Met dat bewegen onderin doet het ook regelmatig behoorlijk zeer, helemaal sinds ik thuis ben. Maar ja, niets wat op weeën lijkt, dus het zal allemaal wel weer niet.
Het schijnt dat vet en/of chinees eten ook nog wel eens wil werken, omdat je darmen dan bezig gaan en je daarvan weer weeën kunt krijgen hoorde ik. Allemaal naar de mac of naar de chinees dus!
nog geen babynieuws... meiden meiden meiden toch ! kom op ! neia bij jou is het vooral spannend! Waar is evelien gebleven?
zoow net gedoucht.. ga nu lekker languit op de bank voor de televisie! fijne avond allemaal! en meiden.. niet vergeten.. morgen de bevallingsmarathon! dus vanavond nog allemaal lekker slapen... en goed uitgerust aan de bevalling beginnen!
ja dat vroeg ik ook al eerder op de dag waar is evelientje?! die is opzeker aant puffen dat kan gewoon niet anders!
bevallen mamas geven jullie je symtomen lijstje ook eens die van will is wel lekker verhelderend mischien kan ik ook wat dingen gaan afvinken dan heb over de hele dag wat kleine krampen de ene dag zijn ze lang en pijnlijk en de andere dag kort harde buiken ook hier met regelmaat maar verder is ukkie lekker druk en heeft ook de hik nu te voelen
zo daar ben ik weer, heb de laptop van mijn vriend gekaapt @Daam, balen dat de kijkers niet geinteresseerd waren. met mij gaat het wel. alleen kan ik me er nog niet toe zetten om aardig te doen tegen mijn schoon moeder, straks was ze hier, ze was me echt met smekende ogen aan aant kijken zo van mag ik Bram vasthouden PLEASE terwijl hij net lag te slapen en al de hele middag onrustig is! en mijn schoonvader die houdt zich erg rustig voordat ze ging zei ze jah jullie moeten maar een keer langs mijn werk komen want IK wil ook stronzen met mijn kleinkind! wel 3 x gezegd *zucht* @neia... wow spannend.. @Deentje lief die foto van die spoezie... gelukkig zijn onze poezen erg lief voor Bram. en ik merk nu ook dat ze Bram accepteren en weer komen knuffelen.... @lafo... ach mannen mijn vriend en ik zijn nu ook erg licht geprikkeld mede door het slaapgebrek. en hebben afgesproken om mekaar niet te klieren ( moeilijk uit te leggen ) en mekaar een beetje met rust te laten als we merken dat we geirriteerd raken... uhm snap je het ? hahaha @linda, wat een leuk geboorte bord.. lekker creatief, gewoon tegen de mensen zeggen dat je het zelf gemaakt hebt hihihi sorry voor de rest die ik vergeten ben.
hey witte reus mischien moet je haar gewoon bram de volgende keer geven gewoon gelijk zonder dat ze eerst het met smekende ogen vraagt dan ben je haar voor en dan ben je ook weer gelijk van je irritaties af wanneer ze hem weer terug geeft want het lijkt me zo irritant als dat speelt mij lijkt het wel ontzettend moeilijk om me kindje te geven aan mensen die langs komen volgens mij ben je zo bezitterig in het begin maar idd als hij slaapt slaapt die dan hebben ze lekker pech vindt het zon heikel punt van somige mensen heb ik ook echt je mag me kind niet vasthouden! ben ik de enigste met die gedachte mischien loopt het dadelijk wel heel anders maar wil me kindje alleen maar vatshouden in het begin denk ik
@fiona, nou echte dingen kan ik me niet meer herinneren. ik weet wel wanneer het begonnen is.. toen ik die dooie vogel op moest ruimen heb aan vriendlief gevraagd of ik daags voor de bevalling ergens last van had, hij zo nee je was gewoon jezelf : zo gek als een draai deur en bedankt vriendjelief. wel had ik tijdens de weeen dat ik vaak moest poepen en piesen
dat heb ik ook heel erg fiona, moest er straks nog om huilen, dat ik het zo moeilijk vind om ons kind aan sommige te geven. ik heb nu zoiets van als er kraamviste komt dan vind k het iets anders, maar als de ouders/schoonouders komt en bram ligt te slapen in bed dan laat ik hem ook liggen. ik vind wel dat we niet bewust Bram onder moeten laten omdt hun alweer willen komen kijken... of klint dat stom..
zo gek als een draaideur wat is dat nou weer?! haha ja ik heb me man lief ook maar voorbereid dat tijdens de bevalling ook poep mee kan komen je had zijn gezicht moeten zien! maar goed bereid hem maar liever voor dan dat die in het zh zegt wat doe je nou!
nee witte reus het klintk helemaal niet stom en ik heb het van me vriendinnen ook gehoord toen ze net waren bevallen maar ook het jezelf makkelijker te maken en je schoonouders ook moet je gewoon proberen je eroverheen te zetten en bram promp aan hun geven als ze langs komen dan zal je zien dat het na 2 of 3x niet meer zo erg is en dan heb jij er geen stress van en de schoonouders ook niet ja iedereen heeft 9 maanden lang moeten wachten en omdat het nog nieuw allemaal is mijn familie ook ben bang dat ze het allemaal willen vasthouden enzo en die komen ook regelmatig en dat ik dan me eige kindje niet vaak kan vasthouden zulke stomme gedachtes heb ik maar ik wil me daar niet druk om gaan maken als ze wakker is en ze zijn er dan zal ik haar wel aan me moeder en schoonmoeder geven maar zodra ik me kind terug wil pak ik haar gelijk haha
maar je moet daar niet om huilen hoor meid je hormonen spelen ook nog eens mee en je hebt al wat stress ervan gehad jemoet nou eens lekker gaan genieten van je kraamtijd ook die ex-suikertante komt ze praten okay en zo niet dan niet maar ze moeten je ff lekker met rust laten me man zegt ik wil ook echt wel met zijn 3tjes zijn een keer daar zit ik wel een beetje mee me schoonouders bellen we als we voor het zh staan wanneer ik mag bevallen eerder niet dan zijn me schoonouders zo zenuwachtig en daar wordt ik weer zenuwachtig van dus voordat we het zh ingaan bellen we dat ze mogen komen maar als ze dan geboren wil ik wel een moment van een half uurtje met me man en onze baby en me mischien ff opfrissen niet als het er net uit is gelijk apies kijken moeilijk he zulke dingen ben wel blij dat ze op de gang wachten geruststellende gedachte heeft dat voor mij
haha, pfff ik denk dat ik daar nog relaxter in moet worden maar als ik dan naar mijn eigen mams kijk die heeft zoiets van oh ik zie wel als ik hem vast mag houden. ben wel blij dat mijn schoonmoeder hem niet zo maar uit de wagen pakt want dan zou ik denk ik wel over koken,....
Ze zeggen dat het eerste uur heel belangrijk is, dus voor dat uur om is wil ik niet dat m'n man ook maar IEMAND gaat bellen of smsen. Dat is is gewoon helemaal van mij (ons).
Daar moeten ze inderdaad niet aan beginnen, en ook niet de hele tijd aanraken en astpakken, wat dat betreft is borstvoeding ideaal, want dan moeten ze gewoon VER uit de buurt blijven.