ze werken bij ons met 4 vk in het centrum dus je moet ze ook alle 4 hebben gezien anders heb je dadelijk een vreemde aan je kraambed anaS. wat fijn dat je er iets aan had dat bezoek aan de dokter hopelijk slaat het snel aan en kanje dadelijk weer genieten van het borstvoeding geven lafo gezellig hoor met een vriendin lunchen witte reus echt niet leuk joh en wat een achterlijke tijd om een sms te sturen om 4 uur snachts dat doe je toch niet en had het niet ff persoonlijker gekund dan het met een smsje af hebben gekunt zal er ook enorm teleurgesteld over zijn 9 maanden lang wist ze dit idd maar je instict zei al voldoende en ik zou haar ook niet bellen ik zal het gewoon afwachten en als je haar ziet dan zie je dan wel maar goed nu weet je wel dat zei niet de gene is van jullie kindje maar die andere die het wel leuk vindt
Das hier ook zo hoor, er zijn er 6 ofzoiets, en het is met bevallen maar net wie er dienst heeft, dus moet je ze van te voren allemaal wel een keer gezien hebben. Ik mag de een ook meer dan de ander, maar ik denk dat het als je in barensnood bent geen reet meer uitmaakt wie er naast je bed staat, haha.
Gina/buddy, wat een geweldig nieuws zeg! Eindelijk al ontsluiting. Kon ze je niet strippen of was dat niet meer nodig? Ik ben zoooooooooo blij voor je. Anna had ook bloed en slijmverlies, dus dit moet het zijn meid. Ik heb m'n telefoon nog even aan de oplader gehangen, je weet maar nooit he?! Nazli, jij bent ook al goed bezig met het poetsen! Fiona, geweldig dat alles goed was bij de vk. haha lachen, je mannetje zal zich wel rot geschrokken zijn. Evelien, oh dus ik moet gewoon harder gaan werken, dat is het? Pff ik kan me er niet toe zetten hoor, ik heb een baaldag. En ik voel vandaag helemaal niks, letterlijk niks, ik snap er niks van........ Ice, geweldig dat Luna toch nog aangekomen is. Zie je wel ze doet het gewoon nog steeds super goed. Stiekum ben ik blij dat er geen zonnetje is vandaag, sorry. 8) Daphne, zo dat gaat hard, 4000 berichtjes alweer. Annrieke, wat fijn om iets van je te horen meid. Gelukkig gaat alles goed met jou en de kleine. Ik ben heeeeeeeeel erg benieuwd naar de foto's! Anastasia, zo zie je maar dat het goed is dat je naar de ha bent gegaan. Nu wel goed voor jezelf zorgen hoor, des te sneller is het over. Het strijkijzer is echt fijn, maar ik kom er niet doorheen. Ik heb echt een baaldag. Pff volgens mij ben ik gewoon weer aan het wachten. Net even all you need is love gekeken van afgelopen week, en ik heb alleen maar zitten janken. X Neia
@fiona, wat goed dat alles goed was bij de vk. vbibi is toch wel een fijn gevoel he? en ook dat deze vk wel leuk was zal je ook een geruster gevoel geven of niet ? heb je wel nog kans dat je die niet leuke vk bij de bevalling hebt? @ice, ik wil ook spammen , maar de site geeft iederen keer aan dat de foto's te groot zijn. ze moeten toch wel eerst op internet staan of niet ? ik begin eindelijk mijn draai weer te vinden, mbt het huishouden. heb het bed verschoont, 2 machines was gedraaid en 2 opgevouwen, onder alles doen stofzuigen, afgewassen ben trots op mezelf.
witte reus you go gril ice wil je niet meer van die vreslijke liefe knappe fotos plaatsen het is een kwelling voor mij hahahaha grapje doe maar leuk leuk leuk uuuh op de vraag dat ik die ene vk kan krijg ja helaas wel en je zal zien dat zei het is als ik lig te baren dus dat kan nog heel leuk worden heb al zon kort lontje tegenwoordig maar mischien verandert mijn mening nog over haar ze is 27 en heeft 2 kids maar uurrrrhhhh kan haar gewoon niet zo goed hebben arm mens mischien zijn het toch me hormonen maar me man vindt dat ik gelijk heb nou moet eraf mannetje wil er ff op
balen fiona, dat jij haar ook kunt krijgen. bij ons was het zo dat we wel met iedereen kennis moesten maken maar dat als we een voorkeur voor een vk hadden wij die ook konden bellen. misschien kun je met een het er met een leuke vk over hebben... en misschien ook zoiets regelen?
Hier ook een baaldag vandaag! bah verveel me dood.. ben super chaggerijnig.. heb t helemaal gehad met zwanger zijn bah bah bah! en dan nog t klote weer.. en zo kan ik nog wel even doorgaan ik lees elke keer wel alles bij maar heb niet eens de puf meer om te reageren! Gina wat een goed nieuws zeg! hopelijk gaan de weeen nu snel beginnen! ik geloof er wel in! hoop dat t met anna ook een beetje vlot verloopt... ben erg benieuwd. annerieke leuk wat van je te horen en fijn dat ta lemaal zo goed gaat! anastasia wat klote dat je toch een beginnende borstontsteking hebt.. hopelijk helpt de antibiotica snel! geef je nog wel bv of ben je nu helemaal gestopt?
Nou de ene mens ligt je gewoon beter dan de andere, dus dat is met vk's niet anders. Gewoon hopen dat je een van de anderen krijgt.
Deentje, jaaaaaaaaa eindelijk een lotgenoot. Verschrikkelijk he zo'n dag. Ik voel me ook klote, heb het gehad, alles zit in de weg en doet pijn. Net weer een flinke jankbui gehad. Ik haat die hormonen. Heb jij nog iets te zeuren? X Neia
Wil m'n huis afmaken, maar m'n energie is op. Zucht... kan toch niet alles zo laten liggen? Zeker weer teveel tegelijk opgepakt. Domme ik. Nog dommere hormonen.
ik ben net klaar met dweilen, ben moeee, effe bijkomen hoor en daarna ga ik de was ophangen. Ik ga bij me eigen gyn, maar tijdens de bevalling, krijg ik wie er dan dienst heeft.
mooie pagina 1978 (mijn geboortejaar) En hierbij even een virtuele knuffel voor allen die dit nodig hebben!
Onsukkie, niet zoveel doen meid, alles lekker laten liggen. Ik heb de strijkwas klaar, maar de strijkspullen liggen er nog. Geen zin meer in hoor! Nazli, goed bezig vandaag, dan heb je wel iets lekkers verdiend. Witte reus, heb je even........ Ik duik mijn bedje in, hopelijk kan ik een dutje doen. En voel ik me daarna wat beter. Tot later! X Neia