Bedankt lieve Daam en Neia Thanks voor de hugs, ze zijn aangkomen. Huilbui is alweer over. Ik ga de lijst nog even een schop geven, weer eentje minder
Haha Lafo, je komt echt niet los! Moedergans, van harte GEFELICITEERD met jullie dochter Marit!!! Hopelijk zijn jullie lekker aan het genieten! X Neia
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen) Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen) Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, 4380 gram (39 weken en 5 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen) Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen) Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen) Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag) Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen) Jane, dochter van Masoled, 7 mei, 3580 gram (40 weken en 2 dagen) Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken) Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen) Marit, dochter van Moedergans, 11 mei, ?? gram en ?? cm (40 weken en 6 dagen) Rosalinde Esmee, dochter van Crafty, 13 mei, 3620 gram (40 weken en 3 dagen) Zenne Feline, dochter van Lindatjuhhh, 15 mei, 3060 gram (38 weken en 3 dagen) Jayden, zoon van Katje81, 15 mei, 4000 gram en 51 cm (38 weken en 4 dagen) Mila, dochter van Anna28, 16 mei, 3450 gram en 50 cm (41 weken) Morris, zoon van Linda81, 17 mei, 3750 gram (41 weken) Noah, zoon van Gina82, 18 mei, 2800 gram en 50 cm (41 weken en 4 dagen) Tussenstand: Jongens: 15 Meisjes: 16 En meiden die nog moeten bevallen: 16 mei: Deentje (Dena) - 22 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m 21 mei: Neia 27 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 39 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - jongetje 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 24 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje Jongens: 3 Meisjes: 7 Onbekend of verrassing: 2 Buddylijst: Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Evelien69 Daam & Jvtje Neia & Lafo Askim & Lafo Wishfull & Neia Nog maar 12 te gaan
@Moedergans:hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Marit! @deentje: blijft leuk om steeds te lezen in je dagboek van je babysite! ik krijg steeds een berichtje als je weer hebt geschreven!
Ja dat schiet echt op, nog maar 12! Precies nog voor elke dag 1. Maarja, dat doen we natuurlijk niet. Want morgen worden de meeste andere babytjes geboren. Daam, veel plezier! Wel gelijk naar huis komen he? Ik voel weer wat harde buiken met krampjes, niks zo erg als vannacht hoor, dus zal nog wel even duren. Maar ik voel wel iets!
Een troost nog niemand op de lijst heeft 42 weken gered dus daar put ik m'n hoop maar uit. Ja iedere dag 1 dat zou kunnen maar morgen wordt een mooie dag voor ons allemaal! Daam veel plezier!
ben weer wakker oo lekker bijgeslapen op de bank had het echt nodgi nu hubby opsporen en een lekker frietje gaan halen met een klodder mayo
Ja dat dacht ik vrijdag ook gelijk, toen ik zo'n rotdag had. Niemand gaat hier de 42 weken halen hoor! Dus dat betekent dat je altijd binnen nu en 2 weken je kleine in je armen hebt. Dat vind ik toch wel weer onwerkelijk klinken.......
Heerlijk meid, dat je toch nog hebt geslapen. Oooooh een frietje! Jammie, Alleen ben ik daar nu te misselijk voor denk ik.
