Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bedankt voor jullie lieve berichtjes ;) ik ben ook echt blij als ik dadelijk mijn kleine mannetje vast kan houden.. dan is er toch een hele spanning minder!

linda wat een leuk geboorte bord zeg!

ik ga mijn bedje opzoeken! zodra ik wat van evelien hoor horen jullie het!

en neia gina en evelien zet hem op! morgen willen we babynieuws ;)

weltrusten!

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nog ff checken voor in me bedje in ga duiken

3. will

will Niet meer actief

en, en, en..... nog geen babytje? oef wat spannend hier.

onsukkie, kan allemaal hoor. amy was een
    sterrenkijker, dus neusje naar de lucht gericht.

neia, snap dat je het zooooo spannend vindt maar je moet echt ontspannen. zorg dat je warme voeten hebt (kruik erop, warm bad) dan gaat het allemaal nog wat sneller. laat het maar over je heen komen want je kan toch niet anders. hier ook niet gepuft maar lekker rustig op bed gezeten en ik zie ik zie wat jij niet ziet gedaan met Daisy, afleiding tussen de weeen door. rustig in en uit ademen. ik duim voor je dat het allemaal goed doorzet. probeer nog wat te rusten. komt allemaal goed hoor, meis.

meiden ga nog een ijsje eten en mijn bedje opzoeken en daar lobke de laatste voeding geven voor vandaag.

truste voor iedereen

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

onsukkie de kleine ligt met het hoofdje vast in je bekken met zijn neusje naar je rug gericht zeg maar en dan kan die alleen nog maar zn hele rug naar links draaien of naar rechts dus hoofdje blijft het zelfde liggen dus over et midden van je buik zie je dan een golf en dan is die links of rechts gaan liggen
    hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen voor je zo legde de vk het me uit afgelopen keer

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

niea idd hoe vreslijk spannend het ook is en ik heb lekker makkelijk praten (zit tegen die tijd ook zo;)) neem nog ff een warm bad en probeer anders wat te gaan slapen je hebt dadlijk al je energie nodig meis doe rustig aan en ik vindt het ook zoo spannend voor je! ieuwuuww of ik zelf moet bevallen ( hmmm wie weet)
    nou hier is de kleine met haar elleboog of wat dan ook lekker aant poren in me ribben of knie ik weetniet maar moet het elke keer terug duwen dat wordt leuk me slapen zo
    nou meiden weltruste en meiden die moeten bevallen jullie kunnen het! morgen hopelijk babynieuws!

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nou hier is het echt afgezakt. :cry:
    Net een heet bad genomen, maar heeft helaas niks geholpen.

Will, bedankt meid, is heel fijn om andere ervaringen te lezen. Kan ik toch een beetje vergelijken.

Linda, kan me voorstellen dat je leuke berichten hebt gehad op het kaartje, hij is ook zo schattig. En het bord trouwens ook.
    Wat een mooie foto's zeg! :D

Fiona, ik vind het ook nog steeds spannend hoor. Maar nu meer voor Gina en Evelien. Hopelijk gaat het daar wat beter.

Ik wou dat ik kon slapen.
    Zometeen even tv kijken, en dan toch maar echt proberen. Misschien word ik dan weer met weeen wakker.
    Als er verandering is horen jullie het wel weer.

X Neia

7. Sterkte Neia: het zou zomaar kunnen dat je met weeen wakker wordt. Ik hoop het voor je!

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oke, kan dus ook andersom, maar in elk geval klopt het dan dus dat ie het hoofde in de lengte heeft en niet overdwars, want dan zou ie dus niet meer kunnen draaien zonder z'n hele hoofd om te draaien. En halverwege de geboorte moeten ze dan geloof ik naar de zijkant meedraaien en dan komen ze er met hun hoofd gedraaid uit, als ik het goed begrepen heb.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He get dat is minder, hoop dat het dadelijk weer aantrekt voor je.
    Ik snap het wel hoor, voelde van de week 's avonds in bed wat en kreeg in een keer echt de zenuwen, en dat terwijl je dan al dagen zit te zeuren dat het niet opschiet. Als het dan echt komt schrik je toch ff (het kwam natuurlijk niet, maar goed).

