wauw katje echt een scheetje en een lekker gewicht! haha geniet er maar lekker van daphne wie weet d8 afgelopen nacht echt dat het zo ver was
pfff heb ff bij de juni mamas gelezen van spirit met haar overleden zoontje nick wat zielig wat zielig... het is niet vanzelfsprekend merk je dan weer dat je kindje gezond en wel ter wereld mag komen
Zo meiden hier ben ik weer. De weeen blijven aanhouden. Wel heftiger en vaker als vanmiddag. Dus dat ontspannen helpt blijkbaar wel. Maar ze zijn nog steeds niet regelmatig. Ik voel me zo moe, maar kan gewoon niet slapen. Ik denk door de spanning. Ik heb alleen nog steeds geen bloed of slijmverlies en de vliezen zijn dus ook nog niet gebroken. Hadden meerdere meiden dit? X Neia
@neia: dat had ik ook bij de eerste hoor: geen verlies van bloed, slijm of vruchtwater. Dat kwam later pas (ong. 3 uur voordat mijn zoontje geboren was)
neia, dat hoeft ook allemaal niet. oke ik had de slijmprop verloren maar verder veranderde er weinig tot de vk ging voelen hoeveel cm er was. toen pas was er wat bloed te zien. bij amy braken de vliezen vlak voor de persweeen (vk was nog niet aanwezig) bij daisy en lobke hebben ze de vliezen gebroken. bij daisy had ik trouwens niets gevoeld of gemerkt tot het moment van de persweeen. kom op, vannacht of morgen heb jij je kleintje vast lekker op je buik inplaats van erin.
Oke bedankt meiden! Ik ben echt hardstikke onzeker. Heb het gevoel dat het nog heel lang kan duren. Maar aan de andere kant weet ik bijna zeker dat dit het begin is, want het doet echt pijn. Deentje, meid wat erg dat je 3 paniekaanvallen hebt gehad. Misschien ook omdat je het zat bent en overtijd loopt? Maar je doet het zo goed. Probeer het nog even vol te houden meid! Katje, wat een prachtig ventje is Jayden toch! Ik had hem al op hyves gezien natuurlijk. Maar hij is een gezonde knul hoor! Ik ben heel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal. Fiona, af en toe een wee tussendoor, het begint bij jou ook al te rommelen hoor! X Neia
*inbraak* Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en hoop dat jullie snel je kindje in je armen mogen houden. Liefs Ischa *uitbraak*
Neia: niet onzeker zijn hoor, laat het over je heen komen. En als je wat versnelling in de zaak wilt, neem een lekker warm bad of douche (heb ik deze week niet gedaan want dan was het nog sneller gegaan). Heeeeel veel succes hoor. Katje: wat een prachtige zoon heb je! Deentje: wat erg voor je met die paniekaanvallen, nog ff volhouden meid. Die kleine van jou moet zich maar eens snel gaan melden. Onsukkie: hoe gaat het met jou? Hopelijk heb je jouw kleine meid ook snel in je armen. We hebben trouwens echt zo'n mega leuke reacties gekregen op het geboortekaartje. Vandaag heeft iedereen ze gekregen. Zenne is nu echt een goede eter geworden, ze heeft officieel haar laatste fles al op omdat ze zich steeds eerder meldt. Om 12 uur geven we haar dus nog maar een extra flesje.
Hier geen nieuws, nog altijd tamelijk wat harde buiken, maar niets om over naar huis te schrijven. Heb wel een beetje schoonmaakdrang, maar m'n man totaal niet, dus we hebben nogal ruzie.
Overigens voelt het momenteel alsof hij met z'n voeten tegen de bovenkant aan het aandrukken is en dan met z'n hoofd dieper m'n bekken ingaat. En hij is ook met z'n rug de andere kant op gedraaid, en dat terwijl het koppie al ingedaald is. Hoe zit dat? Zit dat hoofdje recht in je bekken of overdwars? Want dan kan ie niet zomaar meer omdraaien lijkt me.
Die voetjes weet ik niet, maar Zenne had haar ruggetje een dag voor de bevalling ook aan de andere kant zitten, ze duwde toen steeds tegen m'n borstkast en dat voelde niet fijn.
Maar weet jij hoe het hoofdje indaald? Is dat met het neusje naar voren / naar achteren. Of met het neusje naar links / rechts. Wat bij het laatste geval lijkt het me dat ie niet zomaar meer kan draaien zonder een aardverschuiving in m'n bekken te veroorzaken. Snap je wat ik bedoel?
Uhmm volgens mij hebben ze het gezichtje naar je endeldarm gericht, dus nekje en ruggetje dan naar je buik toe. Dacht ik tenminste.