Ja, ukkie leeft nog lang genoeg, minstens 80 jaar (haha), dan kunnen ze nog alle dagen komen kijken, hihi.
ja ik heb me schoonouders op de gang en me ouders zal ik daarna bellen dus als ik op adem ben gekomen en ff een moment met ons 3tjes heb gehad zijn die welkom de rest wil ik pas later zien je weet niet hoe het loopt nartuulijk maar zoals ik er nu over denk doen we het zo ja sukkie jullie moment haha
haha ja als je het zo bekijkt. ik snap het af en toe niet van sommige, die zijn ook zelfs moeder dus ze weten toch ook hoe het is.. maar ja ik ga ff kolven, misschien tot zo... fijne avond... neia ben je stiekem aant bevallen? en evelien >?
ik ben echt helemaal op van nieuwschierigheid hoe me kindje eruit zal zien en me grote wens is gewoon haar op me armen te hebben huilend en wel na de bevalling de dagen lijken wel zinloos echt heb geen doel alleen de vk bezoekjes ik ben het wachten zo beu en dan hoor ik de mensen om me heen dat die het ook zat zijn en dan denk ik halloooowww ik draag het dus hoe moet ik me dan wel niet voelen mag nog helemaal niet klagen ben nog geeneens 39 weken
Haha, was met andere dingen bezig. Voor de 2de keer stofzuigen vandaag en het aanrecht poetsen, ik word echt paranoia geloof ik.
Doen jouw ouders wel eens boodschappen bij de AH XL in Winkelcentrum Woensel toevallig? Wij waren daar gister boodschappen aan het doen met Maudje en een wat oudere man kijkt in de wandelwagen en vraagt hoe oud ze is enzo en zegt dan dat zijn dochter op dat moment bezig is met bevallen. Of in elk geval haar vliezen de avond ervoor gebroken waren... Hij was in elk geval best zenuwachtig en de hele tijd maar naar z'n borstzakje aan het kijken waar z'n gsm zat @neia: Hopelijk zet het nu wel door, of ben je inmiddels druk bezig met weeën wegpuffen! Ik hoop het voor je... Ik snap ook helemaal hoe je je vanmorgen gevoeld moet hebben. De zaterdag voor Maud geboren werd had ik ook de hele dag flinke krampen enzo en was ik er ook van overtuigd dat (weliswaar voorzichtig, maar toch) het echte werk wel begonnen was. Ik werd toen ook zondags wakker en alles was weg. Daar heb ik toen ook wel van moeten janken! Had echt de hele dag een flinke baaldag ervan! Maar in de nacht van zondag op maandag braken de vliezen en 20 uur later lag ze op m'n buik Het was dus echt stilte voor de storm! @witte reus: vervelend van je schoonmoeder Toen mijn moeder kwam kijken naar Maudje wilde ze haar ook koste wat kost vasthouden. Het kind was nog geen 24 uur oud op dat moment en het was nog rond voedingstijd ook! Daar heb ik me ook vreselijk aan geërgerd, maar om de lieve vrede te bewaren hebben we m'n moeder toch maar even Maudje vast laten houden, nadat ze klaar was met de voeding. M'n moeder hing ook echt de hele tijd heel irritant over me heen trouwens (lag met m'n rug naar m'n moeder toe, omdat toevallig de borst aan die kant aan de beurt was om leeggedronken te worden). Gaat ze de hele tijd over me heen hangen om toch weer even te kijken en Maudje tegen de wangen te porren zo van "je moet wakker worden, want dan kan je eten en kan ik je daarna even vasthouden!" Rot toch een end op ofzo! Maar goed... ik heb sindsdien nog 1x een telefoontje van haar gehad en sindsdien niets meer van haar gehoord geen idee waarom niet, maar ik vind het voorlopig wel best zo. Overigens, als er kraamvisite komt en Maud ligt te slapen, laat ik haar ook gewoon slapen hoor. Niks oppakken omdat ze toevallig voor Maudje komen. Ben al blij dat dat kind eindelijk slaapt! Geloof dat tot nog toe ook alleen onze ouders Maud hebben vastgehad van alle bezoek die is geweest. De rest mag kijken, even over het bolletje aaien, maar dat is het wel hoor Lindatjuhhh, man & Quinn: gefeliciteerd met de geboorte van Zenne!! Wat een snelle bevalling zeg en ook een super leuk kaartje en geboortebord! Katje: gefeliciteerd met Jayden!! Anna: gefeliciteerd met Mila! Eindelijk En het laatste stuk is dan nog lekker snel gegaan! Linda81: gefeliciteerd met Morris! Ook al zo'n supersnelle bevalling! Gina: gefeliciteerd met Noah! Jij hebt er tot nog toe het langst van allemaal op moeten wachten, maar gelukkig kwam hij er uiteindelijk wel nog uit zichzelf uit! Moedergans: gefeliciteerd met Marit!
