Ah balen nog geen babynieuws, ik zal mijn buddy's eens even gaan smsen. Hier heeft het dutje gelukkig goed gedaan. Mannetje is thuis en de frietpan staat aan. Lafo, heerlijk dat je zo genoten hebt. Had je ook echt verdiend! En je hebt echt een lief vriendinnetje zo te horen. Linda, jij bent echt gek, haha. Ik heb zoiets ook nog nooit gehoord. Maar wel oppassen hoor. Wow wat een prachtige dochters heb je. Echt hele mooie foto's, om trots op te zijn. Deentje, gaat het met jou ook al wat beter? Je hebt in ieder geval een schoon huis, dus de kleine kan komen. Fiona, wat een mooie bolle buik zeg. Verzorgingsmiep, van harte GEFELICITEERD meid! X Neia
neia gaat hier gelukkig wel weer beter! vriend is met arjen ff weg dus heb ik lekker even rust! kan ik soms echt van genieten! jij hebt best lang geslapen of niet? fijn dat je je weer beter voelt! onsukkie als mijn vriend mij bezig ziet en mij hoort zuchten en klagen dan gaat ie altijd wel helpen haha...
Nog een uurtje te gaan... Ik heb wel een hele rare buik er is van alles aan de gang maar geen weeen................. Het zullen de zenuwen wel zijn. straks om 20.00uur hoor ik dus hoe het verder gaat. Sowieso morgenochtend naar het ziekenhuis om de bevalling op te wekken. Nou groetjes
linda misschien komen vannacht de weeen wel op gang.. dan mag je wel gewoon thuis blijven toch? misschien moet je even buiten een wandeling gaan maken of een lekkere warme douche nemen.. werkt lekker ontspannend..
Hai,als het vannacht op gang komt zijn de vliezen langer als 24 uur gebroken en de kans op infectie wordt dan al groter en moet ik dus naar het ziekenhuis. lafo ik weet niet hoe dat werkt zon buddy,maar als de baby er is horen jullie het snel genoeg! Groetjes
hier een zeurderig gevoel in m'n onderbuik, dat is voor mij al heel wat want ik voel nooit iets, mag niet te snel hopen En een hond die me heel de tijd in de gaten houd en op m'n buik wil liggen
Nou hier mooi niet hoor, heb de boodschappen maar met m'n moeder gedaan, had echt geen zin meer in dat eeuwige gezucht!