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hier is het nog steeds veels te rustig, dus ga er vanuit daat ik morgen ochtend naar het zh ga, of er moet een wondertje gebeuren. Dan doen ze morgen wat controles en kunnen me dan nog weer 24 uur naar huis sturen om het lichaam nog een kans te geven om te starten, moet wel in het zh bevallen dan. Ik baal er wel van maar ben er gelaten onder. Heb vanavond gewandeld, gedouched etc. ook moest ik van de vk 3 keer een half uur kolvend om de 2 uur, maar ook dat was alleen maar pijnlijk omdat er nog amper wat komt. Dus wrs werkt dat hormoon niet, heb nu even een pijnlijke kramp, oh yess, I want more pain....

Maar goed het ziet er naar uit dat we nog even geduld moeten hebben, welterusten allemaal!

Neia, balen dat het bij jou ook weer wat rustiger is, moed houden meidje, je beebje komt er echt uit en het duurt niet zo lang meer!

Hoop dat Gina meer succes heeft dan wij!

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    nou meiden het is nog geen baby boost geworden vandaag! jammer dat het niet doorgezet heeft voor jullie... hopelijk morgen wel!

Evelien dat is wel erg balen dat je alsnog naar het ziekenhuis moet!

Deentje: vergeet niet dat je het al weken hardstikke goed doet allemaal! Je mag onzeker zijn, je mag bang zijn, en je mag het zat zijn! maar je doet het echt heel goed hoor! Het is je toch al weken goed gelukt!
    Heb je nog een plan gemaakt? over wat je kan doen bij een paniekaanval om het te stoppen/verminderen.
    Warme knuffel voor jou hoor, !

meiden weltrusten!

13. Niet meer actief

*inbraak*

hoi allemaal,
    ik ben een aug mamma maar lees af en toe hier ook mee en ik zie dat er er al een aantal (bijna) mamma's beginnende weeen hebben, spannend hoor. :)

ik las ook berichtjes van linda 81 ook bezig was, dat haar vliezen gebroken waren en tijd had tot vrijdagavond anders moest ze naar het ziekenhuis, hebben jullie inmiddels al wat vernomen van haar want ik zie geen berichten meer van d'r dus neem aan dat ze inmiddels bevallen is of in ieder geval bezig is, heel erg spannend hoor, voor mij duurt het nog even maar als ik het hier allemaal zo lees dan krijg ik toch wel de kriebels.

iedereen die bevallen zijn :hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon/dochter en geniet van jullie kraamtijd!
    en voor alle andere heel veel succes,het zal zeker niet lang meer duren voor jullie je kleintje in de armen mogen nemen.

*uitbraak*
    veel liefs rebecca5

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo, hier dus inderdaad nog altijd geen wee te bekennen, dus ga over een uur de vk bellen en dan op naar het zh! Jullie horen nog van me!

Meiden heel veel succes, vooral gina en neia, hoop dat het voor jullie door heeft gezet. En dat de andere mama's maar gauw mogen volgen!

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Buddynieuws van Gina:

Hallo! Ik kan je melden met alle trots dat we papa en mama zijn geworden van kleine Noah. 2800 gr en 50 cm. Mooie thuisbevalling, alles meegevallen!! Voel me prima! X

Meid hier nogmaals: van harte GEFELICITEERD!
    Deze bevalling had je zeker verdiend.
    Geniet ervan!

