Jeetje zeg.......Nu gaat het hard met bevallingen! Gina, Neia en Evelien zet hem op meiden! Oh ik ben echt zo enrom blij voor Anna en Annaman.........Toen mijn telefoon ging vanacht om half 2 maakte mijn hart een sprongetje... Ook weer een soort herbeleving van mezelf.... Een hele trots Anna aan de foon en hoorde zelfs kreetjes van Mila. Anna is nu lekker thuis met haar gezinnetje. Opa's en oma's zijn er.... Liefs Hannah
@anna: Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochtertje Mila! @wishfulldreaming: Mijn duimen draaien overuren om te zorgen dat het goed doorzet bij jou. @evelien---\ @gina-----------» Heel veel succes vandaag! en blijf vooral op het forum, leuk om te lezen! @neia------/ @deentje: Knuffel van mij! Zal idd een klotegevoel zijn om weer te moeten optellen! @lafo: Gaat het goed met jou? @onsukkie: En dan word je idd wakker met een soort van kater na zo'n leuke droom! Hier is alles weer rustig. Nu merk ik ook dat mijn buik wat lager zit. Die druk op de onderkant is wat constanter aanwezig en ik ga hierdoor steeds meer waggelen! (kwaak, kwaak! )
Tjee, nog niemand bevallen inmiddels, het rommelt hier behoorlijk hoor ik. Nou ik ben nog steeds baby-loos hoor! (helaas)
Waggelen doe ik niet, maar m'n buik schijnt wel wat gezakt te zijn. Werd inderdaad met een flinke kater wakker. Was in m'n droom iedereen er al over aan het smsen, haha.
Ik zat trouwens net wel harde buiken te tellen en die kwamen om de 10 minuten of zelfs minder (maar niet regelmatig), er is dus blijkbaar wel wat aan de gang, maar volgens mij kan het nog wel 3 weken duren.
Anna en Annaman, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Mila! Evelien, nu maar afwachten.. irritant he? Ik was echt aan het wachten op die stomme weeen na het breken van de vliezen. En die kwamen bij mij dus 12 uur later. Wisfull, hoop dat het niet uitdraait op een keizersnede en dat het gewoon nog op gang komt. En nog wel zo dat jij je ook een beetje kunt ontspannen tussendoor! Neia, ik heb dus niet gepuft he Ik ben zoals Evelien ook al beschreef gewoon helemaal opgegaan in die stomme weeen. En maar gewoon rustig blijven ademen, helemaal in mezelf gekeerd (oke, ik was wel een kussen aan het fijnknijpen ondertussen whahaha). Het was bij mij dus niet puf puf pufffffff maar adem in.... adem uit.... (met het puffen zou ik gaan hyperventileren). En wat je moet voelen? Iedereen voelt het anders! Heb je het ziekenhuis al gebeld? (Misschien kan je eventjes aan het ctg, dan kan je zien of je weeen hebt, oke het ctg met buikbanden registreerde mijn weeen niet echt goed maar ik zag ze wel met regelmaat) En niet bij iedereen komen ze regelmatig. Gina, iedereen voelt en ervaart de weeen anders. Als ik jou was zou ik ook de vk gewoon even bellen hoor. Nu zijn ze toch al wakker En nog even voor jullie alledrie... zijn jullie gek of zo? Zoveel schrijven en dan vooral zooo vroeg! Jullie horen te ontspannen zodat jullie vandaag die kleintjes in de armen hebben hihihihi. Ik denk dat ik hier vandaag nog wel paar keer moet komen lezen....dit is weer te spannend hihihi.
Ja zoiets heb ik ook, maar ik verwacht er weinig van. Ach, ik zie wel , als er iets verandert krijg ik misschien wat hoop dat er idd iets aan de gang is.
