Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Krijg alleen maar harde buiken!

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hier is het ontspannen nog niet gelukt. Ik krijg het niet voor elkaar, vind het opeens zo spannend en eng.
    Ik heb nu meer een constante pijn dan echte krampen/weeen.
    En ik moet ook de hele tijd naar de wc. :oops:
    Ik heb met mijn mannetje af gesproken dat we nu gaan eten, en dat ik dan naar bed ga.
    Misschien kan ik nog wat slapen. En anders ga ik Evelien's advies opvolgen, me overgeven aan de weeen, met eventueel een muziekje op.

X Neia

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

niea spannend meid ooowe volgens mij kan het nooit lang duren met je hoop ik !

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Net nog een smsje van Gina gehad:

De vk zegt dat ze niet het idee heeft dat het snel komt, omdat ze nog veel te rustig klinkt.
    Dus ze moet nu bellen als ze om de 3 minuten komen.

Nog even afwachten dus, ook voor Gina........... :rolleyes:

Evelien, hoe is het bij jou?

X Neia

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh meiden wat is het spannend nu...
    heb gewoon een raar gevoel in mijn buik. hoop dat jullie snel genoeg jullie beebjes hebben

@Daam wat denk jij dat de reden is?
    ze smste gister nog dat ze bedenk tijd nodig had want ze zat niet lekker in dr vel. toen hebben wij terug gestuurd dat ze lang genoeg de bedenk tijd heeft gehad, en dat het ons nu verstandiger lijkt als ze geen peettante is. want ja dadelijk krijgen we weer zoiets...
    vanavond gaan we een hele goede vriendin van mij vragen dmv een kaartje wat Bram vast heeft...

@ anna jaaaaaaaaaaaahh gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan....

@de rest .. uhm .. v- geten

@linda, ik kon ook toen ik thuis kwam trappen lopen, maar dat kwam door de verdoving ;)

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Misschien kun je je mannetje je rug laten masseren of je voeten. Dat vind ik altijd zo heerlijk. Doe dan lekker je ogen dicht en een muziekje op.

7. Neia probeer inderdaad te ontspannen. Alhoewel ik niet echt aan het relaxen was met een kaarsje en een lekker muziekje (daar was geen tijd voor haha) heb ik gewoon lekker vrolijk de weeen opgevangen zonder bang te zijn of wat dan ook. Laat het gewoon op je afkomen dan zie je vanzelf wel hoe het verloopt.
    Darmen leegmaken is een goed teken.

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @neia, toen mijn bevalling begon moest ik ook steeds naar de wc... echt een naar gevoel he..

spannend meis

9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey Daam.. misschien is het lang geleden maar hoe is het met de kijkers afgelopen?:oops:

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ff egonieuws van hier :D

Gisteravond had k om 7 uur nog maar drie cm ontsluiting. Dat schoot niet op want de weeen die ik had waren wel krachtig maar het waren er nog maar 5 of 6 per uur. Samen met de vk besproken om de vliezen te prikken en daar kreeg ik direct een cm extra van en de weeen kwamen ook direct weer goed op gang en met een mooi regelmaat. Mila deed het iets minder en haar hartslag werd te hoog vond de vk dus naar het ziekenhuis waar we ong om kwart over negen zijn binnen gekomen. Hier nog steeds 4 cm maar de weeen kwamen in rap tempo en ik kon ze nietmeer opvangen. Zat soms geen minuut meer tussen om ze op te vangen. Kon niet meer ontspannen en dus een morfine achtige spuit gekregen. Hierdoor tussendoor nog iets ontspannen maar bleek ook in dik een uur van 5 cm naar volledige ontsluitng te zijn gegaan. Om kwart over 11 mocht ik persen en dat voelde als een verademing. Eindeluijk zelf aan de slag! Dit ging erg goed en om 23.55 uur werd onze mooie dochter Mila geboren! We zijn echt helemaal in love! Wat een plaatje :D

Zal het hele verhaal nog wel plaatsen maar dit is de bevalling in grote lijnen. En op het moment dat ze op mn buik lag was het het allemaal zo waard! Dat cliche is echt waar!

Meiden bedankt voor jullie medeleven en lieve reacties! Ik zal snel foto's plaatsen! Ga nu ff bij mn dochter kijken :D

dikke knuf Anna!

En iedereen die aan het rommelen is of bezig: Houd je taai en succes!

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat is een beetje gissen, maar heeft ze zelf kinderen? Of is ze zwanger geweest en is er iets niet goed gegaan? (daar moest ik eigenlijk meteen aan denken)
    Wel vind ik het altijd moeilijk om een gesprek te voeren via het smsen. De "toon" van een berichtje zie of hoor je niet en dat vind ik altijd een gemis. Ik haal daar ook mijn informatie uit (hoe zegt iemand bijvoorbeeld iets tegen je) Begrijp je wat ik bedoel?

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey Anna
    gefeliciteerd geniet er maar lekker van...
    nog een cliche de tijd gaat echt razend snel!

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik begrijp wat je bedoelt Daam, want via de sms krijg je ook de meeste misverstanden.
    ik krijg net een sms van haar dat ze Woensdag wilt komen praten om dr excuses aan te bieden.

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    De vorige kijkers vonden het huis erg leuk, maar kregen vlak na de bezichtiging te horen dat de verkoop van hun huis niet doorging, dus dat was balen.
    De kijkers van vanmorgen zijn niet genoeg geinteresseerd voor een bod.

15. Anna jouw bevalling klinkt ook super hoor, ookal moest je helaas nog naar het ziekenhuis.
    Werelds gevoel als ze die kleine boven op je leggen. Geniet er maar lekker van. Hoe voel je je verder?

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @anna: Ook al weer zo snel online! Ik vind je verhaal nu al mooi, ben benieuwd naar het uitgebreide verhaal!

17. Er staan trouwens een paar foto's in m'n album.

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat er dan het één en ander duidelijk wordt en dat jullie gewoon door één deur kunnen blijven gaan.

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Liiiiiiiiiieeeeeefffffffffff!

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    hier is alles no gsteeds rustig zucht, ik kom me denk ik niet meer melden vanavoond , houd jullie via deentje op de hoogte!

Neia en Gina, zet hem op!

Deel Deze Pagina