Neia, het wordt wel spannend, en Evelien.. ook al spoorloos? Ik ben net met Mark naar de huldiging van NEC geweest, ik wilde zo graag mee. Ik moest er gewoon om huilen hihihihi.
haha daphne die hormonen ook ! jvtje nou lekker dan he 1x gebeld ben benieuwd hoe dat met die van mij gaat lopen ofze is er elke minuut of ze komt ook amper er is nooit een middeweg bij mijn moeder altijd het ene uiterste in het andere nou ukkie is toch druk hiero stelkens steekt erwat aan de zijkant uit heel irritant gevoel is al weken zo nou meiden ga verder met voetbalvrouwen kijken spreek jullie morgen eeeen evelien! laat ons niet telang in spanning is het dan toch van die 5% dat jij die gene bent die alsnog spontaan aant bevallen is ik hoop het zooooo! en niea tio tio tio voor vanacht meid!
Sow, alles weer bijgelezen! willen jullie niet zoveel meer kletsen als ik weg ben? Nog niet heel veel vorderingen wat bevallen betreft zie ik? O ja, Bij Neia begint het weer goed te rommelen, mooi zo! Naar de film was gezellig! Daarna naar de MAC geweest, maar ik heb niet het idee dat zoiets de bevalling op zou kunnen wekken (las ergens dat dat één van de mogelijkheden zou kunnen zijn) Gisteren heb ik trouwens chinees gegeten en dat heeft ook geen zoden aan de dijk gezet, jammer genoeg! ADO heeft gewonnen dus dat was een feestje voor Yoran! Hij speelt gewoon bij een amateurclub hoor, maar iemand had gevraagd of ze 11 kindjes konden regelen bij die club vandaan, zodoende mocht hij naast een RKC-speler het veld op! Hij heeft het geweldig gehad! Hij vond het wel raar dat er veel supporters van ADO hun kont lieten zien en hun middelvinger opstaken toen de RKC-spelers (en hij dus) het veld opkwamen. Eigenlijk vind ik dat ook een kwalijke zaak met die kids erbij. Ik had het kunnen weten, stelletje asocialen!
@ Onsukkie is de beeb zo druk bij jou, nou bij mij echt met vlagen maar soms ook helemaal niet. Net was m'n vriendin hier en hebben we wat foto's genomen nog, maar toen vroeg ze voel je de baby nog wel en toen ging ik echt twijfelen van voel ik haar nog wel Ik gelijk weer dat ding gepakt die doptone en tuurlijk hoorde ik toen weer het hartje maar het zijn ook de zenuwen net als wat Deeentje ook zegt. @ Witte reus, ik snap wat je bedoeld hoor @ Daam hahahah ADO Den Haag dat had je kunnen weten idd @ Fiona kletskoppie Misschien is dat ook wel een teken dat je binnenkort gaat bevallen Neia waar ben je meid! M'n telefoon gaat straks gewoon mee naar bed, je kunt altijd sms'en hoor!
