Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen allemaal!

Gina van harte gefeliciteerd met NOAH! Super! je hebt er even op moeten wachten maar dan heb je wel wat ;)

Evelien wat balen zeg dat je weeen niet op gang komen :( kan me voorstellen dat je opziet tegen het inleiden! veel sterkte! en ik hoor van je!

Neia wat balen dat t nu weer helemaal rustig is :( maar er is toch duidelijk wel wat gaande! ik ga voor je duimen dat de weeen snel weer terug komen!

anastasia dankejwel voor je lieve berichtje!
    de medicijnnen zijn pas sinds nu ong. helemaal uit mijn lichaam verdwenen zat een heel lang afbouw systeem in.. en misschien maakt dat idee mij ook wel bang.. dat ik t nu echt zelf moet doen! en dan zie ik ineens toch wel op tegen de bevalling :( terwijl ik er best wel klaar voor was.. ik ga maar hopen dat de kleine snel komt.. want dat wachten maakt mij eigenlijk alleen maar zenuwachtiger ;)
    zoow genoeg geklaagd! hoe is het met jou? begint de antibiotica al te werken? en is laura al wat minder huilerig?

ik ga eens even een ontbijtje maken ;)

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Gina en man, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Noah!

Neia en Evelien, wat vervelend dat het bij jullie allebei nog niet heeft doorgezet! Mijn duimen draaien voor jullie. En Neia, doe je het wel voor of na de wedstrijd whahahahahaha. (heb ik ook gedaan 2 weken geleden)

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Will, bedankt meid dat doet me wel goed.
    Ik kan me ook echt niet voorstellen dat dat niet het echte werk was. Want toen het regelmatig kwam moest ik het echt wegzuchten.
    Ik weet nu alleen even niet wat ik moet doen.
    Mijn manetje verwacht ook dat het straks wel terug komt.

Evelien, inderdaad moeilijke keuze. Ligt er natuurlijk ook wel aan of je al ontsluiting hebt of niet.
    Je bent nu in het zh waarschijnlijk.
    Hopelijk horen we snel iets van je via will of deentje.

Fiona, bedankt meid. Veel plezier op de thee!

X Neia

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Doe mij maar VOOR dan!
    haha, kan ik toch nog een beetje lachen...........

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @gina: Hartelijk gefeliciteerd met jullie kindje Noah!

@evelien: Balen dat het vannacht niet is doorgezet, veel succes vandaag!

@neia: Jammer dat het weer is weggetrokken, maar het gerommel is volgens mij niet voor niks geweest. Het gaat straks vast sneller als het weer begint, je hebt al flink wat voorwerk verzet!

Hier voel ik vanalles, maar ik wil ook te graag (ik ga maar wat afleiding zoeken vandaag, gaat de dag sneller voorbij!)
    Mijn vriendin had dus ook niet gelijk, jammer!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    GINA! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Noah! Lekker gaan genieten!

Deentje, ik dacht al dat het zoiets was, maar de medicijnen hebben altijd een veilige marge, dus ws zijn ze al wel langer je lichaam uit en doe je het dus al eventjes alleen.
    En dat is juist een hele prestatie gezien je voorgeschiedenis!
    En ik weet wel dat je graag thuis wil bevallen, maar misschein dat het ziekenhuis voor jou meer veiligheid geeft? ( de mogelijkheid tot het geven van medicatie bijvoorbeeld) waarom bespreek je dit neit met je verloskundige?
    Nogmaals ik vind echt dat je het hel goed doet, hoogzwanger en Arjen om voor te zorgen en die paniekaanvallen, maar je houdt je wel staande!
    Verlies niet uit het oog hoe ver je bent gekomen!
    En kijk eens voor jezelf wat een "veilige"omgeving voor je is om te bevallen...
    Misschien dat dat ook rust geeft.

Lieve knuffel van je beetje buddy :)

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gefeliciteerd Gina, prachtige naam!

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Deentje: Maak je niet te druk joh, kan best zijn dat je die aanvallen nu krijgt omdat je weet dat het uit je lichaam is verdwenen. Tot nu toe ging het toch ook hartstikke goed, dat slaat echt niet in 1x om hoor. Hou je haaks!

