Echt dat lijkt wel zo he. Hier was een van de honden net ontzettend raar aan het zeuren en piepen. Zou bijna denken dat ik bevallen ga, maar het is alweer over geloof ik. Haha.
Oh ik heb dat van een vriendin van ons geleerd, die gaat gewoon naar bed als ze moe is of geen zin meer heeft, dan zegt ze dat gewoon. En blijf je zitten blijf je zitten, zo niet is dat ook goed. Dus dat doe ik ook, als ik het zat ben ga ik naar bed en ze zoeken het maar uit.
Tjemig, volgens mij ligt er een schouder tegen m'n schaambot aan of zoiets, of een arm ofzo. Het doet goed zeer zo af en toe met van die messcherpe steken.
http://www.zwangerenmeer.nl/index.php?p ... d&overview Hi allemaal, Willen jullie op mijn buik stemmen? (weet eigenlijk niet eens of dat zomaar mogelijk is?)
Vandaag zei iemand tegen me dat mijn buik gezakt is en toen ik het aan iemand anders vroeg of zij dat ook vond, zei zij het ook! Ik zie het niet echt en heb niet het idee dat ik meer ruimte boven heb. Ik heb wel meer harde buiken dan normaal en voel bij sommige een hele lichte druk op de onderkant. Mijn vriendin zegt dat ik morgen ga bevallen en die heeft wel vaker van die gedachtes die achteraf waar bleken te zijn. Zou trouwens lastig zijn, want morgen hebben we hier open huis! Zou een beetje raar zijn als de mensen om mijn bed moeten lopen om te kijken in het huis terwijl ik als een bezetene lig te puffen!
Daam, nee, lukt niet, moet inloggen, morgen nog maar even kijken wat ik moet doen om lid te worden. als je er erg in hebt help dan even herinneren want dit ga ik vergeten. anna, hoop dat het gaat doorzetten, zet 'm op heb niet terug gelezen daar ben ik veel te gaar voor. vandaag voor lobke d'r paspoort op pad geweest. begon gelijk al goed. man wist een binnendoor weg. prima anders zitten we bijna 2 uur in de auto. IK NEEM NOOIT MEER EEN BINNENDOOR WEG! we hebben er meer dan 3 uur over gedaan. toen die rot foto. na 5 x proberen stond lobke er eindelijk goed op. was allang blij dat het zo snel voor elkaar was. totdat de foto werd opgemeten, te groot. na nog eens 6 x proberen kreeg ik tranen in mijn ogen. ineens bekroop de angst van straks glipt ze uit mijn handen, moest er ook zo idioot vast houden. onder d'r truitje handen in d'r nek, op mijn knie en die moest ik omhoog houden en met mijn andere hand moest ik haar handjes vast houden. maar goed, na de 16e x had lobke eindelijk d'r oogjes weer open en het mondje bijna dicht. foto is hier gelukkig goed gekeurd, nu nog in nederland. als ze in nederland de foto ook goed vinden dan heeft ze over 3 weken een paspoort is de foto niet goed dan kunnen we weer overnieuw beginnen. en ik moet eerlijk zeggen een pasfoto van een kindje van nog geen 3 weken ziet er niet uit. onsukkie, jij gaat dan zomaar naar bed? mmm, kon ik dat maar. probeer ze altijd weg te kijken maar ook dat kan ik al niet. vreselijk vind ik het als ik half op de bank zit te slapen en ze blijven gewoon zitten. Daphne, jaaaa ook van jou spam ice wat heeft Luna toch een lekker koppie met haar al. lobke ook hoor en zie het ook wel groeien in d'r nekje maar luna heeft wel heel veel haartjes, leuk, lief en schattig
Ja, wij mogen nog niet he! nou zijn er natuurlijk altijd wel een paar die voorpiepen,maar zo ben ik niet hoor! oproep: Willen jullie vanavond allemaal ff bevallen, want dan kan ik morgen! Einde oproep
Wat een gedoe zeg met de foto voor een paspoort! Hoelang is jouw paspoort nog geldig? Want als ie nog bijv. 4 jaar geldig is, staat lobke naast je en mag ze niet eens een vliegtuig in omdat ze er niet meer op lijkt!
daam en toen beviel jij vannacht, de eerste zullen de laatste zijn, hahaha. nu verwacht ik van jou echt baby nieuws morgen. onsukkie, had eigenlijk bij jou ook al wat verwacht. dat was van de week eigenlijk al meiden nog even vol houden.
mijn paspoort moet ook maar die laat ik in nederland doen dat is goedkoper en sneller. maar voor lobke moest het wel ivm inschrijving in nederland.