een dutje doet vaak wonderen neia! ik heb maar een simpel spelletje gedounload om mijzelf de dag door te helpen.. hopelijk morgen een wat vrolijkere dag de tijd gaat ook weer zo supersnel vandaag hier vanmorgen ook een flinke jankbui gehad.. lucht vaak wel even op.. vriend begreep er alleen niks van.. maarja dat zijn kerels he
wow 8 kinderen.. nee dat is me toch iets te veel van t goeie heb de buik net gemist ! had ik wel willen zien! denk niet dat ie nog een keer in beeld komt
ja deentje mischien komt die buik nog maar heb hem wel gezien of ze 2 skippyballen in had geslikt helemaal naar voren liep de buik
zoow ik ga mijzelf nu echt een schop onder mijn kont geven! arjen is me een zooitje aan het maken en ik zit alleen maar achter de pc.. word nu echt tijd om wat te gaan doen!
Zit ook te kijken, ff kijken of ik ondertussen mannetjes laptop aan de praat krijg, dan kan ik op de bank laptoppen en tv kijken (toppunt van luiheid).
witte reus hoe vaak slaapt je zoontje op een dag heeft die echt een vast ritme of is dat steeds anders probeer me ff een voorstelling ervan te maken