Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    We horen het wel, Succes!

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik moest toch nog even spieken voordat ik ga eten ;)

Hmmm meiden (Neia, Evelien en Gina) kom op het kan opeens snel gaan kijk maar naar Anna :D

Anna zo jij bent alweer snel online zeg, mooi verhaal zeg :D
    Ben benieuwd naar de foto's :D

Daam balen van Hellas, heb onder het strijken gekeken, was spannend :confused:

Lindatjuhhh ga zo even je verhaal lezen.

Askim ik ga maandag nog even de binnenstad in, moet even naar de Bijenkorf samen met een vriendin, dat wel, niet in m'n eentje meer hoor.

Zo ik ga eten!

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Thanx! Was erg spannend idd. Eet smakelijk!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meiden ik leef met jullie ,mee

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja misschien een goed idee voor straks. Thanks!
    Ik ga zometeen eerst nog proberen om een dutje te doen. Ik ben alleen maar aan het gapen en voel me niet zo lekker!

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oh gelukkig herken je dat.
    Ik moest net weer :oops: . Jeetje, eerst kan ik 9 maanden niet en nu lijkt alles eruit te komen. Ongelofelijk!

Gelukkig komt je vriendin woensdag praten. Want met smsjes over en weer schiet je ook niks op.
    Maar ik vind dit nog steeds onbegrijpelijk.
    Ik zou ook echt iemand anders vragen.

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, he wat leuk dat je even online bent geweest.
    Echt geweldig zeg. Lijkt me ook zo'n mooi moment.
    In ieder geval fijn dat het einde nog heel snel is gegaan, dat scheelt.
    Geniet van Mila!

Linda, bedankt meid! Ongelofelijk hoe fit jij alweer bent.
    Jullie kaartje is trouwens prachtig. Vooral dat gedichtje van Quinn. Mannetje en ik hebben vannacht nog achter de computer zitten zwijmelen. :D

Lafo, is de strijkwas helemaal klaar?
    En nu nog geen weeen? Wat raar zeg! ;)
    Ik hou je op de hoogte. Veel plezier met de visite!

Evelien, balen dat alles nog rustig is. Maar morgenvroeg mag je in ieder geval naar het zh. Ik hoop dat je nog even kunt slapen, je zult morgen wel een zware dag hebben. Sterkte meid!

Thanks Danjo!

X Neia

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Neia, de dagen voor de bevalling moest ik ook elke dag even slapen, was zoooo moe! En bij mij begonnen de weeen toen ik wakker werd na mijn middagdutje :D (ff hoop geven sorry hihihi)

Evelien, hopelijk kom je niet online omdat je dalijk gewoon los mag gaan. Of te wel, hield je vanwege ons je weeen tegen hihihi (je weet maar nooit toch?)

Anna, jij dus ook al aan de pethidine prik :D Lekker ontspannen is het dan tijdens de weeen he..

9. heej heej....

vanmiddag ff met mijn ouders naar arnhem geweest! een heel leuk babyboek gekregen.. en nog wat leuke shirtjes voor arjen!

Helaas komen hier de paniekaanvallen weer erg opzetten.. vandaag alweer 3 gehad :( baal er heel erg van :(:(

wat is het spannend hier zeg! was net aan het bijlezen.. waren mijn aardappels kats verbrandt :( ging weer lekker allemaal!

nog geen babynieuws meer.. maar gaat nooit lang meer duren denk ik!

10. will

will Niet meer actief

Neia, hier ook steeds naar de w.c vlak voor dat het echt begon.

gina, nog ff en je hebt je kleintje ook in je armen.

Evelien, wat is dat nou? ik dacht die zit al lekker te knuffen met de kleine meid. kom op!

jeetje wat houden deze 3 dames het spannend voor ons, haha

dat gevoel van dat kindje dat op je buik wordt gelegd, is zo bijzonder. bij alle 3 was het weer dat ene moment wat zo goed voelt.
    meiden geniet van dat moment.

11. will

will Niet meer actief

Anna, foto, foto, foto, kom maar op, ben zooooo nieuwsgierig naar de kleine Mila.

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dames, eindelijk heb ik een nieuwe stofzuiger en ik ben zooooooooooooooooooooo blij.. Niet goedkoop, maar ja toch een goede.

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    jammer Nog geen babynieuws, nou dan kom ik morgen weer terug, effe met me man bankhangen

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Deentje, kop op meid. Je doet het al zo goed! Nog even zonder medicijnen, we zijn hier allemaal al zo trots op je!

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

had in 1x zon zin in gewoon warm eten dus ben net klaar met het avondeten aardappels en snijboontjes en vleesje met lekkere jus
    stom he in 1x die behoefte
    net zoals ik een mega melk behoefte heb ontwikkeld tijdens me zwschap daarvoor was het alleen karnemelk want ik luste geen gewone melk maar nu zijn de pakken niet aan te slepen in een week
    zo hoop dat gina al de kleine spruit in haar armen heeft kunnen sluiten en evelien en neia ben zo benieuwd dus ff gauw gaan bijlezen
    hier ook weer zon wee gehad vlak voor dat we naar de winkel gingen net zo 1 als vanacht hij trok langzaam weer weg maar het komt nu stelkens meer op een dag dus ben benieuwd hoe het met vanacht staat me buik zakt ook lekker

16. Dankje Daphne! ik wil het ook heel graag vol blijven houden zonder medicijnen.. maar makkelijk is anders.... :(

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

go deentje go deentje! je kan het meis en idd je hebt altijd ons nog

evelien ! jij houd het ook spannend he
    en neia heb je nog last van krampen?

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmm heb net me avond eten op en de krampjes komen weer een beetje ik hou niks binnen
    maar dit kan nog zo 4 weken duren met een beetje pech

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    fiona, maar het kan ook doorzetten he :D

20. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar

Onze kanjer Jayden!
    Ik zag dat Askim al gepost had, maar hij is dus donderdagochtend geboren:
    15 mei, 11.17 uur, 51 cm en 4000 gram.
    Bevalling ging goed, maar helaas 'uitgescheurd' dus naar het ziekenhuis voor het hechten. Donderdagavond wel weer thuis :)

Borstvoeding komt langzaam op gang, eerste slapeloze nacht achter de rug...maar we genieten volop met hulp van opa's, oma's en de kraamhulp :D

Deel Deze Pagina