@ Neia & Evelien: Balen hoor, hopelijk begint het dadelijk toch opeens op volle kracht.

Hier nog altijd (te) rustig. Wilde vanmorgen sex, maar manlief wilde hem er niet meer in steken, ben er nog kwaad om. Nou ja, zullen de hormonen wel zijn, zo helpt het nog niet.

En nou loopt ie met een in en in chagrijnig hoofd rond omdat z'n vogels niet doen wat hij wil (ofzo).

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Neia het komt wel weer terug, probeer gewoon ( makkelijk gezegd) te ontspannen doordat je je zo opwind duurt het ws ook langer! Je werkt jezelf een beetje tegen. Neem eens een warme douche weer desnoods ga je zitten onder de douche en als je echt een beetje de zenuwen krijgt of iets dan bel je de verloskundige en vertel je hoe en wat misschien kan die dan even komen kijken en is dat voor jou ook een geruststelling!

Evelien ik hoop dat het bij jou ook doorzet vandaag!

XX

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Is Noah van Gina nou eigenlijk een meisje of een jongetje? Want ik ken de naam bij beide geslachten en ik weet niet meer wat ze verwachte.

11. anastasia daar zat ik indd. zelf ook al aan te denken.. ik wil het in eerste instantie wel graag thuis proberen.. maar zou het indd, een fijn idee vinden dat als ik in paniek raak ik naar t ziekenhuis kan. dat wil ik ook indd. met mijn vk gaan bespreken. ik hoop dat t mogelijk is ;)
    dinsdag moet ik weer voor controle dus dan ga ik het zeker vragen,.. en mochten de weeen eerder komen dan vraag ik het haar dan wel.

bedankt! ;)

Dikke knuffel terug en ook 1te voor Laura :)

12. onsukkie gina heeft een jongetje gekregen! :)

13. will

will Niet meer actief

deentje, ik vind ook dat je het geweldig hebt gedaan ook hoor. precies zoals anastasia al zegt hoogzwanger, arjen om voor te zorgen, de verhuizing en de spanning wat dat met zich mee bracht en zonder medicijnen. volhouden hoor, je doet het geweldig.

zit hier ook in spanning te wachten op babynieuws, 3 weken geleden was het mijn beurt. babytjes, kom nou maar.

wie woont er van jullie in de buurt van Roosendaal?

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Neem aan dat dat wel gewoon kan hoor, hier mag je nog tijdens de bevalling beslissen alsnog naar het ziekenhuis te gaan in plaats van thuis te blijven (als de ontsluiting dat toelaat natuurlijk), die keus kun je echt elk moment nog maken. Dus neem aan dat dat bij jou ook wel kan!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Leuk!

16. Dankje onsukkie.. ik zal me ook indd. wel veel te druk maken! en door t wachten op de baby heb ik veel te veel tijd om na te dneken over rare dingen ;)

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen meidenl,

grote katastrof! hihi gister is de oplader van mijn laptop doorgebrand.. stoppen op hol :( en nu kan ik dus niet meer met mijn laptop i-netten morgen meteen een nieuwe lader halen.

@Gina, gefeliciteerd met jullie beeb!

@neia.. balen meis.. wie weet begint het vandaag... zal wel niet werken maar niet te veelbij stil staan..

@DEentje kom op meis je kunt het ! ook zonder medicijnen! you go girl...

@de rest hoe gaat het met jullie?

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, dat ken ik... ga mannetje maar overhalen iets leuks te gaan doen, want de dagen duren zo veeeeeeeeel te lang!

19. Gina gefeliciteerd meid met Noah!

Balen Evelien en Neia, ik had jullie kleintjes al verwacht hoor.

Neia: ik verwacht bij jou eerlijk gezegd een hele snelle bevalling. Als het eenmaal echt losbarst is het zo gepiept omdat je lichaam zich nu al flink voorbereid heeft.

Ukkie: ik snap je heel goed meid, maar snel heb jij ook je kleintje vast.

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Regina en mannetje van harte gefeliciteerd

Deel Deze Pagina