ja over die afscheiding gesproken dat kan je ook alleen maar hier kwijt he haha vindt het zo mooi ik zeg niet tegen me schoonma nou heb ik stukjes of nu heb ik sliertjes vindt het zo fijn dat je dat hier gewoon kan delen met elkaar bij mij is het elke keer of ik een een natte onderbroek heb dus heb nu weer een inlegkruisje ingedaan
En ik heb nog steeds steken in m'n muts maar dat wijt ik aan m'n denk ik nog steeds hebbende blaasontsteking.
nee was niet zo zei me man net haha vroeghet ff hij kijkt me echt zo aan van huh?! lafo loop je nog steeds dan met die blaasonsteking het kan ook komen van het hoodje wat drukt dat heb ik namelijk ook vooral als ik loop daarom moet ik ook elke keer plassen anders doet lopen een beetje pijn
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Maar ik neem aan dat hij niks anders zal doen als een normale controle. Ik verwacht dat het nog te vroeg is om te toucheren.... :x
Zeuren kan geen kwaad toch, ze verwachtte je toch iedere keer niet meer terug nou dan moeten ze maar eens actie ondernemen
Fiona ik denk dat ik nog steeds die ontsteking heb maar ga er niets meer aan doen, ben die antibiotica meer dan zat en heb geen zin meer in schimmels. Ik moet 's nachts tegenwoordig wel 4x eruit om te plassen, steeds vaker dus misschien zakt ze nu steeds meer naar beneden.
kan die huntelaar ook eens wat anders dan alleen maar spugen echt zie dat joch altijd spugen niea morgen dus naar de gyn mischien kijken ze gelijk of je al onstluiting heb en hopelijk is het niet eens nodig en beval je gewoon vanacht waar is evelien?
moet je kleine beetjes nog plassen want ik dacht ook aan een blaasonsteking bij mezelf maar had ook geen zin in de hele rateplan ik dacht zing het wel ff uit hoor en jij had de pech ernog bij met die schimmel is die nu helemaal over?
*inbraak* ik denk kom weer eens lezen of er mei mama's zijn bevallen! ondanks de drukte bij Juni.. Maar nu lees ik dat van een natte onderbroek ik heb dit dus ook al ff.. Is dat nu erg of hoort het er gewoon bij? Ik ga dinsdag naar de VK toe dus dacht vraag het dan..maar misschien dat jullie het ook weten... *dat was het inbraakje weer! *
nou meiden heb kontpijn van het zitten op de lap ik ga ervandoor zie het ook niet meer goedkomen voor ajax helaas voor mannetje en lafo tot vanavond
Ja soms wel maar heb dat alleen 's nahts dat ik zoveel moet plassen. Overdag niet, maar m'n plas is heel donker en het steekt als ik moet plassen. Die schimmel is wel weg ja, geloof ik
Fiona tot vanavond, helaas heb je gelijk Bwtje dat is vrij normaal hoor zo'n natte onderbroek, heb ik ook dikwijls. Hoort er allemaal bij. Maar als je vermoed dat het vruchtwater is dan moet je er toch even aan ruiken, het ruikt zoetig namelijk.
hee allemaal, ja blaasontsteking en afscheiding, ik kan er over mee praten. heb maar liefst al 4 keer blaasontst gehad in 4 maanden tijd! nu is het gelukkig wel over gegaan dit keer maar afscheiding heb ik echt veel nog. ik hoop dat het voortekenen zijn... de gyn adviseerde mij om nu even geen kuur meer te pakken. even af te wachten tot na de bevalling en dan te kijken of het nog terug komt. nou had ik vandaag zoveel afscheiding. ik dacht missch is het vruchtwater. maar ze zeggen als het plakkerig is dan is het geen vruchtwater. groetjes van sjaan