Zo, zit weer lekker op de bank en ruik naar heerlijke badolie! Nu ga ik de tweede helft van de handbalwedstrijd Hellas tegen Volendam kijken, want daar speelt een vriend van ons in en mijn Zoontje is daar live aan het kijken. Het is nu net rust en Hellas staat achter Als ze vandaag winnen, zijn ze nederlands kampioen! \/
Oke bij die 2000 pagina's moet ik bij zijn! Allereerst Anna gefeliciteerd met jullie dochter Mila. Ik lees dat hier een aantal goed opweg zijn, ff verder lezen of er ook al babynieuws is.
************Buddynieuws**************** Gina heeft weeen al een paar uur om de 6 a 7 min, straks gaat ze de vk bellen. Ze houdt ons op de hoogt *****************einde Buddynieuws************************* Gina zet 'm op, het gaat de goede kant op!
Was niet erg veel aan, maar 1 kijker geweest. Die waren al wat ouder en die vonden het huis van onze buren het mooist (we hadden samen open huis) Wedstrijd is weer begonnen! op NL 1. Wessel Stet is heet die vriend (staat nr 1 op zijn shirt)
Ik lees net dat Katsas het over filet americain had. Daar heb ik nog geen seconde aan gedacht. Rugpijn kan idd. een goed teken zijn. Had ik de avond voor de bevalling ook, alleen had ik niet direct aan de naderende bevalling gedacht. Al met al heb ik een hoop voortekens gehad, maar die puzzel valt achteraf pas in elkaar. Rugpijn, heel moeilijk lopen, er echt helemaal klaar mee zijn, 2 dagen ervoor nog een heftige poetsdrang om vervolgens 2 dagen helemaaaaal niks meer te doen, flinke voorweeen, een paar dagen achter elkaar m'n darmen flink legen. Kortom een hoop duidelijk voorwerk. Ik voel me zo kiplekker ongelooflijk gewoon, laat me wel lekker verwennen door de kraamhulp hoor. Zo probeer ik ook zo min mogelijk met Quinn te zeulen en loop ik met geen van de kinderen de trap op of af. Zenne drinkt ook steeds beter en de misselijkheid wordt minder. Ik zal het complete bevallingsverhaal ook nog een keertje schrijven.
Ik heb wel de tv aan staan maar op het verkeerde net, ga ff zappen Balen van maar 1 kijker, hadden wij toen ook. Maar je hebt ook geen lekker open dag weer Wanneer ga je verhuizen?