Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen allemaal!

Hoe gaat het hier met iedereen?
    @Onsukkie, wat een vervelende toestand zeg, ontslagen worden... daarom wissel ik idd ook nog niet van baan, ik wacht wel tot na mn zwangerschapsverlof... parttime banen zijn als goed is niet zo moeilijk te vinden.... succes ermee!

@Surf, ik heb die krampjes ook, en de ene keer zijn het mn darmen die nu idd haast niet meer werken en de andere keer komt het uit mn schaamstreek en denk idd mn bm die uitrekt! Er is natuurlijk hoop aan de gang daar!

Ohh trouwens nog ff over die kinderwagens, op ebay kun je nieuwe vinden voor niet veel geld, rond de 200-300 euro, ze komen vaak uit duitsland daar zijn ze veel goedkoper. Je betaalt dan rond de 20 euro bezorgkosten! Misschien een leuke middenweg!

Verder voel ik me hier wel aardig hoor, savonds alleen wat beroerd maar zolang ik toegeef aan mn slaapbehoefte gaat het prima!

Liefs Gina
    En een fijne dag allemaal!

2. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @surf: die steekjes heb ik ook gehad....denk ik tenminste aan je beschrijving te horen. was ook niets aan de hand, ws groei!

ga even douchen, moet zo aan het werk. heb sinds deze week de luxe om een half uur later te beginnen! zo lekker slapen! voel me beter uitgerust met dat halve uurtje nu al!

Liefs Anna

3. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    he dat is de eerste keer dat ik niet zo vreselijk veel hoef bij te lezen!

Onsukkie wat balen joh. succes.

Surf, ik heb echt vreselijk buikkrampen gehad. dacht echt dat t niet normaal was. maar t was toch me baarmoeder die aan t oprekken was.

verder voel ik me goed! Een keer niet doodmoe. eigenlijk gewoon lekker blij zwanger :)

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja gisteravond gehad ! Is je baarmoeder die lekker aan het trekken gaat. Je kindje gaat nu groeien, dus je baarmoeder moet aan alle kanten ook mee groeien.
    Ik had lekker paracetamol geslikt en het werkte heerlijk. Geen last meer gehad gelukkig.

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Leuk Hupse, we lopen gelijk met onze banner.. :D

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goedemorgen dames,

Hoe gaat het? Hier gaat alles zijn gangetje, ik ben al met al wel iets meer misselijk, en ik heb vanochtend ook wat last van brandend maagzuur, ik heb in iedergeval heerlijk geslapen, geen kinderen die me vannacht wakker hebben gemaakt, heerlijk voel me lekker uitgerust.

Alle dames met goede echo's etc gefeliciteerd, ik mag donderdag naar de VK.
    Zag gisteren in het boekje dat ik toch tussen de 8 en 10 weken een echo mag en dan met 20 weken weer, dus ook dat schiet op.

Surf ik heb zo nu en dan ook wat steekjes, maar heel vaag, maar het is al mijn derde zwangerschap dus misschien is die BM van mij elastischer,
    ik zou me niet te veel zorgen maken en als je dat toch doet nnaar de VK, want stress is niet goed en de VK willen je dan graag even geruststellen.

Willen jullie straks de baby zelf gaan voeden of fles voeding geven?
    Ik ga voor BV , is met kim niet gelukt maar bij Tessa wel, vond het een heel fijne ervaring.

Nou sta ik als eerste op pagina 200? :)

Groetjes Evelien

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja , ik sta er :) ;)

Evelien

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik ga ook BV geven. Ik wil het zo natuurlijk mogelijk laten verlopen. Wat een prestatie 200 pagina's vol gepraat.. :)

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ja... gaat lekker hard hier met de pagina's!
    Hier een goede ochtend. Was weer erg vroeg wakker, dus heb net weer even een uurtje geslapen en nu is het okee.
    Indien mogelijk wil ik ook bv gaan geven, lijkt me zo'n geweldige ervaring. Maar goed, eerst moet ons boontje nog ff flink groeien.
    Straks de intake bij de vk. Ben echt zoooo benieuwd! Weet in elk geval zeker dat ik niet gelijk een echo krijg (dat gebeurd hier nl op een andere locatie) dus wel nieuwsgierig wanneer we die afspraak krijgen.

