Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik duim hier voor je hoor!

2. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Danjo ik hoop voor jou dat alles goed is hoor! ik zal in elk geval flink voor je duimen!

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh Danjo wat zal je nerveus zijn en je mannetje ook. Nog 1 nachtje slapen.
    Is de echo in de ochtend of in de middag?
    Ik zal aan je denken .

Ik voel me vandaag eigenlijk niet echt goed, knallende koppijn en daardoor ook erg misselijk.
    Heb nog niets kunnen eten en drinken..
    pfff er heerst griep, maar ik hoop toch echt dat dat mijn deur voorbij gaat.

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hellepelle: fijn dat het hartje goed klopte. Je hoort veel vaker dat bij de eerste echt het wat achter loopt. Soms is het bij de tweede bijgetrokken, soms ook niet, afhankelijk van wanneer de innesteling was.

Ik ben ook net terug van de vk. Heel gesprek gehad en ze kon heel duidelijk voelen dat er 'iets' zit. Ik zie nog steeds niks, sterker nog, ben weer een kilo afgevallen. Alleen merk wel dat mn buik heel vaak opzet, dat de darmen verplaatsen, kan al veel broeken niet meer aan. Ze heeft een poging gedaan om het hartje te horen (als ik dat geweten had, had ik niet geplast, had nl best een volle blaas voor die tijd) maar er waren alleen mn eigen bloedvaten te horen. Vond het ook wel erg vroeg om het hartje al te horen. Hebben ook de zwitsal-tas meegekregen en papieren voor bloedprikken en de termijnecho. Daarna gelijk door naar de kraamzorg, voor informatie en een voorinschrijving. Thuis gekomen meteen gebeld voor de termijnecho en die krijg ik over twee weekjes. Kon eerder maar dan moest ik naar de stad en dat risico wilde ik met mn misselijkheid ook maar niet lopen. Twee weken is wel vol te houden. Over 5 week de tweede afspraak bij de verloskundige.

Nou, meer heb ik ff niet te vertellen.

Liefs Friendly

5. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Hoi dames,

Ik hoor iedereen over een zwitsal tasje. Wij hebben toen helemaal niets gekregen :( . Nog niet eens boekjes of tijdschriften om te lezen.

Ach ja. Dan maar niet. We mogen de 23ste al weer terug voor de 23de afspraak. Ben benieuwd of we dan zelf het hartje kunnen horen.

En de 25ste mogen we voor onze 2de echo. Dan zijn we 13 weken, dus zullen we al wel het een en het ander zien.

Iedereen die een mooie echo heeft gehad. Proficiat.

@ Danjo Suc-6 morgen. We zullen voor je duimen.

6. Jippeltje

Jippeltje Actief lid

23 jul 2007
    122
    0
    0
    Jeetje wat spannend allemaal !

Ik heb morgenvroeg mijn eerste intake + echo bij de gynaecoloog, ik ben namelijk diabeet.

Dan ben ik 7 weken en 3 dagen zwanger....vlgs mijn berekeningen.

Zijn er meerder mei mama's die met 7 weken een echo hebben laten maken ? Zoja, gebeurt deze altijd inwendig en hoe gaat dat in z'n werk ?
    Daar ben ik nog niet eens zo zenuwachtig voor hoor, ik ben alleen zo bang dat we het hartje niet zien...... :cry: :cry: :cry:

Weet wel dat ik dat niet in mijn hoofd moet halen, maar totdat ik het gezien heb, blijf ik waarschijnlijk zenuwachtig.

Mijn zwangerschap loopt verder helemaal soepel, nix geen krampen, geen bloedingen, wel erg moe en vaak plassen en gevoelige borsten.
    Maar geen "enge" dingen zeg maar.
    Zal dit een teken zijn dat alles goed is met mijn frummeltje ?

O was het maar vast morgen......

7. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Hee jippeltje! ik heb een inwendige echo gehad rond die tijd. en heb inderdaad een hartje gehoord en gezien. Inwendig zit je er natuurlijk meer bovenop zeg maar.
    Verder voel je er niks van hoor, charmant is anders natuurlijk.
    Maar ik weet dus niet waar die voor kiest. ik had bij de gyn altijd inwendig.
    Succes!

8. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    OO ben echt een druif, ben al een beetje aan t neuzen op internet wat ik leuk vind voor kamertje.
    Had ik gister een hele leuke klok gezien in de vorm van een vogel. Maar ja, link naar link en niet opgeslagen in favorieten. nou ga dan maar eens zoeken zeg. pff
    Vind trouwens bijna alle babykamers een beetje suf moet ik zeggen :oops:

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wat vindt je suf eraan meid
    ik vindt het nadeel dat er zovel wit is
    ben niet zo van het witte ,,maar 2 weken geleden wel een hele mooie witte gezien stond er van te kijken

10. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Nou wat je zegt
    T is allemaal wit! :confused: doe wat originelers zou ik zeggen. dus denk dat ik misschien dingen via mp ga kopen en dan zelf mee aan de knutsel..
    En dan die prijzen, ongelooflijk. terwijl t een soort van allemaal op elkaar lijkt eigenlijk.Waar heb je t kamertje gezien als ik vragen mag?
    Hoest Danjo, hoe laat moet je morgen?
    duimen draaien overuren, hoop zo op een hele vrolijke Marjolein morgen!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik kijk op http://www.bebieboulevard.nl/
    helaas is i al weg
    zijn kamertjes met kleine foutjes maar ook shomodellen en gewoon zonder foutjes

Morgen om 2 uur moet ik er zijn

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo heb vandaag een goeie dag dus ik ben blij!
    ga zo bami maken ben wel moe maar heb er ook een hele werkdag opzitten

django leuke site is dat heb hem tussen me favorieten gezet
    en ik duim voor je morgen hoe laat moet je?
    en heb je nog wel symptomen enzo? duim duim duim

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jahoor! wat een sukkels nou beter dat je het nu weet want nou hoef je niet me zulke lui te werken

ik ben ook bang voor de reacties van me 'nieuwe'collegas maar het zijn allemaal vrouwen met kinderen dus ik hoop dat ze positief zijn als ik het ze vertel en zo niet dan niet! maar wel balen meid maar goe dje kunt nu wel je rust pakken ;) xxx ga eten koken heb honghhheerr

14. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    idd leuke site danjo, heb het ook bij mijn favourieten gezet.

en danjo suc6 morgen, ik duim voor je!

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Jippeltje, een inwendige echo is niet erg hoor. Ik heb hem gisteren ook nog gehad. Krijg je sowieso bij gyn sneller dan bij vk. Ze kunnen het echt veel beter zien dan. Wij hebben bij vorige zwangerschap het verschil wel gezien, en met inwendig is het zoveel duidelijker.
    En het is niet pijnlijk.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    De misselijkheid is redelijk onder de duim te houden als ik maar regelmatig wat eet en 's ochtends is het gewoon ff balen, dan zit ik op de wc wat te eten weg te werken. :oops:

Net lekker boerenkool gegeten, ging er goed in, maar nu is m'n buik 1 groot borrel-gedoe. Echt vreselijk!

17. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Wij zijn ook niet zo van de witte meubeltjes. Daarom zijn we verder aan het zoeken.
    Bij de Prenatal wel een hele leuke gezien. :D

http://www.prenatal.nl/ProductsAndServi ... &room=Bari

Is alleen een beetje prijzig. :( Dus als iemand iets weet, dan horen we het graag.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    deze kamer stond op de die site van beebieboulevard meende ik
    nadeel is wel ze hebben overal 1 van
    meende 699

de witte die ik heb gezien was dus wel met bovenplanken deze kleur :)

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Die witte is helaas al weg
    zit net te kijken die op die site is net iets anders maar ook aubrgine

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,

hier nog wel wat krampjes gehad, maar niet meer zo erg als gisteren. Wel als ik plotseling opsta of in bed me omdraai heb ik steken, maar dat zullen me banden wel zijn...
    morgen hebben we de eerste intake bij de vk, heb net mn moeder gebeld of ik alle kinderziekten heb gehad enzo en of er nog bijzonderheden zijn in de familie, maar valt erg mee! weten jullie misschien dingen die ik ook nog moet weten?
    danjo heel veel succes morgen, ik zal nog harder voor je duimen dan ik al deed!

Deel Deze Pagina