haha ja door t forum ben je indd. de hele dag met bevallen bezig.. maar het is ook zooow spannnend! Evelien ga voor je duimen dat t alsnog vanzelf op gang komt! hier ook veel aandrang om te poepen zonder resultaat.. ook veel last van winderigheid en misselijk... ook drukt de kleine erg naar beneden erg ongesteldheids gevoel.. soort steken zijn t meer.. geen weeen helaas
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa daar heb ik ook zin in! Lijkt me echt mega gezellig. En ook wel bijzonder om elkaar met de kleintjes te zien.
Oh echt vervelend zulke mensen Onsukkie hier ook last van, maar ja het hoort erbij, als ze geen aandacht geven is het ook weer wat. Ja mijn man is naar de sauna met z'n broer, ik had gedacht dat ik vanmiddag visite kreeg, nu baal ik er wel van dat hij niet thuis is en dat ik weeeeeer thuis ben alleen. Ook omdat hij zoals jullie weten doordeweeks laat thuis komt en ik eigenlijk het weekend wil houden voor ons tweetjes om leuke dingen te doen. Ik kijk altijd zo uit naar het weekend maar ik zie nu geen verschil met een doordeweekse dag hmmmmm
Het is maar 5 minuten met de auto. Maar als mijn moeder ziet dat er iets aan de hand is dan wil ze mee denk ik, en dat wil ik niet. Maarja, om daarom daar niet heen te gaan, slaat natuurlijk nergens op. We zien wel vanmiddag.
Ach Deentje jij mag nou ook weleens een keertje hoor meid! Dat gevoel herken ik wel ja, maar niks doet pijn, ik wil juist pijn voelen! Nooit gedacht dat ik dit neer zou zetten en daar krijg ik vast spijt van
Ik heb altjd mijn msn aan staan.. en laatst was mijn vriend dus even op mijn computer een spelletje aan het doen en heeft mijn msn uitgegooid.. ik was gelijk boos op hem.. moet je niet doen dan denkt mijn moeder dadelijk dat ik aan t bevallen ben haha....
Das wel klote, zeker nu je al zover loopt. Moet wel zeggen dat mannetje thuis blijft de laatste tijd en er ook echt uit zichzelf om denkt. Dat is wel lief, maar aan de andere kant snapt ie een hoop dingen ook weer niet. Nou ja, hij heeft gewoon mazzel dat ik lichaamelijk nog zoveel kan. Haha.
MMM dat begint wel ergens op te lijken hoor Deentje....... Wie weet. Die misselijkheid heb ik hier ook constant. Net moest ik iets van mijn mannetje eten, en gelukkig is hij heel streng, want ik voel me nu al iets beter.
Ik zou gewoon lekker naar je moeder gaan, ik zat ook al te denken zal ik naar m'n moeder gaan maar het is een half uurtje rijden en volgens mij zijn ze er ook niet. Daam ok weer in Zoetermeer dan, speciaal op jouw verzoek
Mijn moeder zei eergisteren voor het EERST tijdens mijn hele zwangerschap dat ik iets "moest" en dat nam ze een minuut later ook nog terug. Ze zei: "Als je bevallen bent moet je wel bellen hoor, niet smsen, want anders heb je kans dat ik het niet hoor." En een minuut later: "Maar dat moet niet hoor, als je liever wilt smsen is het ook goed." Typisch mijn moeder. Heerlijk! Ik hou van dat mens...
Nee kan me voorstellen dat je nu baalt meid. En lijkt me voor je mannetje ook wel een keer lekker om een keer saampjes thuis te zijn. Maarja..........morgen is het alweer een werkdag voor die mannen.
haha ja lafo dat zeg je nu nog daarom vond ik mijn vriend ook zo gemeen.. toen ik zei tegen hem van ik wil weeen... pakte die gauw de camera.. haha en wil die mij tijdens de weeen even mee confronteren.. haha dan krijgt ie wel ruzie denk ik ik doe morgen ook zeker mee met de marathon!
Ja maar omdat hij heeel hard werkt vind ik het ook rot om hem iets te verbieden snap je, het is een dubbel gevoel en hij zou om de twee uur bellen.
indd. erg klote lafo zoveel alleen zijn aan t einde van de zwangerschap.. dan wil je indd. leuke dingen doen met je mannetje en veel afleiding zoeken
Meiden, niet bevallen zonder mij he! ik ga even naar de film! Aaaah neeeeeee, dat kan ik niet van jullie vragen! Sorry, excuus, vergeef het me! [-o<