Liefs Friendly

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ben eigenlijk net wakker, heerlijk ben een paar dagen vrij van mijn werk :D vrijdag moet ik pas weer werken en dan helaas ook het weekeind !

Ik wil BV gaan proberen, en ook kolven zodat mijn man ook een flesje kan geven.
    Als het allemaal lukt dan, maar we gaan ons best doen.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik me niet zoveel zorgen hoef te maken als ik het zo lees, en morgen heb ik de intake bij de vk, dus dan ga ik het zowiezo nog even navragen...

wat betreft de kinderwagen kopen we een nieuwe, ook een quinny, we krijgen het grootste deel €500 van mn schoonouders! :)

en ik ga proberen borstvoeding te geven, denk dat het op zich het beste is voor mn kindje, maar als het niet lukt is de fles zeker een goed alternatief!

ik hoef vandaag pas om half 4 te werken, tot half 7 lekker rustig dagje dus! ga ook niet te veel doen vandaag!

12. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Ik wil ook BV gaan proberen, maar ga er geen halszaak van maken als het niet lukt. heb ik bij mensen om me heen gezien en die waren zo teleurgesteld dat ze in een dip schoten. Dus ik roep nu al tegen mezelf dat ik dat niet ga doen.

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb bij Sam 5,5mnd gekolft. En dat was echt slopend. Natuurlijk in het begin omdat ze 3mnd in het ziekenhuis lag en dus bestonden mijn dagen uit kolven, ziekenhuis, kolven, kolven, ziekenhuis, kolven, kolven en slapen. Hierdoor heb ik deze tijd nog zwaarder gemaakt dan dat het al was.

Mocht dit kindje ook te vroeg komen dan ga ik niet kolven, mocht deze gewoon op tijd komen dan wil ik zeker wel bv gaan geven. Maar fulltime kolven is niets voor mij.

14. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Goeiemorgen meiden!
    Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad. Wauw wat mooi om te zien! Het was gewoon een uitwendige echo en alles was mooi te zien. Er was ook al een hartje wat stevig klopte! dus dat was goed nieuws. Ik had ook wat minder nieuws en daar maak ik me nu zorgen over. Misschien dat jullie dit herkennen en iets over kunnen vertellen? Ik ben volgens mij eigen telling 8 weken in verwachting. Nu bleek uit de echo dat ik maar 7 weken was. Er zit dus meer dan 1 week verschil in.... Zou er nu iets niet goed zijn? ipv 16 mei ben ik nu 26 mei uitgerekend.... Ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken omdat het hartje goed klopte, maar stiekem doe ik het toch. Ik krijg over 4 weken nog een echo, omdat ze graag wilde laten zien hoe het kindje eruit zag en dat kan nu nog niet... Weet iemand meer?

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ontslagen? raar hoor maar je hoord het vaak. ik heb net een gesprek gehad. omdat ik ook in een contract bespreking zit, maar mij gooien ze er gelukkig niet uit. Er zijn toch nog bedrijven die zwangeren houden ;)

Daphne78: jou bloeddruk is ook te hoog? de VK zei dat het ook spanning kon zijn. hoop dat het over 3 weken weer wat goed is :( ik doe rustig aan nu, ga minder uren werken e.d.

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Mijn telling scheelde 2 weken, maar als het hartje goed klopt en de VK zegt ook dat alles goed is, dan zou ik me ook geen zorgen maken. Waarschijnlijk gewoon een lange cyclus gehad.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja het is erg balen... ze kwamen met een of andere suffe reden, maar volgens mij gaat het gewoon over m'n zwangerschap. Maar zeg dat dan gewoon he! Wel zo eerlijk!

Dus ik ga maar op zoek naar een andere oplossing. CWI maar es polsen.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hellepelle ik hb ook een verschil van 10 dagen ong
    het verschil is jij hebt al een hartje gezien dus zou me niet teveel druk maken
    Ik zag alleen een lege vruchtzak omdat ik dus pas 5 weken en en paar dagen zou zijn
    Ik hoop zo dat ik morgen gewoon een kei gave echo mag zien

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik duim voor je meis. Als het positief is, dan maken we een vreugdesdansje voor je... Moet haast wel goed komen meis, blijf positief hoe moeilijk dat soms ook is.

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Nou als het goed is dan spring ik een gat in de lucht echt
    maar we wachten rustig af en ga uit van het negatieve

Deel Deze Pagina