Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    oja wat een mooie baby kamer lafo! ik keek net even in je album.

groetjes

2. will

will Niet meer actief

moedergans en man, gefeliciteerd met de geboorte van marit

jeetje verder nog niets geboren.

evelien en neia jullie houden de spanning er in.

meeting met de baby's erbij, leuk. ik ben van de partij.
    mag ook bij mij thuis hoor.

deentje bij was dat slijm ook groenig/geel, vreemd kleurtje. heb er echt verwondelijk naar zitten kijken.

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ruik ruik haha
    Nee inderdaad toen ik had geroken rook het eigenlijk naar nix?
    dus dat zal wel goed zijn neem ik aan dan..zal het dinsdag nog wel navragen..
    Maar urine geur is het sowieso niet dat had ik toch wel geroken inderdaad..
    Maar ik heb het ook al ff..en de baby beweegt prima wat dat betreft..zal er wel bijhoren dan...

4. will bij jou ook gen bloederig slijm dan? of kwam dat dan later? ben wel benieuwd of dit voortekenen zijn ;)

haha ben de hele dag op zoek naar voortekenen voor de bevalling..

5. wil gewoon zooow graag mijn kleine mannetje zien! ben zooow nieuwschierig! ben t wachten en die dikke buik zooow zat :)

hebben jullie ook zo erg last van stemmingswisselingen? ik heb zulke gemengde gevoelens de hele dag.. t ene moment voel ik me kip lekker en denk ik jaa kom maar op met die bevalling! ik ben er klaar voor.. en t andere moment ben ik als de dood voor de bevalling.. ben ik t allemaal heel erg zat.. ben ik superchagerijnig en voel ik me erg klote...

6. will

will Niet meer actief

oke hier alles wat ik achteraf als teken had kunnen zien.
    de hele week:
    diaree
    drukkend gevoel in onderbuik
    veel harde buiken
    geel groenig slijm (2 dagen van te voren met bloed)
    veel plassen

die zelfde dag:
    plassen maar niet kunnen
    hoofdpijn
    harde buiken
    koud
    gevoel van darm pijn
    trek in van alles maar toch ook weer niet

heb je er wat aan Deentje?

7. will

will Niet meer actief

die stemmingswisselingen heb ik nog. lijkt wel of ik die zwangerschaps hormonen niet kwijt kan raken of... zou ik altijd al zo zijn geweest en valt het me nu pas op.
    ga het ook maar niet vragen aan mijn man want dan zal ik wel een heel verhaal krijgen

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Sorry hoor, maar mag jullie man dat allemaal?

Als ie de hele week al weg is dan mag ie toch best wel eens in het weekend er voor jullie zijn? Het spijt me zeer, mijn man mag best wel eens of wat dan ook, maar dit kind is ook zijn keuze, en ik vind dat hij er in het weekend voo rmij mag zijn (in normale zin, hoeft echt niet voor alles op te vliegen en hij mag best ergens staan praten of iemand helpen), maar jij wilt toch net zo goed uit als je man?

Vind jullie wel erg makkelijk hoor. Ik ga hier niet in het weekend alleen zitten alleen maar omdat ik zelf de deur niet zo makkelijk meer uit kom. Dan had ie daar maar eerder aan moeten denken. Samen uit, samen thuis.

9. hmmm ja daar heb ik wel wat aan ;) dankjewle :)

heb vandaag hoofdpijn
    harde buiken.. maar heb ik al een paar dagen
    koud.. maar t is ook echt koud haha...
    beetje misselijk geveol en honger tegelijk...

nog geen bloedverlies.. en plassen gaat ook nog al te goed.
    geen diaree.. eerder verstopping.

tja.. moeilijk.....

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja behoorlijk he, nog 1 weekie (of nog 3, maar das wel maximaal).

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat doe ik ondertussen, haha. Ga naar de mac denk ik.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Mens, je bent morgen 40 weken, ik vind dat je man er wel HEEL makkelijk af komt, sorry hoor! Zelfs mijn man vindt het niet kunnen...

13. na de bevalling is toch je hele hormoon toestand in de war.. dat heeft ff tijd ndig! dan word je wel weer de oude hoor ;)

14. pas na 9 maandne is alles weer goed geloof ik..

eerst 9 maanden op en dan weer 9 maanden af.. en dan ben je pas weer helemaal de oude..

15. Lafo jij bent geen kreng hoor als je te tel. opgooit! vind ook eerlijk gezegt wel dat je man tijd voor jou moet nemen! t is niet niks zo hoogzwanger rondlopen.
    mijn vriend mag van mij ook wel gewoon weg hoor.. want anders zitten we allbij hier thuis te wachten op de baby dat is ook niks.. maar hij moet me niet de hele dag alleen laten.. dat vind ik dan ook niet erg leuk!

16. will

will Niet meer actief

oke maar verstopping is ook darmpijn dat ik die dag ben 10 geweest maar kon niet.

als ik het zo lees sta jij op springen, haha

17. will

will Niet meer actief

lafo, bel op en zeg blijf je nog lang weg? ik heb namelijk kramp. als ie dan snel thuis komt zeg je dit was een oefening de volgende keer voor het eggie?

18. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Ik vind het echt geen probleem als mijn vriend, net als vanmiddag, ff een paar uurtjes naar een vriend van hem is. En zo vaak gebeurd het niet, hij is door de weeks altijd rond 15.15/ 15.30 uur thuis uit z'n werk, 's avonds altijd thuis en hij doet alles hier in huis momenteel. Dan vind ik het voor hem alleen maar fijn dat ie ff een paar uurtjes naar een vriend kan. Omdat mijn vriend nog maar 1 jaar (volgende week precies..) in NL woont kent hij nog niet veel mensen en zijn wij eigenlijk altijd samen dus ik gun hem z'n eigen dingen heel erg. Hij moet toch nog iets opbouwen hier.

19. haha ik hoop t ! wil zoow graag :):):)

20. will dat zou ik echt niet moeten flikken bij mijn vriend haha dan word ie echt pissig volgens mij!

Deel Deze Pagina