@Deentje, jij bent nu, als we netjes het lijstje afwerken, aan de beurt! @Lafo, slijmverlies zegt nog niet heel veel helaas, maar is in ieder geval iets . Ik hoop ook stiekem morgen, maar dat hoop ik eigenlijk iedere dag Nog max 2 weken meid! En hier is vriendlief ook weg, vind het ook vervelend om te zeggen dat hij thuis moet blijven, dan zitten we hier met zn 2-en te wachten. En idd wat jij zegt, door de weeks werken ze al dus laat ze nu nog maar even plezier hebben. Misschien is het het laatste weekend dat ze zo makkelijk de deur uit kunnen . Goed om ff afleiding te zoeken, lekker boekje lezen, vriendin bellen om te kletsen (niet over de baby!), een lekker maskertje, tv kijken even je gedachten verzetten. @Evelien, vandaag dus nog even relaxen en wellicht beetje bijslapen. En wie weet hoor je toch bij die paar % en komt het toch spontaan vandaag, ik hoop het voor je. Anders alvast heel veel succes voor morgen! En zo te zien gaan de mei-meiden het winnen van de dames, zelfs als alle verrassingen jongentjes zijn! Ik vind het nog steeds erg grappig hoe iedereen een idee heeft over het geslacht en kan niet wachten om sommige straks echt een ander bericht te kunnen geven, hihi . @Neia, spannend dat je het zelf nog niet weet, maar ik gok op een jongen bij jou. En ik doe hopelijk mee morgen hoor, zou wel wat zijn om op de uitgerekende datum te bevallen. De kleine heeft dan in ieder geval de stiptheid van moeders en niet van vaders . Als ik zwaar overtijd ga komt dat echt door de genen van vaders. @Daam, leuk voor je zoontje, kan me voorstellen dat ie zenuwachtig is. Speelt hij zelf bij de jeugd van ADO dat hij daarvoor gevraagd wordt? En we wachten wel tot na de film hoor, we gaan gewoon allemaal morgen bevallen. @Deentje, hier ook winderigheid en met vlagen misselijk .heel vervelend.. Mijn moeder begint nu ook echt zenuwachtig te worden. Ze belde net om voorzichtig te vragen of er al wat gaande was want ze moesten vanmiddag naar vrienden en daarna nog naar een verjaardag dus tja, ze wilde wel zeker weten dat ze weg kon Terwijl het maar een half uurtje met de auto is dus dan zijn ze nog snel terug om hun kleinkind te komen bewonderen (want bellen doen we toch echt pas als de kleine er is). Ik ga eens kijken of we nog wat lekkers in de kast hebben, trek in ongezond....
oo leuk moedergans een meisje ! gefeli! zo heb alles bijgelezen mannetje gebeld zegt die ik wil ajax kijken grrrr! echt ik verveelde me al zo nog 12 dagen te gaan en 12 babys ik hoop zo dat ik niet tot de 42 weken loop maar ik heb bij alles iets aparts dus we kijken er eigelijk ook niet vanop moet dat maar denken dan valt het mee maar kan me het aan de andere kant ook niet voorstellen dat het nog zo lang zal gaan duren me zwschap lafo meis kut voor je dat je je zo voelt en morgen is je uitgerekende datum al al die meiden met poepdrang het si juist een heel goed teken! zit het hoofdje lekker tegen de uitgang te duwen van ik wil eruit! slijm heb ik hier helemaal niet alleen veel witte vloei bleeh
Moedergans van harte gefeliciteerd! Lafo meid ik wou dat ik wat kon zeggen om je op te vrolijken! probeer iets te verzinnen om jezelf af te leiden.. misschien een computer spelletje? daar kan ik me soms nog wel is een paar uur mee vermaken als ik me verveel! sterkte !
Daam veel plezier bij de film! askim hier ook steeds met valgen misselijk en dan weer heel erg hongerig!
jeetje wat leuk, en ook al zo'n gave naam, de laatste 3 namen zijn echt helemaal mijn smaak: Noah, Morris, Marit
moedergans gefeliciteerd! Neia heb je niets meer gehoord van wishfull? of zali k haar even sms-en? en van eerlijk beertje horen we ook niets meer geloof ik, ben zo benieuwd hoe het met haar meisje gaat! Lafo, nog eventjes meid.. al zijn de laatste loodjes idd zwaar! virtuele knuffel voor jou!
noah hoor je vaak de laatste tijd vindt het ook echt een mooie naam noa voor een meisje noah voor een jongen het kan allebei die van ons ik ook unisex ik praat ook altijd in de naam van dr echt zo leuk dadelijk ligt ze op me armen zucht..... ik ben zo benieuwd hoe ze eruit zal zien