Wat ben jij snel fit zeg! ongelooflijk! Ik heb me wel voorgenomen om gewoon een dag of vier op bed te blijven, ja misschien een of twee uurtjes beneden en dan weer lekker het bedje in!
zo ganaar me bedje toe is weer te laat geworden sinds ik verlof heb ga ik niet eerder slapen dan half 1 nou meiden spreek jullie morgen en hier vanavond weer wat krampen gehad dus het rommelt wel al eenbeetje nou nog ff heftiger!
Hee walrusje Ik heb wel gestemd ik ben ook lid Succes! En dat je dat durft in de volle zon in je zwangerschap, ben als de dood geweest voor een zwangerschapsmasker .. ben blij dat ik nu met die zon en warmte al bevallen ben anders had ik niet in de zon gedurft hihi
************ ANNA NIEUWS ********** Anna is om 23.50 bevallen van een gezonde dochter! Zij heet Mila, weegt 3450 gram en is 50 cm lang! De bevalling is dus in de avond ineens heel snel gegaan. Anna ging van 5cm naar volledige ontsluiting in een uur! Rond 21.30 naar ziekenhuis gegaan omdat hartslagje van Mila veranderde. Toch nog op de valreep op 16 mei. Heb de superblije mams net gesproken en ze ging lekker douchen en ze blijft deze nacht nog in het ziekenhuis maar straks mogen ze lekker naar huis. Lieve Anna en Anna-man onwijs gefeliciteerd met jullie meiske....Hebben we toch gelijk gekregen met 2 meiden hi hi..........
Jaahhhhh ANNAAAAAAHHHHH GEFELICITEERD met je dochter mila, en Annaman ook, geniet er nu maar van! Het is je gegund. Hier ook goed nieuws, mijn vliezen zijn gebroken, dat denk ik ten minste, ~(weet het eigenlijk wel zeker maar houd een slagje om de arm), dus Neia, ik denk dat het gaat lukken vandaag, doe je best! Dan kunnen we samen!
Anna en man van harte GEFELICITEERD met jullie dochter Mila!!! Wat ben ik blij om te horen dat het uiteindelijk toch nog snel is gegaan. Dat heb je echt verdiend. En wat een prachtige naam! Deze hadden wij namelijk op nummer 2 staan. Echt geweldig! Geniet van elkaar meid! X Neia
Dat meen je niet! Ik ben dus al vanaf half 4 wakker met weeen. Ze komen nog niet regelmatig en zijn ook niet mega krachtig. Maar dit heb ik ook nog niet eerder gehad. Ik ben benieuwd hoe het nu met jou gaat. Het zou toch raar zijn als................ Nee, zal wel niet. Ga jij maar lekker bevallen meid, ik kom daarna wel een keer. Maar toch hoop ik stiekum dat deze krampen doorzetten. X Neia
Gina, hoe is het met jou? Al weeen? Het zal bij jou vast ook niet meer lang duren denk ik. Ik heb het idee dat het hier iets begint af te zakken. Ik weet ook niet wat beter is; in bed liggen of lopen? Misschien zometeen maar weer terug in bed kruipen. X Neia
Jaaaaa Anna en man gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie naam zeg! Evelien en Neia, meiden ook bezig? Wat super hahahaha toch die babyboom he Hier ook weeen gehad, althans dat denk ik haha aangezien ik op harde buiken (licht menstruatiegevoel) 2-3 cm heb gekregen denk ik dat de krampen van gisteravond/vanacht weeen waren.. het voelde als een zware menstruatie krampen.. maar ben gaan slapen en het nam af in kracht.. was half zes wakker en zodra ik ga lopen neemt de kracht idd weer toe.. dus ik hoop eigenlijk gewoon dat het vandaag doorzet en de vliezen breken.. en anders bel ik vanmiddag de vk misschien kunnen zij de vliezen breken als de ontsluiting al verder is als wat het was.. (zou dat kunnen. heb eigenlijk geen idee of ze dat doen?) @Linda, meid wat een lief kaartje zeg.. schattig! @ice, je spam is meer dan welkom hoor hihi zoooo lief! En wat een kop met haar.. lekker hoor! @Wil. jeetje wat een gedoe zeg... eigenlijk best apart dat ze zo streng zijn! Vroeger stond er geeneens foto in van baby alleen de naam in paspoort bij een van de ouders! Neia, ben je alweer terug je bedje in of loop je nog te waggelen? hihi.. Kuss
Gina, mooi zo jij bent ook flink bezig. Nadat ik het had neergeschreven kwamen de krampen weer terug. Bij mij voelt het ook als zware menstruatiekrampen. Na die krampen is het dan even rustig, maar dan blijf ik een vervelend ongiegevoel houden onderin mijn buik. En dan komt het weer terug. Het lijkt ook wel alsof het een golvende beweging heeft. En bij jou? Ik neem aan dat de vk bij jou wel de vliezen kan breken vandaag, als deze krampen aanhouden. Inderdaad gewoon bellen. En je loopt al flink overtijd, dus dat zal ze vast doen! X Neia
Nou dat klinkt precies zoals het bij mij is ja.. golvende beweging en echt onderin mn buik.. en tussendoor dat zeurderige gevoel... heb net al ff voorover moeten hangen.. duurt ong. een minuutje... en heb na zo'n kramp ook weer slijm en bloed bij afvegen en het werkt ook op darmen.. heb ze net al beetje geleegd.. (vies verhaaltje zo op de vroege ochtend he hahahahaah) Hoop ook dat het doorzet... gaan we er samen voor ja! Hihi....
Gina, hier helaas geen slijm en bloed. Daar baal ik van. Ik ben even terug in bed gekropen, maar het blijft komen. Net weer een hele heftige gehad. Maar het is totaal niet regelmatig, want soms voel ik een kwartier niks. Hoe is dat bij jou? Hier werkt het ook op mijn darmen, ga zometeen maar weer eens naar de wc. Ik ben benieuwd hoe het bij Evelien gaat. Ik ga nu met mijn mannetje wat csi afleveringen kijken. Dan ben ik er niet teveel mee bezig. Want straks valt het weer tegen als het niet doorzet. Dus dat wil ik niet. Het komt nu heus wel als het de tijd ervoor is. X Neia
Ja hier ook.. ene moment om de tien min en dan ff kwartier niks en dan weer heel snel erachter aan! Je hoeft geen slijm en bloed te verliezen hoor.. vk zei dat heleboel pas bij voll ontsluiting slijmprop verliezen.. hier is het ook geen helder rood bloed dus... Precies... ik heb het trouwens koud! Zit met dekentje op de bank hahaha.... xx Gina
Hoi meiden, Ik meld me bij de club! Maar hier is het nog vrij rustig, heb ongeveer 5 keer per uur een lichte wee die ik nog heel gemakkelijk kan opvangen, dus het moet echt nog op gang komen! Maar wel gezellig zo met zijn 3 en, grappig Neia, straks bevallen we na maanden er over grappen als nog op de zelfde dag, hihi
Heee Evelien,... je doet dus ook gezellig mee! hahah.. zou wat zijn he.. maarre Neia.. wie ga jij smssen dan? hihi Of blijven we gewoon online tussendoor.. hihi