dus alles extra gedaan vond het niet erg heb meteen verteld dat ik niet tot 7cm wil wachten en dat ik pas rustig ben ik het zh dus daar was zij het ook mee eens als ik het zo ervaarde ze zal het in de groepsbespreking gooien dus die ene vk kan lekker op haar kop staan , deze had ik nooit eerder gehad maar net als de andere is deze heel relax en neem de tijd voor je en vraag lekker door die andere is zo kort door de bocht maar me meissie ligt vbibi ofzoiets lekker vast dus en het hartje goed gehoord alleen die staigere moest me bd meten kwam 145/90 uit dus ik kijk me man aan en hoor hem zeggen waaat 145/90 hij dacht gaan we weer.. haha maar toen deed de vk het en toen van die 145/75 zelf 70 vondt zij dus prima! ik moest nu ook met het voelen van het hoofdje in de bekken diep inademen en rustig uit dat deed die vorige nooit en zo was het ook wat minder pijnlijk helemaal niet eigelijk kortom ik vindt die andere echt een uuuuugghhh! daarna naar de exction geweerst krijg ik daar toch krampen en harde buiken en en me rug ik zeg tegen me man het begint! hahahaha en toen was het weer weg ooo die arme man van me hij krijg er nog wat van nou ga ff bijlezen
@Daphne: oh ok thnx, dat wist ik niet. Die vrouw zei dat als deze voeding op was, ze op gewone over kon. Maar dan blyf ik toch maar op friso, daar zal onderling toch nie zoveel verschil in zitten? Enne t spugen is vandaag al een stuk beter! Enne 4000 alweer, kletskous
fiona, goed dat ze vast zit en dat deze vk beter is, maar waarom krijg jij steeds verschillende vk´s? is dat normaal?