Onsukkie, jeetje dat is echt balen als je dan zo wakker wordt. Maar die harde buiken zullen vast wel iets doen hoor! Daphne, bedankt voor je uitleg! Hier geprobeerd om te puffen, maar het rustig ademhalen helpt inderdaad beter. Misschien komt dat puffen later wel. Ik vind het nog wat te vroeg om het zh te bellen. Misschien vannacht wel, ik heb zo'n idee dat het dan pas door gaat zetten. Hannah, ja kan me voorstellen dat je het weer helemaal herbeleefde. Hoe is het nu met je hoofdpijn? Anna, wat heerlijk dat je nu aan het genieten bent meid. En ook al thuis met de trotse opa's en oma's erbij. Super! Daam/eend , flink aan het waggelen dus. Ik doe ook niks anders meer. Sjaan, ja de 2000 pagina's komen zo echt dichterbij. Lafo, ga je nog iets leuks doen vandaag? Evelien en Gina, al verandering? Hier in de supermarkt wel een paar weeen gehad. Niet zo dramatisch dat ik moest puffen ofzo, maar wel zo erg dat ik echt stil moest staan en op mijn ademhaling moet letten. Nu zit ik aan een glas bitter lemon. Ik denk toch wel dat dit het begin is, kan me niet voorstellen dat dit voorweeen zijn. Alleen ze komen nog niet regelmatig. Zometeen ga ik naar onze bruiloftfilm kijken op de bank, en me overgeven aan de ademhaling, lekker ontspannend liggen met de voetjes omhoog. Ik ben benieuwd of het dan erger wordt! X Neia
Had vanmorgen weer een flinke steek die ook nog een kwartier aanhield, maar ja... dat kan ook makkelijk de kleine zijn die ergens tegenaan ging liggen. Nee hoor, ik zie het helaas nog niet gebeuren...
Hahaha, ja leuk he! Ik zit ook steeds weer te kijken, maar volgens mij staan ze nu allemaal onder de douche! Hm, ik denk dat ik zo eens in bad ga, ben alleen thuis, niks aan mijn kop, heerlijk!
Ik druk nog niet op enter om het vorige te posten en ik krijg me een harde buik waar je 'u' tegen zegt. Pfff... maar ja, zeer doen ze niet.
Wie weet onsukkie ga jij er ook vandaag nog voor! Daam, heerlijk meid, ervan genieten, en lekker gaan ontspannen in bad! X Neia
Doelloze samentrekkingen noem ik die dan. Wel jammer, elke keer denk je: "zou deze anders zijn dan de 68 vorige? Zou het hiermee dan wel beginnen? Heel irritant!
Na, denk het niet hoor. Maar het zou wel mooi zijn... ben er echt helemaal klaar mee (en ook klaar voor).
Echt he, maar goed, laat die baarmoeder maar lekker oefenen, des te beter werkt ie straks voor het echie denk ik dan maar. En ik doe wel eens inwendig voelen en ik vind dat het daar heel anders voelt dan het tot nu toe altijd voelde. Of is dat weer iets raars van mij?
Auwiej heej, uk is beneden bij m'n schaambot aan het verbouwen, ik voel handjes, elleboogjes enzo, voelt helemaaaaaaaaaal niet lekker!
Hier is het nog steeds het zelfde, merk dat ik van de kinderen niet veel kan hebben momenteel en dat ik meer activiteiten in mijn buik voe als ze weg zijn. ( ze hebben net boodschappen gedaan) Dus Ik heb Erwin ze nu maar weg laten gaan brengen dan kan ik me er helemaal aan overgeven, als iets te overgeven valt! Neia, ik snap je onzekerheid, dat is heel lastig, is ook de moeilijkheid bij een bevalling, maar op een gegegeven moment kun je niet meer terug, kunnen de weeen niet meer stoppen, dan gaat alles van zelf! Wat dat betrefd kun je ook beter bij een vk lopen, die komen eerder langs en geven zo wat meer begeleiding, en jij moet het maar uitzoeken tot de weeen om de zoveel minuten komen! Ben ook benieuwd, ik denk dat zij de eerste is van ons drieen, mag ook wel ze is het verste heen. Had mijn paatje net aan de fone, die is helemaal zenuwachtig! hihi.
Ik zou meteen optreden hoor! opvoeden kan niet vroeg genoeg beginnen, is ze nou helemaal gek geworden!