X Neia

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Bij mij niet zo'n goed nieuws:

Nadat ik het berichtje had geschreven vannacht kwamen de weeen opeens weer terug.
    Ze werden steeds heftiger en regelmatiger. Rond 3 uur kwamen ze om de 6 minuten. Toen ben ik blijkbaar alsnog in slaap gevallen. Ik wist wel dat ik moe was.
    Maar toen ik om 5 uur wakker werd, was alles weg........... :rolleyes:
    Ik heb nu alleen een heel vervelend gevoel in mijn buik en rug. Maar geen harde buiken of weeen meer.
    Ik snap er niks van! Dit had ik echt niet verwacht.
    Ik ben even helemaal verdrietig en er echt kapot van. Ik had echt verwacht dat we onze kleine snel zouden zien. :cry:

Evelien, zo te zien bij jou dus ook niks?
    Ongelofelijk he?!
    Weet je al hoelaat je naar het zh moet?
    Ik hoop niet dat ze je 24 uur laten lopen. Hou je ons op de hoogte?

X Neia

17. will

will Niet meer actief

Neia, ik denk stilte voor de storm. Kijk er niet van op als het straks trug komt en ineens heel snel gaat. dat vreemde gevoel in je buik en in je rug heeft echt met bevallen te maken hoor. ik denk dat het echt wel bezig is. zo ging mijn eerste bevalling ook. ik was ook in slaap gevallen, werd wakker niets meer alleen een vreemd gevoel in mijn rug en s'middag om 1 uur had ik opeens persweeen. als ik jou was zou ik niet te ver van huis gaan vandaag.

nou zeg Evelien, wat maak je me nou joh. toen ik vanochtend wakker werd dacht ik eigenlijk dat je wel bevallen zou zijn. succes vandaag.

Gina en man, gefeliciteerd met jullie kleine Noah. geniet ervan

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Gina en gina-man van harte gefeliciteerd met Noah, fijn dat alles goed is en het goed gegaan is!! Het is jullie gegund!

Ja, Wiil, ik kan er niks aan doen, het wil niet doorzetten hier, Zie er enorm tegen op nu om naar het zh te gaan, zie op tegen inleiding per infuus :cry: Maar goed heb geen keus. ik moet er om 10.00 uur zijn, dus we vertrekken zometeen!

Neia, het kan niet anders of je kleintje is er binnenkort, ben het helemaal met will eens! Heel veel sterkte meid. Het kan niet anders of je weeen hebben voorwerk gedaan! Dat heb je al mooi te pakken! Ik duim voor je!

Ik zit zelf te dubben wat ik zal doen als ze me de keuze laten, nu ingeleid worden, of mijn lichaam nog de kans geven tot morgen. De kans is klein dat ik nog zelf ga beginnen, maar morgen is het een doordeweekse dag en is er de mogelijkheid tot een ruggeprik. Ik denk er over na. Misschien heb ik nog geen ontsluiting en kunnen ze me inleiden via een gel, dat hoop ik eigenlijk dat is niet zo vervelend, het kan ook zijn dat ze mijn vliezen helemaal doorprikken, nu is er wrs, maar een gedeelte geknapt.

Meiden jullie horen van me!

Groetjes Evelien!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo evelien wat jammer zeg en je bent nu in het zh ben benieuwd wat ze gaan doen wachten tot morgen of alsnog in geleid worden vandaag? ik denk aan je

gina gefeli met jullie zoon noah! super zeg dat alles zo goed is gegaan en een fijne thuis bevalling

neia meid omdat het ook je eerste is en alles is nieuw kan ik me voorstellen dat dit dan weer een domper is maar zoals will ook al zei het is stilte voor de storm het kan nooit lang op zich laten wachten bij jouw ! ik hoop dat je vandaag mag bevallen!
    ik hou het hier in de gaten

zo hier alles rustig wat kleine krampjes nu en vanmorgen maar dat stelt niks voor
    vanacht jammer genoeg te rustig! hmmm nou ja heb nog dik anderhalve week voor me uitgerekende datum
    nou meiden ga me manlief bij schoonma een bakkie thee halen ik spreek jullie vast zo weer
    en hopelijk blijft het vandaag droog

Deel Deze Pagina