Hmmm hier begint na dagen de vermoeidheid toe te slaan. Maarja niet gek, want Zenne heeft gisteravond en vannacht constant gehuild. Om 4 uur konden we eindelijk gaan slapen. Dachten we een rustig weekend te hebben omdat Quinn bij oma logeren was. Fout dus. Maar verder wel rustig aan gedaan en weinig visite gehad. Is er al babynieuws inmiddels? Ik ga morgen eens even bijlezen, ga zo m'n bedje opzoeken. Marc heeft vannacht "nachtdienst" dus kan ik lekker blijven liggen als Zenne wakker wordt.
Hier nog geen nieuws hoor. De weeen komen en gaan. Soms heel heftig en soms voel ik een half uur helemaal niks. Ik heb me erbij neergelegd nu dat het nog wel even gaat duren. Ik hou jullie op de hoogte! Nu ga ik weer proberen te ontspannen in bed. X Neia
De volgende keer dat hij voor zoiets gevraagd wordt, denk ik er wel even wat langer over na. Hij vond het echt heel raar dat dat gebeurde, hij kent dat helemaal niet en hij vond het zo oneerlijk en gemeen! Ik ben ook nieuwsgierig naar de vorderingen van Neia, denk dat het aan het doorzetten is, anders zit ze zo weer achter de pc te kletsen, toch?
Daam, hier werd ook al gebaald toen bleek dat ADO volgend jaar eredivisie komt spelen. Het hele jaar zijn de supporters al op dreef. En Fiona, ja het zijn ook echt hormonen die hier meespelen. Ik heb overigens dit seizoen maar 1 wedstrijd van NEC niet gezien, die heb ik gedeeltelijk op de radio gevolgt tussen de weeen door in het ziekenhuis. Dus ik ben een redelijk fanatieke tv supporter geworden. (en voetbal trok me vroeger nooit, maar nu... ik ga misschien ook mee als ze volgend seizoen dus europees gaan, en dan sta ik echt wel te juichen )
Ja Daam balen dat het allemaal maar "normaal" is tegenwoordig bij het voetbal, het is ook niet leuk meer om samen met je kind naar een voetbalwedstrijd te gaan. En het is niet alleen ADO hoor, ik hoor dat het niet anders is bij andere clubs.
oooh dit herken ik zo goed! ben het wachten zo beu en ben erg moe. en het enige wat ik nog leuk vind is naar de controles gaan. en dan mensen die elke dag bellen of er nog niks is. of mensen die datums gaan raden. nog erger! zij vinden het dan jammer dat de baby er nog niet is. net of het om hen draait. ik begin nu ook steeds meer te denken dat ik het eerste uur niemand bel, behalve mijn broertje. die heb ik het beloofd, maar al die rare bellers die er zo boven op zitten die bel ik wat later, want daar heb ik geen zin in. effe zelf genieten met mijn man van de kleine lijkt me fanatastisch. soms denk ik: zijn het de hormonen dat ik zo denk? maar het lijkt me wel het prettigst op deze manier. misschien nog iets geks maar ik heb ook een bepaald familielid die ik niet bij de baby wil hebben. ik weet niet of dit nog iemand bekend voor komt. maar diegene heeft tijdens de zwangerschap nooit interesse getoont voor mij en de baby. in tegen deel juist hij was het niet eens met onze keuze om zwanger te zijn want: je zet volgens hem geen kinderen op de wereld en mijn man heeft al een kindje uit een vorige relatie, dus zou het volgens hem niet eerlijk zijn om met mij een kindje te krijgen... terwijl ik zelfs een hormoonbehandeling en operatie heb ondergaan om uberhaupt zwanger te kunnen raken. maar ja tis wel een familielid, daar kan je niet om heen. maar ik walg van de gedachte dat die aan mijn kind komt of in de buurt komt. wat denk jullie ervan? zoiezo zie ik het niet zo zitten dat iedereen het kind oppakt. ik ga geen bortsvoeding geven, maar dan nog.... sorry maar ik moest het ff kwijt. groetjes van sjaan